سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

ایمیل ملی توسط پست راه‌اندازی شد
اقتصادی  12:58:5 1392/04/30

924-18474-5 کد خبر
 

سرویس پست الکترونیک ملی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری شرکت پست و سازمان فناوری اطلاعات ایران راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، مهران حموله، مدیرکل پست استان از توسعه ایمیل ملی با استفاده از ظرفیت دیتا سنتر استان و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: ایمیل ملی پل ارتباطی مردم و دولت است و خدمات ارتباطی دولت با مردم و بالعکس را فراهم می‌نماید و با سازوکارهای در نظر گرفته شده از ضریب امنیتی برای نگهداری اطلاعات برخوردار است و به همین دلیل نیازمند احراز هویتی است.

وی با بیان این‌که ایمیل ملی می‌تواند مشکل‌گشای مردم در دریافت خدمات سازمان‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب خدمات به آن‌ها باشد، افزود: این ایمیل می‌تواند با ایجاد درگاه اطلاع‌رسانی در مواردی چون انتخابات، بازاریابی، آگهی و اطلاع‌رسانی‌ها به‌صورت مستقیم اطلاعات را به افراد موردنظر برساند و درنتیجه موجب صرفه‌جویی‌هایی در سطح ملی خواهد شد.

وی در خصوص نحوه فعال‌سازی این سرویس گفت: متقاضیان می‌توانند پس از پرکردن فرم اینترنتی، مدارک احراز هویت خود را با مراجعه به یکی از دفاتر پستی استان تحویل داده و سرویس ایمیل ملی دریافت کنند. مبلغ پایه فعال‌سازی این سرویس سالیانه یک‌هزار تومان است و با توجه به نیاز متقاضی به حجم و فضای بیشتر نرخ این سرویس متفاوت خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد