سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

 

افزایش قیمت زمین در یک هفته!  

صعود 70 میلیونی قیمت قطعات 200 متری زمین در منطقه ی بی آب و علف کیان شهر و بعضن مهرشهر که بی توجهی دستگاه های خدمات رسان در آن بیداد می کند در طول یک هفته ی اخیر تعجب شهروندان اهوازی را در پی داشته است.

یکشنبه ، 29 بهمن 1391 ، 15:28

اختصاصی شوشان: صعود 70 میلیونی قیمت قطعات 200 متری زمین در منطقه ی بی آب و علف کیان شهر و بعضن مهرشهر که بی توجهی دستگاه های خدمات رسان در آن بیداد می کند در طول یک هفته ی اخیر تعجب شهروندان اهوازی را در پی داشته است.

به گزارش شوشان، افزایش سرسام آوری که معلوم نیست با کدام قیاس و متر و قیچی برآورد شده و کدام نهاد مشمول باید جوابگوی آن باشد. قطعات 200 متری کیان شهر شرقی که بارها توسط شوشان نسبت به ساخت و ساز مسکن و انبوه سازی برای برون رفت از وضعیت مسکن اهواز پیشنهاد گردید اما برخی کج سلیقگی ها و انکار عده ای از مدیران هیچگاه این راهکارها را به مرحله ی عمل نرساند تا همان قطعات 6 میلیون تومانی اکنون با قیمتی بالغ بر 200 میلیون تومان به فروش برسند.

عده ای از کارشناسان حوزه زمین و مسکن این افزایش ناگهانی را تحت تاثیر افتتاح پارک آبی اهواز می دانند و مشخص نیست بهره برداری از این پارک آبی را به فال نیک گرفت یا آنکه بخاطره تاثیر در قیمت زمین آن مورد نکوهش قرار داد. البته تسریع پروژه اجرایی جاده امتداد پل توحید نیز در این روند بی تاثیر نبوده است.

آنچه مسلم است شورای زمین و مسکن اهواز باید چاره ای به حال وضعیت بی سرو سامان مسکن اهواز بیندیشد در غیر این صورت باید شاهد تاخت و تاز دلالان بازار مسکن و افزایش بی رویه قیمت ها به ویژه در ایام پایانی سال باشیم! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد