سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

مقام‌آوری اتومبیلران‌های خوزستانی در رالی کشور
ورزشی  8:11:19 1391/11/08

9111-6981-5 کد خبر

 

تیم خوزستان که با چهار خودرو در مسابقات رالی کشور شرکت کرده بود، در کلاس‌های 1600 و 2000 حرفه‌ای موفق به کسب مقام شد.

 ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از پنجم دی ماه به مدت دو روز در منطقه پرند تهران برگزار شد که خوزستان با چهار خودرو در کلاس‌های 1600 و 2000 حرفه‌ای شرکت کرد. 

وی ادامه داد: در کلاس 1600 حرفه‌ای با یک خودرو شرکت کرده بودیم که شهاب پیشانی‌دار به عنوان راننده و میلاد بابادی به عنوان نقشه خوان، در جایگاه سوم انفرادی قرار گرفتند.رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خوزستان با بیان اینکه همچنین در کلاس 2000 حرفه‌ای با سه خودرو شرکت کردیم، گفت: در این کلاس نیز توانستیم به عنوان نایب قهرمانی تیمی دست پیدا کنیم. در کل نمایندگان استان در این مسابقات با حریفان قدری رقابت کردند.

 وی خاطرنشان کرد: تیم خوزستان مقام خوبی در این رقابت‌ها به دست آورد ولی ما به این عنوان‌ها اکتفا نمی‌کنیم و امید داریم که در ادامه نیز بتوانیم مقام‌های بهتری را به دست آوریم چرا که خوزستان از شایستگی‌ها و پتانسیل‌های ورزشی بیشتری برخوردار است. امیدوارم تمام مسوولان استان به ما کمک کنند تا با قوت و اقتدار بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

 جوانمردی عنوان کرد: این مسابقات اولین دوره رقابت‌های رالی کشور در سال 91 بود و باید سه مرحله دیگر هم برگزار شود تا درنهایت با جمع امتیازاتی که ورزشکاران به دست می‌آورند، قهرمان سال رالی کشور مشخص شود.

 وی در ادامه گفت: به مناسبت دهه فجر قصد داریم پیست موتورکراس منطقه پردیس اهواز را ترمیم و بازسازی کنیم تا درنهایت بتوانیم مسابقات قهرمانی استان را در آن جا برگزار کنیم.رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خوزستان ادامه داد: همچنین باتوجه به اینکه 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی به ایران است، هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قصد دارد به صورت نمادین یک رژه قانون‌مند را انجام دهد.

 

پرواز عقاب فوتبال خوزستان به سوی ابدیت
رضا داوودی بر دستان جامعه فوتبال خوزستان تشییع شد
ورزشی  15:49:6 1391/11/08

9111-7981-5 کد خبر
 

رضا داوودی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان در میان حزن و اندوه جامعه ورزش استان تشییع شد.به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، پیکر داوودی دقایقی پیش در زمین شماره یک ورزشگاه تختی اهواز و در میان اهالی ورزش استان به ویژه جامعه فوتبال استان تشییع ‌شد.در این مراسم جمعی از مسوولان، مربیان، ورزشکاران و همچنین شاگردان داوودی برای وداع با پیکر این پیشکسوت خوزستانی در ورزشگاه حضور پیدا کردند. این دروازه‌بان خوزستانی تا ساعتی دیگر در خانه ابدی خود در آرامستان سیدهادی اهواز آرام می‌گیرد.رضا داوودی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان روز گذشته (شنبه) بر اثر بیماری و پس از حدود چهار روز قرارداشتن در وضعیت کما، در سن 43 سالگی دار فانی را وداع گفت. او جزو فوتبالی‌های باسابقه استان خوزستان بوده و در سالیان گذشته به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال نونهالان فولادخوزستان فعالیت خود را ادامه می‌داد. داوودی کاپیتان و دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال‌اهواز نیز بوده است و در زمان سرمربیگری علی پروین به تیم‌ملی دعوت شده بود.

 

شناخت برترین‌های مسابقات کورس اسب اصیل عرب خوزستان
ورزشی  12:37:14 1391/11/08
9111-7681-5 کد خبر
 

مسابقات کورس اسب اصیل عرب خوزستان با شناخت اسب‌های برتر به کار خود پایان داد.

 علی‌رضا پنبه‌زن، رییس هیات سوارکاری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: مرحله سوم و پایانی هجدهمین دوره مسابقات سوارکاری اسب‌های اصیل عرب استان روز جمعه (ششم بهمن‌ماه) به میزبانی دزفول برگزار شد.

 وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سه مرحله بیان‌کرد: دو مرحله گذشته 24 و 29 دی‌ماه با حضور چابک‌سوارانی از شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، دزفول، شوشتر، شوش، اندیمشک، سوسنگرد و شادگان برگزار شده بود. این مسابقات در کورس اسب‌های قهرمان در مسافت 2000 متر و در سایر کورس‌ها در مسافت 1000 متر انجام شد.  

 رییس هیات سوارکاری دزفول درباره نتایج این مسابقات گفت: در کورس اسب‌های صفرامتیاز ندویده، اسب "گرگ" به مالکیت امیر قنواتی از شادگان، اسب "گل‌نوش" با مالکیت محمد نوری از دزفول و اسب "کرار" با مالکیت بهادر آل‌کثیر از دزفول به ترتیب در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

 وی افزود: در کورس اسب‌های صفرامتیاز دویده، اسب "شیاه‌شاه" با مالکیت عادل کعبی از اهواز قهرمان، اسب "کورنش‌نور" با مالکیت احسان عارفیان از شوش به مقام دوم و اسب "کارون" به مالکیت امین فیصلی از اهواز مقام سوم را کسب کرد.

 پنبه‌زن بیان‌کرد: همچنین در کورس اسب‌های دو تا شش امتیاز، اسب "کالان رحیمی" با مالکیت عبدالرحیم رحیمی از دزفول به مقام نخست رسید، اسب "کلفه" با مالکیت کاظم حظیم‌زاده‌زرگانی از اهواز دوم شد و اسب "شارلاتان" با مالکیت سید عنایت از دزفول، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

 وی ادامه‌داد: در کورس اسب‌های شش تا هشت امتیاز، اسب "فروخ‌اخوان" با مالکیت محمدرضا هندی‌قماشی و اسب "فرید" با مالکیت حمیدرضا کوکبی هر دو از دزفول، به ترتیب اول و دوم شدند و اسب "فایز مجدمی" با مالکیت جابر مجدمی از اهواز مقام سوم را کسب کرد. 

رییس هیات سوارکاری دزفول افزود: همچنین در کورس اسب‌های قهرمان، اسب "زکریا" با مالکیت ملاعزیز هلاکوپور از شوش جایگاه نخست را کسب کرد و اسب "شاهین بهروزی" با مالکیت علی زارعی از دزفول و اسب "قهرمان‌خوزستان" با مالکیت سیدکریم طباغ از شوش به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

 وی با بیان این‌که نفرات و اسب‌های برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد، سطح برگزاری مسابقات را عالی توصیف کرد و گفت: استقبال سه تا چهار هزارنفری از این رقابت‌ها، نشان‌دهنده علاقه مردم به این ورزش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد