سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

رئیس هیئت تکواندوی نیروهای مسلح عنوان کرد
آغاز مسابقات تکواندوی جام خلیج فارس در آبادان/ قوی‌ترین تیم جهان را در اختیار داریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح کشور گفت: تشکیلات ورزش نیروهای مسلح با وجود امکانات بسیار کم، دستاوردهای بسیار بزرگی داشته به طوری که در ورزش تکواندو درصد بیشتری از این نیروها در حد قهرمانی کار می‌کنند.

خبرگزاری فارس: آغاز مسابقات تکواندوی جام خلیج فارس در آبادان/ قوی‌ترین تیم جهان را در اختیار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی خلیلی در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات تکواندو جام خلیج فارس که در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: تشکیلات ورزش نیروهای مسلح با وجود امکانات بسیار کم دستاوردهای بسیار بزرگی داشته به طوری که در ورزش تکواندو درصد بیشتری از این نیروها در حد قهرمانی کار می‌کنند.

*میزبانی آن چنان که باید، نیست

وی از مهربانی و خونگرمی مردم آبادان به نیکی یاد کرد و در مورد میزبانی مسابقات گفت: خوشحالیم که در شهر دوست‌داشتنی‌ آبادان حضور داریم اما میزبانی آن‌طوری که باید، نیست.

*پاسداشت سربازان جان بر کف سپاه پاسداران

وی در مورد فلسفه برگزاری این مسابقات نکات جالبی را در حضور خبرنگاران شرح داد و در این باره خاطرنشان کرد: سال 86 در تجاوز نیروهای انگلیسی به خلیج همیشه فارس در حالی که بیگانگان متجاوز مسلح بودند، سربازان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با دست خالی آنها را دستگیر کرده و به دام انداختند.

خلیلی تصریح کرد: از همان تاریخ به پاسداشت رشادت این عزیزان، مسابقات جام خلیج فارس را بنا نهادیم تا ضمن نشان دادن قدرت جوانان برومند خود، خون شهدا را نیز پاس بداریم.

وی در مورد استفاده غیرنظامی‌ها در مسابقات بین‌المللی نیروهای مسلح اینگونه اظهار کرد: در همه کشورها چنین اتفاقاتی اجتناب‌ناپذیر است، به گونه‌ای که به هر کشوری سفر می‌کنیم تیم‌های دیگر از تیم ملی خود استفاده می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: در قالب نیروهای مسلح و هر ورزشکار غیرپایوری را در قالب نیروی بسیج خود به این مسابقات اعزام می‌کنیم و هرگز سابقه نداشته که از تیم ملی خود برای این مسابقات بهره ببریم.

*افتخارات تیم

وی طریقه انتخاب تکواندوکاران نیروهای مسلح به تیم ملی را، مسابقات جداگانه‌ نیروها و مسابقه مشترک قهرمانان نیروها با یکدیگر در یک فصل ورزشی عنوان کرد و گفت: تا سال 2010 نایب قهرمان بوده و از آن سال به بعد مدام قهرمان جهان بوده‌ایم.

خلیلی تماشای مسابقات تکواندوی نیروهای مسلح را برای خانواده‌های آبادانی آزاد اعلام کرد و گفت: چه خوب است که خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راستای پاسداشت شهدای بزرگ انقلاب و نظام در سالن محل برگزاری این مسابقات حضور پیدا ‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، این مسابقات روزهای یکشنبه و دوشنبه در مجموعه ورزشی دهداری با حضور رئیس فدراسیون تکواندو، رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح و سایر مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ورزش‌دوست آبادانی برگزار خواهد شد.

 

با تساوی 3 ـ 3
نفت مسجدسلیمان در رده سوم جدول جا خوش کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تساوی پرگل 3 بر 3 در زمین تیم سنگ آهن بافق یزد با کسب یک امتیاز ارزشمند در این بازی به خانه بازگشت و همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.

خبرگزاری فارس: نفت مسجدسلیمان در رده سوم جدول جا خوش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تساوی پرگل 3 ـ 3 در زمین تیم سنگ‌آهن بافق یزد با کسب یک امتیاز ارزشمند این بازی به خانه بازگشت.

تیم فوتبال نفت با این تساوی با 36 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.

گل‌های این بازی را در دقایق یک، 60 ، 89 توسط هادی رکابی، میثم احمدی و فواد آقایی برای تیم میزبان (سنگ آهن بافق یزد) و دقایق 63 و 75 توسط فرزاد محمدی و 3+90 توسط یعقوب سلحشور برای تیم نفت مسجدسلیمان به ثمر رسید.این مسابقه روز شنبه 28 بهمن در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه اختصاصی شهدای آهن شهر بافق برگزار شد.تیم‌های گسترش فولاد تبریز و الوند همدان، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی نیز با شکست حریفانشان با 42 و 38 امتیاز همچنان رتبه اول و دوم باقی ماندند.به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم نفت در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم که در تاریخ هفتم اسفندماه برگزار می‌شود در شهر تبریز با تیم صدرنشین فولاد گسترش تبریز دیدار می‌کند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان:
تکواندوی آبادان از سیستم قضاوت داوری محروم است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ورزش تکواندوی آبادان از سیستم قضاوت داوری محروم بوده و در این راستا نیازمند مساعدت استان است.

خبرگزاری فارس: تکواندوی آبادان از سیستم قضاوت داوری محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامرضا خنفری در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات تکواندوی نیروهای مسلح از حضور این تکواندوکاران در شهرستان ابراز خرسندی کرد و اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌جاری با وجود کمبودهای مالی، توانستیم مسابقات زیادی را در شهرستان آبادان برگزار و میزبانی کنیم.

*میزبان تیم ملی قایقرانی و تیراندازی با کمان

وی افزود: در حال حاضر آبادان میزبان تیم ملی قایقرانی و تیراندازی با کمان بوده و همزمان نیز از امروز مسابقات نیروهای مسلح کشور در شهرستان آغاز خواهد شد.رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان علی خلیلی، رئیس هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور را فردی ورزشی و موفق خواند و برگزاری این مسابقات را در شهرستان بسیار موثر در پیشرفت ورزش آبادان عنوان کرد و گفت: از مردم ورزش‌دوست آبادان دعوت می‌کنیم تا سالن ولیعصر (عج) آبادان را برای تشویق تکواندوکاران، مملو از جمعیت کنند.

*تکواندوی آبادان با کمبود مواجه است

وی از امکانات ورزش تکواندو آبادان گلایه کرد و افزود: در این ورزش با کم و کاستی بسیار، انصافاً قهرمانان آبادانی بزرگی داریم اما از داشتن یک سیستم قضاوت محروم بوده و برای برگزاری مسابقات خود نیازمند مساعدت استان هستیم.خنفری با بیان اینکه در استان خوزستان فقط سه سیستم قضاوت وجود دارد و در این مورد دچار مشکل هستیم، تصریح کرد: از رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح کشور خواستاریم همکاری کنند تا یک سیستم قضاوت را برای تکواندوی آبادان تهیه کنیم.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل خبر داد
آغاز مسابقات فوتسال جام ادارات با حضور 6 تیم در هفتکل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل از آغاز مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل خبر داد و گفت: این رقابت‌ها با حضور شش تیم در حال برگزاری است.

خبرگزاری فارس: آغاز مسابقات فوتسال جام ادارات با حضور 6 تیم در هفتکل

نعمت‌الله پای‌‌خسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: رقابت فوتسال جام ادارات هفتکل با حضور شش تیم فعالیت خود را آغاز کرد.وی افزود: این شش تیم در دو گروه سه تیمی به صورت گروهی با هم رقابت خواهند کرد تا قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال مشخص شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل در ادامه به بیان برخی جزئیات این مسابقات پرداخت و گفت: در گروه الف تیم‌های شرکت سیمان خوزستان (هفتکل)، شرکت پتروپارت و نمک زدایی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در گروه ب نیز تیم‌های آب و برق، نیروی انتظامی و راه و شهرسازی با هم مسابقه می‌دهند.وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل در یک هفته با هم رقابت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: پس از پایان رقابت‌های گروهی تیم اول گروه الف با تیم دوم گروه ب با هم به رقابت می پردازند و یک تیم به مسابقه پایانی راه می‌یابد.

پای‌خسته اضافه کرد: همچنین برای مشخص شدن تیم دوم راه یافته به مسابقه فینال تیم دوم، گروه الف با تیم اول گروه ب با هم مسابقه می‌دهند.وی با بیان اینکه در پایان یک هفته رقابت تیم‌های فوتسال، دو تیم برتر با هم رقابت می‌کنند، تصریح کرد: در بازی پایانی دو تیم با امتیاز بالاتر این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند تا قهرمان مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل مشخص شود و جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد.

به گفته رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل، مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل با حضور شش تیم در سالن ولایت اداره ورزش و جوانان این شهرستان در حال برگزاری است.پای‌خسته در پایان از همکاری اداره ورزش و جوانان برای برگزاری این دوره از مسابقات تشکر کرد و گفت: رضا کوهباهی، میلاد شاه مکوند، احسان مکوندی، محمود زمانی، محمود حیدرزاده، مهرداد جانکی و پژمان مرادی قضاوت این دوره از مسابقات فوتسال هفتکل را بر عهده دارند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:
افرادی که هیزم به آتش نفت می‌ریزند باید بروند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: عامل ناکامی فوتبال آبادان در سال‌های گذشته افرادی هستند که باید ریشه‌کن شوند زیرا سال‌هاست به خاطر وجود چنین موانعی فوتبال آبادان پیشرفت نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: افرادی که هیزم به آتش نفت می‌ریزند باید بروند

علی فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان ضمن انتقاد از جو موجود در فوتبال آبادان اظهار کرد: عامل ناکامی فوتبال آبادان در سال‌های گذشته افرادی هستند که باید ریشه‌کن شوند زیرا سال‌هاست به خاطر وجود چنین موانعی فوتبال آبادان پیشرفت نمی‌کند.

*لیدر باشگاه به قلب من آسیب رساند

وی افزود: کسی که به قلب من آسیب رساند لیدر منتسب به باشگاه صنعت نفت و با لباس و آرم مربوط به این باشگاه بود، که این فرد برای همه نیز شناخته شده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: من زاده این شهر هستم و جانم را فدای شهرم آبادان می‌کنم، به همین خاطر است که در چنین شرایط حساسی مسئولیت را پذیرفته و سکان هدایت تیم شهرم را پذیرفته‌ام.وی در مورد حرکات لیدرهای منتسب به باشگاه صنعت نفت آبادان در بازی مقابل سپاهان در اصفهان خاطرنشان کرد: به زودی پرده از همه اسرار این باشگاه برخواهم داشت و همگی خواهید دید که چه کسانی باعث شدند که لیدرها به خود اجازه دهند از اولین دقیقه بازی به بازیکنان تیم فحاشی کنند. 

 

 

 

فرکی:

هواداران فولاد سکوهای ورزشگاه تختی را پر کنند

 

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از هواداران این تیم اهواز خواست تا برای ادامه روند موفقیت فولاد، در بازی آینده سکوهای ورزشگاه تختی اهوار با پر کنند. سین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی آینده این تیم در برابر پیکان تهران عنوان کرد: پیکان در سه هفته گذشته خود دو باخت و یک پیروزی داشته و با توجه به جایگاهی که دارد بی شک نمی خواهد به راحتی به حریفانش امتیاز ‌دهد.فرکی با بیان اینکه فولاد این روزها از شرایط ایده آلی برخوردار است، ادامه داد: بازی سختی مقابل ملوان داشتیم زیرا این تیم فوتبال را خوب بازی می‌کرد و در آن شرایط و جو استادیوم کسب یک امتیاز برایمان ارزشمند بود.وی ادامه داد: ما باید از بازی آینده خود که در آن شرایط میزبانی را داریم، هر سه امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم به اهدافمان نزدیکتر شویم.سرمربی فولاد خوزستان از همه هواداران فولاد و فوتبال خوزستان برای حضور در استادیوم تختی اهواز برای بازی آینده این تمی دعوت کرد و از آنها خواست که با حضور پرشور و پر کردن سکوهای استادیوم، باعث افزایش روحیه تیمی و تک تک بازیکنان فولاد خوزستان شوند.

 

 

سردار خلیلی:

45 درصد از نیروهای مسلح تکواندو کار هستند

 

آبادان – خبرگزاری مهر: مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور گفت: در سطح نیروهای مسلح حدود 45 درصد از آنها در رشته تکواندو فعالیت دارند. به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی خلیلی صبح یکشنبه در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات جام اقتدار خلیج فارس در محل سرسرای اجتماعات اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به اینکه هر فرد نظامی برای ارتقا و دریافت رتبه باید در یکی از رشته های ورزشی فعالیت داشته باشد، افزود: هیئت تکواندوی نیروهای مسلح نسبت به سایر رشته ها به لحاظ فراوانی و توان اعضا جایگاه خوبی دارد.وی با شرح اینکه هیئتهای ورزشی نیروهای مسلح در سطح کشور در سلسله مراتب فرماندهی کل قوا هستند، اظهار کرد: نیروهای مسلح یک تربیت بدنی دارد که در آن هیئتهای ورزشی فعالیت دارند و در واقع این هیئتها ورزشی در همه مراتب اعم از برنامه های سالانه و برون مرزی تحت امر مقام معظم رهبری هستند و در اعزام تیمها برای حضور در مسابقات برون مرزی به 9 رشته اجازه خروج داده می شود که تکواندو یکی از این رشته هاست.خلیلی با کاربردی خواندن رشته تکواندو تصریح کرد: ساختار هیئتهای ورزشی نیروهای مسلح شامل، ارتش، سپاه، ناجا، و سازمان قضایی نیروهای مسلح است که باید  برای آن برنامه ریزی کنند.مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور یادآور شد: برنامه کاری هیئتها پس از تهیه  به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال می شود. در طول سال به طور تقریبی  شش تا 9 ماه در سال رقابتهای بین سازمانها برگزار می شود، برترینهای آنان مشخص می شود سپس رقابتها بین نیروهای مسلح انجام می شود تا قهرمان نهایی تعیین شود.به گفته خلیلی، در سال جاری سپاه قهرمان مسابقات نیروهای مسلح کشور شد.

وی با اشاره به اینکه در طول سال برنامه های آموزشی در بخش داوری و مربیان را برای اعضا داریم، گفت: همچنین برای سایر اعضای خارج از تحت پرچم همچون فرزندان و خانواده های نیروهای مسلح نیز در دو بخش خواهران و برادران به طور مرتب مسابقاتی را برنامه ریزی و برگزار می کنیم.

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور افزود: در مسابقات برون مرزی تا سال 2010 ما نائب قهرمان جهان بودیم، اما از آن به بعد دو سال متوالی قهرمان جهان شدیم. سال گذشته در برزیل و با سرمربیگری آقای زوار از میان 50 کشور توانستیم قهرمان جهان شویم، فنی ترین و بهترین سرمربی از تیم ایران انتخاب شد.

خلیلی اظهار داشت: در این مسابقات تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان توانست در تمامی هشت وزن مدال آوری کند که دو طلا، دو نقره و سه برنز حاصل این تلاشها بود.وی تصریح کرد: به رغم دشوار بودن رقابتهای المپیک نیروهای مسلح که در آن نظامیان جهان قدرت نمایی می کنند ما توانستیم قاطعانه قهرمان جهان شویم. امسال نیز در ویتنام از میان 37 کشور قهرمان جهان شدیم.

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه مسابقات المپیک هر چهار سال یک بار برگزار می شود گفت: مسابقات المپیک 2015 نیروهای مسلح در کره برگزار خواهد شد.وی در بخش دیگری از سخنان خود با توضیحی در خصوص مسابقات سیزم افزود: در مسابقات سیزم (مسابقات ارتشهای جهان) 180 کشور عضویت دارند که ایران نیز پنج سال است که در آن عضویت دارد و وضعیت خوبی نیز دراین سیزم داریم.خلیلی با اشاره به در پیش رو داشتن مسابقات سیزم به میزبانی آمریکا(تگزاس) اظهار کرد: رفتن به آمریکا شرایط خاص خود را دارد، به همین دلیل در صورت صلاح دید و صدور مجوز از سوی مقام معظم رهبری به این مسابقات می رویم که در زمان حاضر نیز این مسئله از سوی وزارت امور خارجه و به دستور رهبری تحت بررسی است، به طور قطع اعزام به آمریکا شرایط سخت تری دارد.

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: تنها هیئت ورزشی در سطح نیروهای مسلح هستیم که سه  قهرمانی را در کارنامه خود داریم، در زمان حاضر در کورس قهرمانی قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم همچنان به کسب قهرمانی در سطح جهانی ادامه بدهیم.وی همچنین یادآور شد: در مسابقات برون مرزی از بسیج ویژه استفاده می کنیم  اما از سال گذشته ابلاغیه ای صادر شد که اگر تیمی بخواهد به مسابقات اعزام شود باید 60 درصد ورزشکارانش پایور باشند.

حضور 150 تکواندو کار در مسابقات جام اقتدار خلیج فارس در آبادان

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور در خصوص فلسفه برگزاری این مسابقات گفت: در سال 86 در تجاوز نیروهای انگلیسی به نیروهای ما در خلیج همیشه فارس در حالی که بیگانگان متجاوز مسلح بودند، سربازان جان بر کف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با دست خالی آنها را دستگیر کرده و به دام انداختند.سردار خلیلی افزود: از همان تاریخ به پاس رشادتهای این عزیزان، مسابقات جام اقتدار خلیج فارس را بنا نهادیم تا ضمن نشان دادن قدرت جوانان برومند خود، خون شهدا را نیز پاس بداریم.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 150 تکواندوکار از 16 استان در هشت وزن با یکدیگر به رقابت می پردازند.مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: مسابقات جام اقتدار خلیج فارس از قوانین ستاد کل تبعیت نمی کند بلکه به شکل آزاد است و سقفی برای سازمانها قائل نشدیم اما در این دوره به دلیل مشکل خوابگاه محدودیت حضور برای شرکت کنندگان وجود داشت.وی استقبال از این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: آبادان به دلیل میزبانی می تواند با هر توانی که دارد وارد میدان مسابقه شود. 

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور یادآرو شد: مردم آبادان مردمی با صفا و با محبت هستند، اما انتظار دیگری که داشتیم و برآورده نشد آن است که صرف نظر از تلاشهای فردی مسئولان ورزشی شهر، سایر مسئولان نیز پای کار می آمدند و ما را همراهی می کردند که این اتفاق نیفتاد.سردار خلیلی گفت: توان بسیار خوبی در خوزستان وجود دارد که باید با تلاش و جدیت آن را احیا کرد، اما متاسفانه مسئولان به خوبی به وظایف خود عمل نمی کنند.به گفته وی، نفرات اول و دوم این دوره از مسابقات در اردوی تیم برای حضور در مسابقات سیزم حضور می یابند.

 

 

یک بازیکن آمریکایی به تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام پیوست

 ماهشهر - خبرگزاری مهر: تیم بسکتبال پتروشیمی برای تقویت خود در لیگ برتر کشور با یک بازیکن جدیدی اهل کشور آمریکا قرارداد بست.به گزارش خبرنگار مهر، با کنار گذاشتن جاسمین هاکیچ از تیم پتروشیمی بندرامام خمینی، جابر ابراهیم محمد از کشور آمریکا جانشین این بازیکن شد. این بازیکن 187 سانتی متری در پست گارد بازی خواهد کرد و می تواند انی ناحیه در تیم بسکتبال پتروشیمی را به خوبی تقویت کند.جابر ابراهیم محمد پیش از این در کشورهای آمریکا، ایتالیا، یونان و لیتوانی بازی می کرد و 28 سال سن دارد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد