سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

انهدام باند سارقان در آبادان

آبادان – خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت در این شهرستان خبر داد.

اصغر مهرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی شکایات متعدد مردمی مبنی بر سرقت وسایل منازل و موتورسیکلت درسطح شهر، دستور قضایی برای پرونده های مذکوردر شعبه دوم بازپرسی دادسرای آبادان صادر شد که با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم یاد شده با تشکیل باندی از خلافکاران حرفه ای، اقدام به سرقت از منازل و یا موتورسیکلت هایی که بیشتر در معابر عمومی پارک شده بودند، می کردند.

مهرنیا اظهار کرد: با 60 مورد بازسازی صحنه سرقت که تاکنون صورت گرفته است، تعداد بسیاری از مالخرها که بیشتر در شهرهای حومه آبادان بودند، شناسایی و دستگیر شده اند.

وی با اشاره به شناسایی تعداد زیادی از مالباختگان تصریح کرد: بسیاری از اموال مسروقه که در محل اختفای مال خرها پنهان و نگهداری می شد، کشف و به صاحبانش بازگردانده شد و تحقیقات برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان خطاب به شهروندان آبادانی یادآور شد: شهروندان قبل از خروج از منزل از ایمن بودن قفلها مطمئن باشند و اگر در زمان تعطیلات قصد خروج و مسافرت دارند، از افراد مورد اطمینان خود برای محافظت و نگهداری از منازلشان همکاری بخواهند.

مهرنیا گفت: شهروندان همچنین تردد افراد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی اطلاع بدهند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد