سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

موسوی: انتخابات در کمال آرامش برگزار می‌شود / هیچ تنش اعتراضی در خوزستان مشاهده نشده است
اجتماعی  12:52:41 1392/03/13

923-6314-5 کد خبر

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف اجتماعی و همچنین در بحث انتخابات و جهت‌دهی و امیدبخشی و ایجاد نشاط در بین مردم نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ سرهنگ سیدرحمان موسوی در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه‌های خوزستان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نقش مهمتر رسانه‌های داخلی، مقابله با عملیات روانی رسانه‌های بیگانه است. رسانه‌های بیگانه با قصد و غرض، هدف ایجاد تشنج و یاس و ناامیدی و ناباوری نسبت به مسئولان نظام را دنبال می‌کنند تا حماسه سیاسی حضور در انتخابات را تحت‌الشعاع قرار داده و در اذهان عمومی چنین وانمود کنند که نظام جمهوری اسلامی، برای انتخابات اقدامات از پیش تعیین‌شده‌ای دارد و در جریان برگزاری انتخابات، دموکراسی و آزادی را در نظر نگرفته است.

وی افزود: برای مقابله با این نگاه مغرضانه و شرارت‌های رسانه‌های بیگانه، نیاز است که رسانه‌ها و نیروی انتظامی، در کنار یکدیگر قرار گیرند.

موسوی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان اجتماعی، هدفی بزرگ تحت عنوان برقراری امنیت اجتماعی را دنبال می‌کند که برای تحقق این هدف، لازم است با همه نهادهای کشور از جمله رسانه‌ها تعامل داشته باشد.

وی گفت: هم‌اندیشی با رسانه‌ها، موجب می‌شود که بتوانیم برنامه‌ریزی منسجم و سازماندهی ماندگاری در قبل و حین و بعد از انتخابات داشته باشیم تا مقابله‌ای منطقی و علمی و کاملا موثق در برابر تهدیدهای رسانه‌های بیگانه انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد