سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارشی از وضعیت آبهای سطحی در استان خوزستان

 

مدیرعامل آبفا خوزستان:
گرمای بیش از حد هوا و کاهش ذخائر آبی/ مردم خوزستان صرفه‌جویی کنند 

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به گرمای بیش از حد هوا در این روز‌ها و کاهش ذخائر آبی گفت: براساس برنامه‌ریزی آبفای خوزستان قرار بر حفظ تولید آب در حداکثر ظرفیت‌های موجود است.

خبرگزاری فارس: گرمای بیش از حد هوا و کاهش ذخائر آبی/ مردم خوزستان صرفه‌جویی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد با بیان اینکه جیره‌بندی و سهمیه‌بندی آب در شهرهای خوزستان به هیچ وجه در دستور کار نیست، به دلیل افزایش درجه دمای هوا در روزهای اخیر و به تبع آن بالا رفتن میزان مصرف آب، از مشترکان خواست در مصرف آب ‌‌نهایت دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به گرمای بیش از حد هوا در این روز‌ها و کاهش ذخایر آبی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب خوزستان قرار بر حفظ تولید آب در حداکثر ظرفیت‌های موجود است.

صنیعی‌نژاد گفت: در صورت همکاری مردم، موضوع نوسان‌ها و کمبود فشار در دوره گرمای امسال مهار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: اگر چه وضعیت کنونی منابع آب در تمام شهر‌ها قابل قبول است، اما با توجه به رشد مصرف آب در روزهای اخیر به دلیل افزایش دمای هوا، تامین مطلوب آب مستلزم همکاری مصرف کنندگان و رعایت مصرف در حد معمول است.

صنیعی‌نژاد با بیان این مطلب که پیک مصرف متناسب با فرهنگ و نوع مصارف در شهر‌های استان متفاوت است، با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف در ساعات پیک (از بعداظهر تا اوایل شب) از شهروندان خواست از آب آشامیدنی برای مصارف غیر ضروری به جد خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد