سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

 

پرونده کتابفروشی بین‌الملل اهواز به تهران ارجاع شد / خیانت یک وکیل!
فرهنگی و هنری  14:21:58 1391/11/11

9111-6880-5 کد خبر

 

مدیر کتاب‌فروشی بین‌الملل اهواز در خصوص آخرین وضعیت این کتابفروشی تعطیل شده گفت: فعلا قاضی اجرای احکام ابلاغ کرده که تا تصمیمی در خصوص تخلیه کتاب‌فروشی گرفته نشود و هیچ حکمی نیز اجرایی نشود.

  عذرا شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌ـ ‌منطقه خوزستان ـ با بیان این که مالکان گفته بودند که اجناس و کتاب‌های کتاب‌فروشی را با کارتن بیرون می‌ریزند گفت: قاضی اجرای احکام هیچ اجازه‌ای مبنی بر تخلیه کتابفروشی به مالکان نداده است.

وی افزود: کارشناسانی که از طرف دادگستری معرفی شده‌اند در گزارشی که به قاضی ارایه دادند ذکر کرده‌اند که اگر اجناس کتاب‌فروشی بین‌الملل به مکان دیگری منتقل شوند آسیب می‌بینند و خسارت جبران‌ناپذیری به کتاب‌فروشی وارد می‌شود. به همین دلیل در حال حاضر قاضی پرونده از تخلیه اجناس جلوگیری کرده ‌است.

 مدیر کتاب‌فروشی بین‌الملل اهواز بیان کرد: حکم تخلیه تاکنون پابرجا است اما مسیری که ما در پیگیری پرونده در پیش گرفته‌ایم فعلا تاثیری در توقف و یا تغییر حکم نداشته است.

 وی، در ادامه با اشاره به انتقال پرونده کتاب‌فروشی بین‌الملل به تهران، تصریح کرد: اکنون در تلاش هستیم با توجه به این‌ که این کتاب‌فروشی مکانی قدیمی و شناخته شده‌ است، دستور توقف اجرای حکم را بگیریم و امیدواریم که قاضی دادگستری نیز در این خصوص با ما همکاری کند چراکه این کتابفروشی یک مکان فرهنگی است و با توجه به این که ترم جدید دانشجویان هم به زودی آغاز می‌شود خیلی از دانشجویان اهواز و استان فاقد مکانی برای تامین کتاب‌های مورد نیاز خود هستند.

 شجاعی خاطرنشان کرد:‌ وکیل اول پرونده را تغییر دادیم چون او پرونده‌ ما را پیگیری نکرد و طبق گفته قضات دادگستری به ما خیانت کرد. وکیل سابق ما مدارک را به دادگاه ارایه نداده بود، از ما دفاع نمی‌کرد و حتی در جلسات دادگاه هم حاضر نمی‌شد و با طرف مقابل پرونده تبانی کرده بود که منجر به صدور حکم تخلیه شد.

 وی اظهار کرد: رییس کل دادگستری استان خوزستان نظر خود را مبنی بر این که حکمی که صادر شده خلاف قانون است داده‌اند و سبب انتقال این پرونده به تهران شد. ما مدارک خودمان را به او نشان دادیم و مدارک ما را دیدند و حرف‌های ما را شنیدند و متوجه شدند که باید احقاق حق صورت بگیرد.

 او، با اشاره به این که ملک کتابفروشی بین‌الملل متعلق به ما نیست و به صورت سرقفلی در اختیار ما بود، افزود: مالکان به ماگفتند امضا بدهید که پرونده خودتان را پیگیری نمی‌کنید و ما هم سه ماه به شما فرصت می‌دهیم تا مکان را تخلیه کنید اما ما قبول نکردیم چراکه در این صورت نه نمی‌توانیم طلب‌های خود را وصول کنیم و نه می‌توانیم بدهی‌های خود را بپردازیم. از طرف دیگر، هم وکیل ما و هم قضات گفتند که چنین امضایی ندهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد