سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی استان خوزستان

 

نتایج هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید های خوزستان اعلام شد

اهواز- هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه های خوزستان امروز در شهرهای مختلف این استان برگزار شد واین نتایج بدست آمد.

استقلال شوش سه نفت امیدیه دو

پاس شوشتر سه اتحاد ملاثانی صفر

شاهین باغملک یک پیام شادگان یک

جاوید اهواز چهار شاهین رامهرمز دو

فتح شادگان سه شاهین اهواز یک

اهواز وبهبهان برای شرکت درمسابقات هندبال کشوری انتخاب شدند

اهواز- تیمهای هندبال هیات اهواز و بهبهان با کسب عناوین اول و دوم لیگ برتر جوانان خوزستان بعنوان نمایندگان این استان در مسابقات هندبال لیگ جوانان ایران شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگارایرنا در بازی نهایی این مسابقات که امروز دراهواز برگزار شد ،تیم هندبال جوانان هیات اهواز موفق شد تیم هیات بهبهان را با نتیجه 26 بر 18شکست دهد و قهرمان خوزستان شود.
همچنین در بازی رده بندی تیم هندبال نفت آبادان 23بر 18بر تیم نفت امیدیه پیروز شد وجایگاه سوم این مسابقات را ازآن خود کرد.دراین مسابقات شش تیم شرکت داشت .
گفتنی است : مسابقات هندبال قهرمانی جوانان ایران ازاول اسفند ماه آینده در بهبهان شروع خواهد شد و اهواز وبهبهان نمایندگان خوزستان دراین مسابقات خواهند بود.

را‌ه‌یابی بانوی تنیسور خوزستانی به دسته برتر کشور
ورزشی 16:57:26 1391/11/07

9111-6281-5 کد خبر

بانوی تنیسور خوزستانی با کسب عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات آزاد و دسته یک کشور، به دسته برتر کشور راه پیدا کرد.

زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: زهرا علوی در این مسابقات که از چهارم بهمن‌ماه به مدت سه روز در یزد برگزار شد، در مکان دوم ایستاد.

وی ادامه‌داد: علوی در این رقابت‌ها کار بزرگی را انجام داد و توانست به دسته برتر کشور برسد و من راه‌یابی این تنیسور جوان استان را به دسته برتر کشور به او، خانواده‌اش و جامعه تنیس روی میز استان تبریک می‌گویم.

نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان بیان‌کرد: از استان‌مان بهاره بابادی‌وند نیز در این مسابقات شرکت کرد که علی‌رغم این‌که نوجوان است اما در رده سنی بزرگسالان عملکرد خوبی داشت و اگرچه مقامی کسب نکرد اما به نظرم او آینده درخشانی دارد.وی گفت: سطح این رقابت‌ها بالا بود و تمام نفراتی که شرکت کرده بودند، تنیسورهای خوبی بودند. از بیستم بهمن‌ماه به مدت سه روز نیز رقابت‌های دسته برتر کشور در تهران برگزار می‌شود که علوی هم در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

باوی، قهرمان مسابقات کیک‌بوکسینگ خوزستان شد
ورزشی 16:45:7 1391/11/07

9111-6181-5 کد خبر

رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ باشگاه‌های خوزستان با قرارگرفتن تیم باوی در جایگاه نخست به پایان رسید.

مهرداد چراغی، مسوول کمیته کیک‌بوکسینگ‌ هیات ورزش‌های رزمی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها‌ روز گذشته (ششم بهمن‌ماه) در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در اهواز برگزار شد که 85 کیک‌بوکسینگ‌کار در 22 وزن به مصاف یکدیگر رفتند.

وی بیان‌کرد: در پایان این مسابقات تیم باوی با 52 امتیاز قهرمان شد، تیم زاگرس اهواز با 48 امتیاز در مکان دوم ایستاد و تیم کشت و صنعت قلعه‌تل با 37 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

مسوول کمیته کیک‌بوکسینگ هیات ورزش‌های رزمی خوزستان درباره سطح این پیکارها گفت: سطح این مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بهتر بود و به نظرم ورزشکاران نیز فنی‌تر و بهتر بازی کردند.وی عنوان‌کرد: نکته جالب این رقابت‌ها این بود که بازیکنان نسبت به مسابقات قبلی کمتر اخطار گرفتند در حالی که در بازی‌های گذشته بازیکنان یا اخراج می‌شدند و یا اخطارهای زیادی می‌‌گرفتند که این موضوع نشان می‌دهد که اکنون سطح کیفی کیک‌بوکسینگ‌کاران استان بالاتر رفته است.چراغی در ادامه با بیان این‌که اگر از مسابقات کیک‌بوکسینگ هم پوشش تصویری شود در عملکرد بازیکنان تاثیر‌گذار است، اظهارکرد: پوشش تصویری از رقابت‌های ما در بالابردن سطح کیفی بازیکنان موثر است و باعث می‌شود استقبال بیشتری از این پیکارها شود.

پایان لیگ برتر هندبال جوانان خوزستان
ورزشی 16:30:48 1391/11/07

9111-6081-5 کد خبر

مسابقات لیگ برتر هندبال جوانان خوزستان با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

مریم چشمه‌سلاطین، رییس هیات هندبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این مسابقات از چهارم تا ششم بهمن‌ماه با شرکت شش تیم از شهرستان‌های اهواز، آبادان، امیدیه، بهبهان، باوی و شادگان برگزار شد.

وی با بیان این‌که درمجموع 424 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد، گفت: در پایان تیم اهواز مقام نخست این رقابت‌ها را به دست آورد و تیم‌های بهبهان و آبادان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس هیات هندبال استان اضافه‌کرد: همچنین مرتضی قنبری از اهواز به عنوان بهترین و فنی‌ترین بازیکن و ماجد رضوانی از آبادان به عنوان بهترین دروازه‌بان شناخته شد و از سوی هیات هندبال استان جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

وی با بیان این‌که قهرمان این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شود، گفت: از استان ما علاوه بر اهواز، تیم هیات هندبال بهبهان در این مسابقات که یکم اسفندماه به میزبانی بهبهان برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.چشمه‌سلاطین ادامه‌داد: سطح این رقابت‌ها خیلی خوب بود و تیم‌ها به ویژه اهواز و آبادان عملکرد نزدیکی داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد