سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

در پی شرایط نامساعد اقتصادی؛
متقاضیان از پروژه‌های عمران شهری اهواز کنار می‌کشند
اجتماعی  11:39:54 1391/11/08

9111-5214-5 کد خبر

 

معاون مشارکت‌های اقتصادی شهرداری اهواز گفت: متقاضیان بسیاری برای مشارکت در پروژه‌های عمرانی اهواز اعلام آمادگی کرده‌اند ولی شرایط نامساعد اقتصادی، مانع فعالیت آنها است.

 عبدالحمید حق‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: روند و وضعیت کنونی اقتصاد کشور که بر همه زمینه‌ها تاثیر گذاشته است، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی را نیز به کساد کشانده است. البته در اهواز پروژه‌های مشارکتی در منطقه کیان‌شهر و برخی پروژه‌های کلان در سطح شهر در حال تکمیل است.

 وی افزود: در بودجه 92 نیز تعدادی از پروژه‌های شهر به روش سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد. معاون مشارکت‌های اقتصادی شهرداری اهواز گفت: همچنین پروژه‌های هتل ساحلی، هایپرمارکت و مجتمع ایستگاهی مترو در نادری شرقی در مرحله عقد قرارداد و توافقات اولیه هستند.

 وی تصریح کرد: هرچند برای سرمایه‌گذاری در اهواز متقاضیان بسیاری وجود دارد ولی به دلیل شرایط نابسامان اقتصادی، این تقاضاها هنوز به قطعیت نرسیده است.

 حق‌بین با بیان این‌که مشارکت در پروژه‌های عام‌المنفعه مانند پارک‌ها و شهربازی نیز با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شوند، گفت: در برخی پروژه‌ها سرمایه‌گذاران متقاضی بوده‌اند ولی با نوسان دلار قادر به تهیه تجهیزات خارج از کشور نبوده و عملا نتوانستند وارد کار شوند که موجب انصراف آن‌ها از پروژه‌ها شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد