سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

 

حاشیه نگاری دیدار تیم های فوتبال نفت آبادان و گهر دورود/

سرمربی نفت آبادان روی نیمکت مربیگری این تیم ننشست

آبادان - ˈعلی فیروزیˈ سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان بدلیل صادر نشدن کارت مربیگری اش نتوانست مقابل گهر دورود روی نیمکت این تیم بنشیند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا عصر دوشنبه تیم های فوتبال نفت آبادان و گهر دورود از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند تا همچنان در رده های هفدهم و هجدهم جدول قرار گیرند.

* دو تیم 90 دقیقه قبل از بازی در ورزشگاه تختی آبادان حضور یافتند.

* علی فیروزی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان قبل از این دیدار از سوی هواداران آبادانی مورد تشویق قرار گرفت.

* علی فیروزی سرمربی نفت که کارت مربیگری اش از سوی سازمان لیگ صادر نشده بود در این بازی نتوانست روی نیمکت این تیم بنشیند و از روی سکوها هدایت تیمش را بر عهده داشت.

* تعداد کمی از تماشاگران دورودی برای حمایت از تیمشان بین دو نیمه وارد ورزشگاه تختی آبادان شدند که باعث اعتراض تماشاگران آبادانی شد.

* بین دو نیمه این بازی و مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) مراسم مدیحه سرایی انجام شد.

* در پایان این بازی تماشاگران آبادانی بدلیل کسب نتیاج این تیم در لیگ برتر علیه این تیم شعار دادند

 

به بهانه نتایج تحقیرانه

 به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی آبادان در روزی که همه این تیم را از پیش برنده می‌دانستند، در میان ناباوری همگان در مقابل یک تیم قعر جدولی 10 نفره در خانه متوقف شد.

این بازی را گرچه صنعت نفت طوفانی آغاز کرد و طوفانی به پایان رساند، اما لرزش در ساق‌های بازیکنان مشهود بود و اینکه چرا نفت به هیچ عنوان نمی‌تواند برنده از میدان خارج شود، جای تامل بسیار دارد.

از ابتدای فصل از بازیکنان نفت می‌شنیدیم که جای تیم ما در این مکان از جدول نیست و قعر جدول شایسته تیم ما نیست و بر اثر اتفاقات است که رتبه فعلی این تیم این جایگاه است و ... اما روز گذشته مشاهده کردیم که این تیم و این بازیکنان عملا هیچ نکته قابل توجهی ندارند و جایگاه هجدهم جدول شایسته و برازنده این تیم است.

تیمی که نتواند یک تیم قعر جدولی را از پیش روی بردارد، آن هم تیمی که از آغاز فصل جدید سرگردان بوده و با کم‌ترین امکانات در حالی که ده نفره بود بازی را با نتیجه صفر بر صفر مساوی کرد.

این جای سوال دارد که چرا بازیکنان نفت در هیچ شرایطی نمی‌توانند برنده از میدان خارج شوند، واضح است که این اتفاق نیست و بدون شک ضعفی شگرف در این تیم وجود دارد و آن هم عدم وجود تعهد این تیم نسبت به هوادارانشان است!

بازیکنانی که پس از تغییر دو هیئت مدیره، دو مدیرعامل و سه مربی، به خود نیامدند و هیچ تلاشی برای جلوگیری از سرازیر نشدن اشک‌های آخر فصل نکردند!

این تیم می‌رود و به عنوان نخستین تیم هم صعود می‌کند اما نه به لیگ آسیا، بلکه به لیگ دسته یک ایران، تا شاهکار آقایان بیش از پیش مشهود شود؛ به راستی که چیزی نمانده تا یک نتیجه تاریخی در فوتبال آبادان رقم بخورد.باید نشست و دید که نفت دوست داشتنی این مردم، مردمی که در پایان هر فصل به هنجره‌های آسیب دیده خود استراحت می‌دهند، چگونه می‌سوزد؛ اکنون زمان آن رسیده که مدعیان شرح دهند چگونگی جایگاه انتهایی نفت آبادان را.

 

خداحافظی تلخ
اولین برد نفت با چشم‌های خیس / یاد هلهله‌های معروف آبادانی به‌خیر

خبرگزاری فارس: تیم نفت آبادان در این فصل اشک هواداران خود را برای یک برد روان ساخته است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، روزها و هفته‌هایی است که خبری نیست از آن شادی‌ها و هلهله‌های معروف آبادانی در ورزشگاه تختی.

از آن شور و شوق وصف‌‌ناپذیری که تماشاگران آبادانی برای تشویق تیم محبوب خود در ورزشگاه استفاده می‌کردند.

از آن دمبلو دمبلوله‌له‌های معروف و پایکوبی‌هایی که لرزه به ورزشگاه پیر تختی می‌انداخت و هر تیمی را در آبادان گرفتار می‌کرد.

این روزها ورزشگاه تختی آبادان که خاطرات بسیاری از تلخی‌ها و شیرینی‌های فوتبال این شهر را به خود دیده تلخ‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند چراکه میزبان تیمی است که به حدی در ورطه بحران فرو رفته که برای کسب یک برد نیز اشک را از دیدگان دوستداران خود جاری ساخته است.

کافی بود دقایق پس از بازی نفت آبادان و گهردرود لحظاتی در ورزشگاه می‌ماندیم یا دست کم برای دقایقی در بین هواداران می‌بودیم تا ببینیم چگونه برخی از آنها در حسرت زدن یک گل به تیم رده هفدهمی جدول که 70 دقیقه 10 نفره بازی می‌کرد اشک می‌ریختند.

هوادارانی که هنوز آن روزهایی طلایی فوتبال آبادان را فراموش نکرده و با خاطرات آن زندگی می‌کنند.

همان‌هایی که فریاد آبادان برزیلته آنها شهره خاص و عام شده و برای حمایت تیم محبوبشان هنجره‌ها دادند حالا آبروی فوتبالی شهر خود را به واسطه نتایج ضعیف تیم خود در خطر می‌بینند.

هوادارانی که ابتدای فصل با وعده و وعیدهای مسئولان باشگاه خود را آسیایی می‌دیدند و تیمشان را بالانشین جدول می‌پنداشتند حالا در حسرت کسب یک پیروزی 18 هفته است انتظار می‌کشند.

انتظاری که همچنان ادامه دارد و با نمایش ضعیف این روزهای تیم نفت آبادان در بازی‌های خانگی ظاهراً پایانی برای آن متصور نیستند.

شاید اکنون زمان آن رسیده باشد که مقصران این ناکامی بزرگ فوتبال آبادان و تیم نفت این شهر نقاب از چهره برداشته و صادقانه در برابر هزاران هوادار و دوستدار طلایی‌پوشان که با این تیم زندگی می‌کنند به اشتباهات خود اعتراف و عذرخواهی کنند تا شاید مرهمی باشد بر دل غمگین این روزهای برزیلی‌های ایران.

یادداشت امید زباری

 

سودای آسیایی شدن نفت را سوزاند

خبرگزاری فارس: بازیکنان صنعت نفت آبادان همان بازیکنانی هستند که در آغاز فصل، سودای آسیایی شدن در سر داشتند و خود را پدیده لیگ برتر عنوان می‌کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد