سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان (اهواز)

 

نامزد شورای شهر اهواز و بی توجهی به زیبایی شهر؟!

سوال مهم این است که آیا کاندیداهایی که خود و هواداران آنها نسبت به زیبایی شهر بی توجه هستند، می توانند گزینه مناسبی برای نشستن بر کرسی شورای شهر باشند؟!
  

تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا از نخستین ساعات امروز (16 خرداد) آغاز شده است و این در حالی است که برخی از ستادهای تبلیغاتی بدون توجه به سیما و منظر شهری، پوسترهای تبلیغاتی نامزد مورد علاقه خود را در هر کجا که امکان داشته اند نصب کرده اند.
با آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراها از ساعات اولیه امروز، اعضای ستادهای تبلیغاتی برخی از نامزدهای محترم شورای شهر اهواز از فرصت تاریکی شب گذشته نهایت استفاده را برده اند و تصویر نامزد مورد علاقه خود را به در و دیوار شهر چسبانده اند. البته که تبلیغات حق قانونی نامزدهاست، ولی نکته ای که امروز در سطح شهر دیده می شود این است که فضاهای در نظر گرفته شده از سوی شهرداری برای نصب تبلیغات تقریبا خالی از تبلیغات است و این در حالی است که ستادهای تبلیغاتی نامزدها پوسترهای خود را به در و دیوار شهر چسبانده اند!
سوال مهم این است که آیا کاندیداهایی که خود و هواداران آنها نسبت به زیبایی شهر بی توجه هستند، می توانند گزینه مناسبی برای نشستن بر کرسی شورای شهر باشند؟! 
علیرضا عالی پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: کاندیداهای شورای شهر مدنظر داشته باشند که شهروندان داوران خوبی برای قانونی مداری هستند و کمترین آسیب به سیما و منظر شهری در تبلیغات آنها تاثیر می‌گذارد.

عالی پور اظهار کرد: با توجه به اینکه بستر تبلیغات کاندیداها محیط شهری است، همایش تبلیغات کاندیداهای احراز صلاحیت شده شورای شهر اهواز به نمایندگی شهرداری اهواز برگزار و در این همایش نکاتی به کاندیداها یادآوری شد.
وی با بیان اینکه در این همایش آیین نامه تبلیغات بازخوانی شد، افزود: حداکثر ابعاد اقلام تبلیغاتی کاندیداها 100 در 70 است و تبلیغات تنها در فضاهای مجاز امکان پذیر است.
عالی پور تصریح کرد: با هدف ایجاد فضای تبلیغاتی مناسب برای کاندیداها، 50 هزار مترمربع روکش کارتون پلاست در معابر عمومی شهر با رنگ سورمه‌ای نصب شده است. همچنین علاوه بر این فضا، در 200 نقطه دیگر شهر بنرهایی سفید رنگ در مجموع به مساحت حدود 6 هزار مترمربع نصب شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه کاندیداهای شورای شهر اهواز می‌توانند از فرصت توزیع اقلام در ستادها نیز استفاده کنند، تاکید کرد: ‌هیات اجرایی و نظارت انتخابات نسبت به تبلیغات غیرمجاز دستور لازم را صادر می‌کند و نیروهای شهرداری نیز در موارد لازم نسبت به تخلفات احتمالی به کاندیداها تذکر می‌دهند. البته شهرداری اهواز در تشخیص تخلف کاندیداها نقشی ندارد و تنها جهت پشتیبانی از اجرای حکم، نیرو و امکانات خود را اعزام می‌کند.
هنوز هم دیر نشده؛ امروز نخستین روز تبلیغات است و نامزدهای شورا و ستادهای تبلیغاتی آنها از همین لحظه به بعد به زیبایی شهر و حفظ حقوق شهروندان توجه داشته باشند؛ شهروندان می بینند و مقایسه می کنند...

منبع خبر: ایسنا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد