سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی،اقتصادی و تحلیل متنوع

یعالون گفت: ما در حال بررسی تحولات ناشی از نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران هستیم اما در عین حال درباره برنامه جاه طلبانه ایران برای کسب سلاح هسته ای هوشیار هستیم.
موشه یعالون وزیر دفاع اسراییل گفت که ایران باید بین سلاح هسته ای و آینده بقای خود یکی را انتخاب کند.به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه جروزالم پست اسراییل، یعالون گفت که ایران از برنامه خود برای کسب سلاح هسته ای مادامی که مطمئن نشود جامعه جهانی مصمم به متوقف کردن این برنامه است، دست برنخواهد داشت.
یعالون که روز چهارشنبه در یک گردهمایی فارغ التحصیلان دانشکده ارتش رژیم صهیونیستی سخن می گفت با اشاره به اینکه در روزهای اخیر توجه جامعه جهانی به ایران بار دیگر بر سر موضوع انتخابات ریاست جمهوری این کشور جلب شده است، افزود:" ما در حال بررسی تحولات ناشی از نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران هستیم اما در عین حال درباره برنامه جاه طلبانه ایران برای کسب سلاح هسته ای هوشیار هستیم."

یعالون در ادامه با اشاره به اینکه مقامات ایران بارها به صراحت خواستار نابودی اسراییل از نقشه جغرافیایی جهان شده اند، افزود : "جامعه جهانی باید فشارهای (تحریمی) را به ایران افزایش دهد تا این کشور مخیر شود بین ساختن بمب و آینده بقای خود یکی را انتخاب کند."

انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران بحث های زیادی را در فضای سیاسی اسراییل سبب شده است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در واکنش به این انتخاب گفته است که جامعه جهانی باید بدون در نظر گرفتن این نتیجه فشارهای تحریمی را علیه ایران افزایش دهد و این در حالی است که احزاب مخالف دولت این موضعگیری را زیر سوال برده و تندروانه دانسته اند.
 

پخش مدال‎های ضد شیعه در مصر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وهابیان مصر، مدال‎های چینی را که عبارت «لا نبی الا علی» بر روی آن نوشته شده است را با هدف تخریب چهره دین مبین اسلام در این کشور منتشر می‎کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از براثا، گروه های وهابی مصر که به شدت در حال مبارزه با تشیع هستند در تازه ترین اقدام، عبارت «لا فتی الا علی و لا سیف الا ذوالفقار» را به «لا نبی الا علی» تغییر داده تا چنین وانمود کنند که شیعیان، امام علی(ع) را پیامبر خود می دانند.

بر همین اساس، عبارت «لا نبی الا علی» بر صدها مدال و نشان افتخار چینی که بر روی آن نوشته شده است، درج شده است و «ناصر رضوان» هماهنگ کننده ائتلاف احفاد صحابه از این مساله به سرعت سوء استفاده کرده است.

رضوان گفت: پس از معامله مسلسل کودکانی که از خودش صدای «عایشه را بکش» خارج می کند، این مدالها و نشان های افتخار که عبارت «لانبی الا علی لا سیف الا ذو الفقار» به مصر وارد شده است.

وی افزود: ائتلاف احفاد صحابه نقش آگاه سازی تجارت این مدالها و نشانها را انجام خواهد داد.

رضوان مدعی شد که این شعار تاکید می کند که دین شیعه غیر دین مسلمانان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد