سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات

 

برنامه های محسن رضایی در خوزستان ویژه

 در استان خوزستان با اعلام خبر ورود محسن رضایی به خوزستان ودیدار مردمی در روز شنبه 18/3/92 برنامه های سفر استانی رضایی را تشریح کرد.

کریمی افزود در پاسخ به درخواستهای اقشار مختلف مردم خوزستان دکتر محسن رضایی در ادامه سفرهای خود به مناطق مختلف کشور از خوزستان نیز دیدن خواهد کرد  و عصر شنبه در سالن 13آبان پذیرای مردم خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت اقبال عمومی مردم به دکتر محسن رضایی گفت بر اساس پایش اخباری که از گوشه و کنار کشور دریافت شده است ؛اقبال عمومی نسبت به آقای رضایی بسیار بالاست و نتیجه نظرسنجی در برخی استانها ایشان را انتخاب اول مردم، و در برخی جاها انتخاب دوم معرفی شده است، که این موضوع نشان دهنده ای این می باشد که پیام دکتر محسن رضایی که دوری از دعواهای فرسایشی سیاسیون و پرداختن به مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردمی است همه گیر شده و اغلب مردم و مسئولین به این نتیجه رسیده اند که در شرایط فعلی کشور به وحدت و انسجام نیازمند است و زمامدار کرسی ریاست جمهوری باید یک انسان اهل تعامل و اقتصاد دان باشد .

درویشعلی کریمی در خصوص اقبال عمومی رضایی در خوزستان و استانهای همجوار نیز گفت،  بسیاری از مردم خوزستان علاقه مندند تا فرزند خود را در کسوت ریاست جمهوری ببینند و ستادهای خود جوش بسیاری در شهرها و روستاهای صعب العبور یا مرزی خوزستان و استانهای همجوار برپا شده بطوریکه ستاد خوزستان دچار کمبود اقلام تبلیغاتی مورد نیاز شده است .

برنامه های رضایی در18/3/92در خوزستان:

7صبح ورود به خوزستان و استقبال در فرودگاه اهواز

8-9دیدار با علمای اهواز

9 حرکت به سمت سوسنگرد

10-12سخنرانی در سوسنگرد

14 ورود به مسجدسلیمان

16-17سخنرانی در جمع مردم مسجدسلیمان

19-20سخنرانی در اهواز

 21-22شرکت در همایش عشایر عرب خوزستان در شهرستان باوی

 

 

ستاد انتخاباتی محسن رضایی در آبادان فعال شد

آبادان- ستاد انتخاباتی ˈمحسن رضاییˈ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آبادان تشکیل و رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

 

به گزارش خبرنگارایرنا مسوولیت ستاد تبلیغاتی این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر عهده ˈ قاسم سعدونیˈ است و در ایستگاه دو کوی قدس راه اندازی شده است. بر پایه این گزارش، تاکنون ستادهای تبلیغات انتخاباتی قالیباف، ولایتی، جلیلی در آبادان فعالیت خود را اغاز کرده اند و ستاد رضایی چهارمین ستاد در آبادان از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است که برای جذب آرای مردم فعال می شود.

ستاد انتخاباتی دو نامزد ریاست جمهوری در شوش فعال شد

شوش،دزفول- ستاد انتخاباتی ˈسعیدجلیلیˈ و ˈعلی اکبر ولایتیˈ دو نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از پنجشنبه در شهرستان شوش فعال شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی در میدان یازهرا(س) و روبروی مصلای جمعه و ستاد ˈعلی اکبرولایتیˈ درخیابان شریعتی واقع در چهار دستگاه در مرکز شهر شوش دایر شده است.
هنوز ستادهای تبلیغاتی و انتخاباتی حسن روحانی، محمدرضا عارف،غلامعلی حداد عادل و سید محمد غرضی دیگر کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شوش راه اندازی نشده است.
ستاد انتخاباتی محسن رضایی و محمدباقرقالیباف اوایل هفته جاری در شوش راه اندازی شده است.
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 24 خرداد 92 در ایران اسلامی برگزار می شود.648/7280 /

 

 

حمله مجدد حامیان جلیلی به رضایی: مرده باد زندگی!

به نظر می رسد بخشی از حامیان سعید جلیلی می کوشند با پرخاشگری، محسن رضایی را به خاطر پخش صدای مردم در مستند تبلیغاتی خود، تخریب کنند.

جمعه ، 17 خرداد 1392 ، 11:31

یک هفته پس از توهین کم سابقه در سایت رجانیوز به فرمانده هشت سال دفاع مقدس، این سایت که خود را از حامیان اصلی دکتر سعید جلیلی معرفی می کند، این بار با عبور از مرز توهین و تمسخر، ضمن حمله مجدد به دکتر محسن رضایی به تخریب این کاندیدای ریاست جمهوری پرداخت.

سایت خبری رجانیوز، فیلم انتخاباتی دکتر رضایی را که موضوع اقتصاد را به عنوان مسأله اصلی قلمداد کرده و به بیان اهم مسائل اقتصادی دهه چهارم انقلاب اسلامی نظیر راهکارهای افزایش اشتغال و معضلات ناشی از بی توجهی دولتها به حل مشکلات اقتصادی پرداخته بود، «سیاه نمایی» و «نمایش فلاکت» دانست و ضمن انتقاد از صداوسیما به خاطر پخش صدای مردم و صدای زندگی در این مستند مردمی، خواستار سانسور بیش از پیش نظرات مردم در صداوسیما شد و عملاً در برابر شعار «زنده باد زندگی»، شعار «مرده باد زندگی» را سر داد.

رجانیوز، همچنین در رفتاری تأمل برانگیز، کوشید حمله به برنامه اقتصادی محسن رضایی را به سخنان رهبر معظم انقلاب متصل کند. این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در فراز مهم و پایانی سخنرانی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 14 خرداد 1392، با تأکید بر اینکه «امروز مسأله اصلی ما مسأله اقتصاد است»، اظهار داشتند: «اگر اقتصاد درست شود، دشمن بی‌دفاع می‌ماند» و غلامعلی حدادعادل نیز با تأکید بر تخصص اقتصادی محسن رضایی، گفته بود: «تنها اقتصاددان در بین ما نامزدهای انتخابات، جناب آقای دکتر رضایی است».

به نظر می رسد بخشی از حامیان سعید جلیلی می کوشند با پرخاشگری، محسن رضایی را به خاطر پخش صدای مردم در مستند تبلیغاتی خود، تخریب کنند. رجانیوز که نمی تواند خشم خود را از رأی قابل توجه محسن رضایی در بین خانواده شهدا و ایثاگران کتمان کند، می نویسد: «به طور خلاصه مستند "محسن رضایی" را می‌توان این‌چنین توصیف کرد: "پدر شهیدی که با گریه فریاد می‌زند «به حضرت عباس بیچارم کردند»".

اشاره رجانیوز به بخشی از فیلم است که پدر پیر 3 شهید دفاع مقدس در شهرستان نفتخیز آغاجاری، ضمن صحبت با رضایی، از بیکاری فرزندان تحصیل کرده اش گلایه می کند.

گفتنی است هفته گذشته نیز سایت رجانیوز مطلبی با عنوان موهن «من محسن رضایی چند من است» را به مخاطبان عرضه کرد که با لحن تمسخرآمیزی دستهای محسن رضایی را «بزرگ و عشایری» دانسته و نمایش دستهای وی را «نافرم» ارزیابی کرده و از وی خواسته اند دستهای عشایری اش را مخفی کند و به نحوی از نمایش دست‌های خود در برنامه های تلویزیونی جلوگیری کند.

 

 

برگزاری همایش بزرگ دست های عشایری در مسجدسلیمان

همایش بزرگ دست های عشایری ؛ حامیان دکتر محسن رضایی در شهرستان مسجد سلیمان برگزارشد.

جمعه ، 17 خرداد 1392 ، 11:48

در این همایش بزرگ انتخاباتی که با شرکت صدها نفر از معتمدین طوایف مختلف ایل بختیاری؛ خانواده معظم شهدا و آزادگان؛ فر هنگیان و نخبگان رشته های مختلف فرهنگی؛ هنری؛ ورزش همراه بود حاج علی رضایی فرزند دکتر محسن رضایی با تقدیر و سپاس از حضور باشکوه اهالی ایل غیور بختیاری طی سخنانی با تقدیر از حمایت های جامعه بزرگ عشایری لر بختیاری از دکتر محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری گفت: اقوام لر در طول تاریخ همیشه در دفاع از تمامیت ارضی کشور افتخارات فراوانی را از خود به یادگار نهاده است.

حاج علی رضایی با اشاره به تعلق پدرش دکتر محسن رضایی به جامعه عشایری گفت: دکتر محسن رضایی همواره با افتخار از پیشینه عشایری خود یاد می کند.

وی با انتقاد از مطالب موهوم یکی ازسایت ها در توهین به جامعه عشایری گفت: دست های عشایری نماد زجمت و تلاش و صداقت است محمد رضا مکوندی رییس ستاد انتخابات دکتر محسن رضایی در شهرستان مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تقدیر از حضور عشایر بختیاری از مناطق مختلف دراین مراسم گفت: همانطور که فرماندهی هشت سال دفاع مقدس را همین دست های بزرگ عشایری به ثمررساند اکنون بازسازی اقتصاد کشور نیز نیازبه دستانی بزرگ داردتا با همت عالی در مسند قوه قضاییه بتواند قوه مجریه را مدیریت نماید در ادامه ای مراسم سخنرانانی به نمایندگی از جامعه لر استانهای همجوار لرنشین؛خانواده معظم شهدا؛ شاعران جامعه عشایری؛ ائتلاف پنجاه نفر از کاندیداهای شورای شهر حامی دکتر محسن رضایی مطالب خود را در میان اجرای موسیقی محلی تشمال بیان که با اراز احساسات فراوان شرکت کنندگان همراه بود.

در پایان این مراسم بیانیه ای به طول 30متر حاوی از سوی اقوام و طوایف و نیز نخبگان و خانواده معظم شهدا ؛ فرهنگیان و...در محکومیت توهین سایت رجا نیوز و حمایت قاطع از کاندیداتوری دکتر محسن رضایی امضاء و تحویل فرزند دکتر حاج محسن رضایی گردید.

 

 

شنبه؛ معرفی کاندیدای واحد اصلاح‌طلبان

رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در یزد از جمع‌بندی نهایی اصلاح‌طلبان تا روز شنبه برای معرفی کاندیدای واحد خبر داد.

جمعه ، 17 خرداد 1392 ، 11:08

به گزارش شوشان به نقل از فارس، علی‌اکبر اولیا در نشستی خبر در جمع اصحاب رسانه استان یزد با معرفی محمدرضا عارف به عنوان کاندیدایی برجسته و نخبه اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در پی اجماع نظر به روی کاندیدای واحد هستند که تا روز شنبه نتیجه نهایی مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: دو کمیته، در مجموعه اصلاح‌طلبان کار خود را از اوایل هفته برای رایزنی با کاندیداها و رسیدن به جمع‌بندی در معرفی کاندیدای واحد شروع کردند که نتیجه به زودی مشخص خواهد شد.

نماینده پیشین مردم یزد در مجلس هشتم با بیان اینکه دکتر عارف پیشتر نیز گفته بود در صورتی که مجمع اصلاح‌طلبان نظر به اجماع بدهند از نظر جمع تمکین خواهد کرد افزود: اگر اصلاح‌طلبان به نتیجه برسند و ائتلاف کنند شانس پیروزی به مراتب بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه محمدرضا عارف مورد اعتماد رهبری و نظام است ادامه داد: وی از ابتدای انقلاب تاکنون در پست‌های کلیدی و مختلفی در نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده است و به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که مورد اعتماد و منصوب رهبری هست فعالیت دارد.

اولیا بیان داشت: این مسئله نشان می‌دهد که دکتر عارف با حفظ ارزش‌های اصلاح‌طلبی توانسته است در چارچوب جمهوری اسلامی فعالیت کند و مورد وثوق مقام معظم رهبری باشد.

وی پیرامون حضور دکتر عارف در این دوره از انتخابات اظهار داشت: با وجود مخالفت برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه زمینه برای ورود کاندیدایی از این طیف مناسب نیست، محمدرضاعارف پا به عرصه گذاشت و با وجود فضای سنگینی که بر علیه اصلاحات حاکم بود کار خود را آغاز کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف ادامه داد: نظر دکتر عارف بر این بود که هرکسی بنا به تکلیف در قبال این آب و خاک وظیفه دارد و وظیفه هر طیف و حزب و گروهی حضور در عرصه انتخابات است.

وی یادآورشد: با گذشت زمان و پس از تایید صلاحیت‌ها بسیاری از اشخاصی که با این حضور مخالفت داشتند به گروه حامیان پیوستند و شاهد این هستیم که بدون وقفه مشغول فعالیت در ستادهای انتخاباتی هستند.

وی با اشاره به تعلل در کار ستادهای انتخاباتی و نیز وقفه کوتاه مدتی که در این عرصه افتاد عنوان کرد: دکتر عارف در اشاره‌ای به حضور آیت‌الله هاشمی و سیدمحمد خاتمی گفته بود در صورتی که هریک از آن‌ها در عرصه باشند نمی‌آید از این رو با آمدن هاشمی و اعلام کاندیداتوری وی تا زمان احراز صلاحیت، در کار برنامه‌ریزی ستادهای انتخاباتی و برنامه ریزی‌های تبلیغاتی وقفه ایجاد شد.

اولیا ادامه داد: با این وجود تا به امروز کمیته‌های ستاد اقدامات خود را دنبال کرده و برنامه‌های خود را پیش برده‌اند به طوریکه نشست‌های مختلفی با بازاریان، اصناف، صاحبان صنایع، پزشکان، فرهنگیان، جوانان و نخبگان و دانشجویان برگزار شده است.

وی در بخشی از سخنان خود به بیان برخی ویژگی‌های محمدرضا عارف پرداخت و گفت: با وجود پست‌های مختلفی که دکتر عارف در بعد از انقلاب تاکنون داشتند و به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات کار می‌کرد اما در این مدت از هیچ رانتی استفاده نکرد.

نماینده مجلس هشتم افزود: وی در پاسخ به درخواست به شغل برادر کوچکتر خود که دارای تحصیلات دانشگاهی است او را به مغازه پدر برای اشتغال هدایت کرد در حالی که می‌توانست با رایزنی و استفاده از رانت برای او شغلی فراهم کند.

اولیا تصریح کرد: دکتر عارف مورد اجماع اصلاح‌طلبان است و مواضع دکتر عارف و دکتر روحانی به یکدیگر نزدیک است و طیف اصلاحات قطعا بر روی یکی از کاندیداها به اجماع خواهند رسید.

وی با اشاره به اجماع اصولگرایان در این دوره از انتخابات عنوان کرد: با اجماع کاندیداهای اصولگرا، احتمال اینکه انتخابات به مرحله دوم کشیده شود زیاد است.

 

سید هادی‌خامنه‌ای: نماینده‌ اصلاحات عارف‌ است

    عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اصلاحات در این دوره از انتخابات یک کاندیدا دارد، نماینده تمام اصلاح‌طلبان عارف است.

    جمعه ، 17 خرداد 1392 ، 11:08

    حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی عارف در شهرستان چناران اظهار کرد: با امکانات اندک می‌توان آثار بزرگی به دست آورد، امکانات به تنهایی کار ساز نیست و اقبال مردم به اندیشه‌ها و افکار جریان است، حامیان کاندیداها باید در سطح جامعه از مقبولیت اجتماعی برخوردار باشند.

    وی افزود: اصلاح‌طلبان واقعی برای خدمت‌رسانی و کمک به حل نارسایی‌های اقتصادی، اجتماعی و منطقی کردن اقتصاد پا به میدان گذاشتند.

    عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به شخصیت محمدرضا عارف گفت: عارف بدون اغراق و غلو در مقایسه با هفت کاندیدای محترم دیگر مجموع امتیازات بیشتری را دارد و اشراف کاملی برای به دست گرفتن مدیریت کلان کشور را دارا است.

    وی گفت: بعد از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب جایز نیست مدیریت کلان به دست افرادی بیفتد که دارای کم‌ترین تجربه مدیریت در سطوح کلان نظام هستند.

    خامنه‌ای اظهار کرد: عارف محصول تجارب بیش از 30 ساله انقلاب اسلامی است فردی با منش اخلاقی که هم‌اکنون کشور به تجربه و اخلاق نیازمند است.

    وی خاطرنشان کرد: اخلاق و تقوا را باید دوباره به جامعه برگردانیم و این مهم تنها با شعار و حرف مهیا نمی‌شود.

    وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و اجتماعی کنونی کشور در شان ملت نیست؛ افزود: نامزدی برای ریاست جمهوری در این شرایط نوعی جهاد است، قبول این همه مشکلات نشانه دلسوزی است.

    نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی موفقیت را تنها در کسب نتیجه در انتخابات مستتر ندانست و اظهار کرد: تا این لحظه ما پیروز انتخابات هستیم چراکه توانسته‌ایم گفتمان اصلاح طلبی دلسوزانه و تخصصی را در صدا و سیمایی مطرح کنیم که سال‌ها است بر روی این گفتمان بسته بود.

    خامنه‌ای در پاسخ به سئوالی که آیا اصلاح طلبان به اجماع بر روی یک کاندیدا می‌رسند؛ گفت: اصلاحات در این دوره از انتخابات یک کاندیدا دارد، نماینده تمام اصلاح‌طلبان عارف است، خود حسن روحانی نیز بارها گفته که اصلاح‌طلب نیست و مستقل به میدان آمده است.

    وی با اشاره به این نکته که در جبهه اصلاح طلبان هیچ فرد و یا گروهی مجبور به کاری نیست افزود: اصلاح‌طلبان نباید فعالیت خود را منوط به اظهارنظر خاتمی کنند، شورای جبهه هماهنگی اصلاح‌طلبان کشور حامی عارف هستند.

    عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: چنانچه شرایط انتخابات طبیعی پیش برود اصلاح‌طلبان به شرط مشارکت آراء خاموشی؛ برتری بر اصولگرایان دارند.

    وی با اظهار رضایت از برنامه‌های صدا و سیما در راستای معرفی نامزدهای انتخابات نیز گفت: این وضعیت سبب شده هزینه‌های تبلیغاتی بسیار کاهش یابد اما نباید از دیالوگ‌های مدنی در سطح جامعه غافل ماند.

     

    دارایی:
    قالیباف 21 خرداد به خوزستان سفر می کند
     
    اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان خوستان از سفر این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان در هفته آینده خبرداد.
     
     
     
    + نوشته شده در  جمعه هفدهم خرداد 1392ساعت 16:45  توسط امیر رحمانی  |  نظر بدهید
    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد