سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

 

نماینده مردم دزفول در مجلس خبر داد
اختصاص اعتبار ویژه به شهرداری‌های دزفول 

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبارات ویژه به شهرداری‌های دزفول خبر داد.

باس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: شهرداری‌های شهرستان دزفول همگی نیاز به حمایت ویژه دارند و به این دلیل برای افزایش سطح اعتبارات و کمک‌های موردی به آنها تلاش‌های زیادی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها نیازمند حمایت بیشتر هستند، افزود: شهرداری‌ها نیازمند حمایت بیشتر و فعالیت در راستای خدمات‌رسانی به مردم هستند و به این دلیل جلسات مکرری با معاونان وزیر کشور در این باره برگزار شده است.

*کمک مالی به شهرداری‌های دزفول

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرداری‌های دزفول در جلسه‌ای مشترک با معاون سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور توانستند کمک هزینه‌ای مناسب برای امور جاری خود دریافت کنند.

پاپی‌زاده با اشاره به میزان و نحوه اختصاص این کمک‌ها افزود: این کمک‌ها به شهرها 500 میلیون ریال اختصاص یافته است که در آینده نزدیک به حساب شهرداری‌ها واریز خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت بیشتر از شهرداری شهر دزفول تاکید کرد: شهرداری شهر دزفول به دلیل وسعت بیشتر و جمعیت تحت پوشش با اعتبار 2 میلیارد ریالی در آستانه نوروز حمایت شده است.

*اختصاص ماشین‌آلات سنگین به شهرداری‌ها

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد که به شهرداری‌های شهرهای زیر 20 هزار نفر که هنوز ایستگاه آتش‌‌نشانی ندارند کمک هزینه ساخت ایستگاه و تامین ماشین‌آلات پرداخت شود.

وی تاکید کرد: روند برگزاری جلسات با مسئولان کشوری برای حمایت بیشتر از شهرداری‌های شهرستان دزفول ادامه خواهد داشت و در تلاش هستیم تا از این ظرفیت برای حمایت از عمران شهری کمک بگیریم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد