سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک موفقیت اقتصادی برای خوزستان

 

رکوردتولید روزانه شکر درکشت وصنعت نیشکرهفت تپه شکسته شد

هفت تپه، دزفول- مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از تولید 420 تن شکر سفید درعملکرد روزانه این شرکت خبر دادو گفت: دست یابی به این رقم در تاریخ 50 ساله فعالیت این شرکت بی سابقه است.

ˈفرشید مومن غریبˈ روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در محل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود:دست یابی به این میزان تولید شکر در روز حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان شاغل در این شرکت می باشد.

وی افزود:شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به عنوان یکی از قدیمی ترین کارخانه ها نیشکری کشور و قطب تولید شکر در تلاش است تا با افزایش تولید به ظرفیت اسمی خود دست یابد.

مومن غریب افزود: پنجاه و سومین دوره بهره برداری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که از نیمه مهر ماه آغاز شده همچنان طبق برنامه ادامه دارد.

وی گفت:برداشت نیشکر از سطح هشت هزار و 500 هکتار ازمزارع نیشکر این شرکت ادامه داشته وپیش بینی می شود 600 هزار تن محصول نیشکر از این سطح برداشت و به کارخانه حمل شود.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود:به دلیل کاهش سهمیه آب شرکت ناشی از کمبود منابع آب در سال زراعی جاری، به رغم پیش بینی برداشت 800 هزار تن نیشکر از سطح مزارع کاهش 200 هزار تنی پیش بینی شده است.

وی پیش بینی تولید شکر سفید امسال این شرکت در پنجاه و سومین دوره فعالیت را 50 هزار تن عنوان کرد و افزود:به منظور افزایش ظرفیت تولید، برنامه هایی از جمله به روز کردن خط تولید و نوسازی آن و افزایش تولید نیشکر در این شرکت اجرا شده یا در دست اجراست.

ظرفیت اسمی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه درشمال استان خوزستان تولید100 هزار تن شکر سفید در سال است.7280/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد