سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هوا شناسی خوزستان

 

با پیش‌بینی بارش‌های هفته جاری؛
هواشناسی هشدار داد: احتمال آبگرفتگی معابر خوزستان
اجتماعی 17:3:13 1391/11/07

9111-4814-5 کد خبر

RSS :: پرینت

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: پیرو اطلاعیه روز گذشته (جمعه، 6 بهمن‌ماه) به شماره 81، همچنان‌ که انتظار داشتیم بارش‌های خفیف و پراکنده، مناطق وسیعی از استان را در برگرفته است که این روند تا عصر فردا (یک‌شنبه، 8 بهمن‌ماه) ادامه خواهد داشت.

علی‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ ضمن اعلام صدور اطلاعیه شماره 82 هواشناسی خوزستان، اظهارکرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی عددی اداره‌کل هواشناسی نشان‌دهنده شکل‌گیری یک سامانه باران‌زای دیگر است که از عصر روز دوشنبه (9 بهمن‌ماه) تا اوایل روز چهارشنبه (11 بهمن‌ماه) استان خوزستان را تحت تاثیر قرار داده و موجب بارش باران و رعد و برق خواهد شد.

وی ادامه ‌داد: میزان بارش این سامانه مطلوب پیش‌بینی شده است و احتمال آب‌گرفتگی در سطح معابر وجود دارد.

غلام‌پور اظهار کرد: بر همین اساس در 24 ساعت آینده آسمان مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی خوزستان، نیمه‌ابری تا ابری بعضا همراه با بارش‌های پراکنده و گاهی توام با وزش باد قابل‌ملاحظه خواهد بود.

وی عنوان کرد: مناطق مرکزی و غربی نیز نیمه ابری تا ابری گاهی توام با بارش خفیف و در بعضی ساعات با وزش باد، مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی نیمه‌ابری تا ابری بعضا همراه با بارندگی، احتمال رعد و برق، گاهی توام با وزش باد قابل‌ملاحظه خواهد بود.

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین مناطق ساحلی و جنوبی، نیمه‌ابری تا ابری با احتمال بارش خفیف و وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود:‌در شبانه‌روز گذشته آغاجاری و هندیجان با 26 و بهبهان با 9 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. امروز حداکثر دمای اهواز به 20 درجه و حداقل به 17 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد