سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

علی دایی عنوان کرد:

جای خالی بازیکنان فولاد در تیم ملی/ هدف راه آهن بازیهای آسیایی است

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم راه آهن شهر ری گفت: فولاد یکی از باشگاه های خوب ایران است که هم اکنون جای خالی بازیکنان این تیم در تیم ملی فوتبال دیده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش بازی فولاد خوزستان و راه آهن  اظهار کرد: بی شک بازی سختی در برابر فولاد خواهیم داشت زیرا با یک تیم بزرگ روبرو می شویم که دارای یک سرمربی بزرگ و از هر لحاظ کامل است.

وی افزود: سرمربی فولاد را با عنوان یک بزرگتر و استاد می شناسم. شک نکنید بازی روز جمعه یک دیدار خیلی سختی خواهد بود. هر دو تیم فوتبال خوبی انجام می دهند و اگر داوری این دیدار دارای اشکلال نباشد و ضربه ای به تیمها نزند، بازی خوبی خواهد بود.
 
دایی ادامه داد: تیم ما با تمام قوا و بدون محروم و مصدوم به اهواز آمده است، البته در ابتدای دیدارهای لیگ بدشانسی های زیادی داشتیم و با مصدومیت های بازیکنان روبرو بودیم ولی رفته رفته اوضاع تیم بهتر شد و با تمرینات خوبی که انجام داده ایم توانستیم به جریان بازیها بازگردیم و سعی خواهیم کرد که همان راه آهن بزرگ باشیم.

وی هدف راه آهن را صعود به جام باشگاه های آسیا دانست و گفت: اگر سعی و تلاش تیم بیشتر شود به این مهم دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری درخصوص باشگاه فولاد خوزستان نیز عنوان کرد: این باشگاه دارای کادر مدیریتی و فنی بسیار خوبی است، البته بازیکنان آن نیز جزو برترین ها هستند و در هر پست سرآمد بازیکنان ایران هستند و جای تعجب دارد که چرا از این بازیکنان در تیم ملی استفاده نمی شود و جای آنها هم اکنون در تیم ملی خالی است.

از سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد و راه آهن ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.
 

همزمانی دیدار فولاد با شهرآورد تهران ناعادلانه است

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برگزاری همزمان دیدار فولاد خوزستان و راه آهن با شهرآورد تهران ناعادلانه است زیرا از تعداد هواداران ما کاسته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و راه آهن شهر ری اظهار کرد: بازی با راه آهن نیز چون دیگر دیدارها از سختی خاص خود برخوردار است. البته با داشتن شرایط میزبانی و نتایج بازیهایی که روز پنج شنبه در لیگ برتر به دست آمده، برای اینکه از قافله صدرنشینان عقب نمانیم باید از راه آهن با پیروزی عبور کنیم.

وی درخصوص حضور علی دایی در راس کادر فنی تیم حریف نیز تصریح کرد: از نگاه من این یک امتیاز بزرگ برای راه آهن است که شخصیتی چون علی دایی را در راس کادر فنی خود دارند. این دیدار برای راه آهن از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به قدرت این تیم در خط حمله، باید انتظار یک بازی هجومی و زیبا از سوی این تیم داشته باشیم.

فرکی افزود: در این دیدار مهدی نوری را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و امیدوارم به عنوان یک تیم واقعی برای کسب هر سه امتیاز که لازمه صدرنشینی تیم ما است، بازیکنان از همه توان خود استفاده کنند.

وی همزمانی این دیدار را با دربی تهران، نا عادلانه دانست و از این تصمیم مسئولان برگزاری دیدارها انتقاد کرد و گفت: همزمانی این دو دیدار باعث می شود هواداران کمتری از بازی ما استقبال کنند.

سرمربی باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: زمین تختی اهواز در حد نام و اعتبار فوتبال خوزستان و بازیکنان با تکنیک آن نیست و وقتی که شرایط آماده نباشد نمی توان انتظار حضور تماشاگر و ارائه بازی روی زمین را داشته باشیم.

فرکی افزود: توصیه های لازم برای بازیکنان انجام شده و امیدوارم که کلیه فضای استان به نحوی باشد که همه برای تعالی فوتبال استان دلسوز باشند.

وی درخصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب فولاد نیز گفت: در دیدار گذشته مقابل مس از مهدی نیایش استفاده شد، اما برای این بازی مهم با تیم اصلی خود به بازی خواهیم رفت.

سرمربی فولاد خوزستان اظهار کرد: اگر تیم ما بدون محروم و مصدوم پا به دیدار های آینده بگذارد، احتمال کسب سهمیه آسیا برای فولاد زیاد است و با همین بازیکنان جوان تیم می توان امید داد که چهره های خوبی در فولاد خوزستان داشته باشیم.

وی داشتن بازیکنان با تجربه در کنار جونان را لازمه پیشرفت تیم دانست و افزود: دوست دارم که تجربه سالهای حضور خود در فوتبال را در این باشگاه به کار ببندم. هدف ما از بازی ها کسب رکورد نباختن نیست و فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

از سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد و راه آهن ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.

علی دایی عنوان کرد:

جای خالی بازیکنان فولاد در تیم ملی/ هدف راه آهن بازیهای آسیایی است

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم راه آهن شهر ری گفت: فولاد یکی از باشگاه های خوب ایران است که هم اکنون جای خالی بازیکنان این تیم در تیم ملی فوتبال دیده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش بازی فولاد خوزستان و راه آهن  اظهار کرد: بی شک بازی سختی در برابر فولاد خواهیم داشت زیرا با یک تیم بزرگ روبرو می شویم که دارای یک سرمربی بزرگ و از هر لحاظ کامل است.وی افزود: سرمربی فولاد را با عنوان یک بزرگتر و استاد می شناسم. شک نکنید بازی روز جمعه یک دیدار خیلی سختی خواهد بود. هر دو تیم فوتبال خوبی انجام می دهند و اگر داوری این دیدار دارای اشکلال نباشد و ضربه ای به تیمها نزند، بازی خوبی خواهد بود. 

دایی ادامه داد: تیم ما با تمام قوا و بدون محروم و مصدوم به اهواز آمده است، البته در ابتدای دیدارهای لیگ بدشانسی های زیادی داشتیم و با مصدومیت های بازیکنان روبرو بودیم ولی رفته رفته اوضاع تیم بهتر شد و با تمرینات خوبی که انجام داده ایم توانستیم به جریان بازیها بازگردیم و سعی خواهیم کرد که همان راه آهن بزرگ باشیم.وی هدف راه آهن را صعود به جام باشگاه های آسیا دانست و گفت: اگر سعی و تلاش تیم بیشتر شود به این مهم دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری درخصوص باشگاه فولاد خوزستان نیز عنوان کرد: این باشگاه دارای کادر مدیریتی و فنی بسیار خوبی است، البته بازیکنان آن نیز جزو برترین ها هستند و در هر پست سرآمد بازیکنان ایران هستند و جای تعجب دارد که چرا از این بازیکنان در تیم ملی استفاده نمی شود و جای آنها هم اکنون در تیم ملی خالی است.
از سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد و راه آهن ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.

 

روی اشتباهات فردی گل خوردیم/ قسمت نبود ببریم

اهواز- خبرگزاری مهر: سرمربی راه آهن تهران گفت: در نیمه دوم دفاع خوب عمل نکرد و گل دوم را روی اشتباه فردی خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی شامگاه جمعه پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: دو تیم بازی بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. در نیمه اول عملکرد دفاع قابل قبول بود اما در نیمه دوم درست از همانجایی ضربه خوردیم که بارها به بازیکنان تذکر داده بودیم.وی عنوان کرد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و دو موقعیت گل را از دست دادیم اما در این بازی قسمت نبود پیروز میدان باشیم.
دایی ضمن ابراز رضایت از عملکرد کلی بازیکنانش، عنوان کرد: داوری زیاد موردی نداشت ولی در بعضی صحنه ها کمی به سود فولاد قضاوت کرد. امیدوارم داوری ها آنقدر خوب شود که نتایج عادلانه بازی ها مشخص شود.
سرمربی راه آهن درخصوص تعویض زود هنگام فرزاد آشوبی تصریح کرد: آشوبی یکی از بازیکنان خوب تیم راه آهن است ولی قبل از نیم فصل دوم مصدوم شد و هنوز به شرایط مطلوب نرسید،. اما در ادامه فصل می تواند برای تیم مفید باشد.
 به گزارش خبرنگار مهر، در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه، ششم بهمن ماه، در ساعت 15 و 30 دقیقه فولاد در تختی اهواز میزبان راه آهن بود که این بازی با حساب دو بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

 

شکست مقابل صبای قم نتیجه عادلانه‌ای نبود/ به بقای نفت در لیگ برتر امیدوارم

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شکست در دیداری که با انگیزه بالا و هجومی بازی کردیم برابر صبای قم نتیجه عادلانه ای نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزی بعد از شکست 3 بر 2 عصر پنجشنبه تیمش برابر صبای قم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هم صبا و هم صنعت نفت آبادان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: ما می دانیم که صبای قم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ارزشمندی دارد، آنها یک تیم بزرگ هستند و نتیجه گرفتن برابر تیمی که خوب فوتبال بازی می کند آسان نیست اما در این دیدار تیمی نبودیم که شایسته باخت برابر صبا باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: اوایل بازی سعی ما این بود که تیم صبای قم را در زمین مسابقه به طور دقیق ارزیابی کنیم و سپس با روزنه‌ها و فرصت‌های نفوذی که آنها به ما می‌دهند بتوانیم به دروازه این تیم نزدیک شویم که فکر می کنم در کارمان موفق بودیم.

وی یادآور شد: در نیمه دوم شما دیدید که با وجود اینکه سه گل از صبای قم عقب افتادیم اما بازیکنان به خوبی فرامین کادر فنی را اجرا کردند و اگر کمی بادقت و باهوش عمل می کردیم حتی می توانستیم با پیروزی و یا حداقل مساوی از میدان خارج شویم.
فیروزی ابراز داشت: بازیکنان ما در این دیدار فرصت های زیادی برای گشودن دروازه تیم صبای قم داشتند و حتی ما تیر دروازه صبا را به لرزه درآوردیم اما به نظر من ما نباید در این دیدار می باختیم، ضمن اینکه روی گل های اول و سوم صبای قم اگر بازی جوانمردانه انجام می شد قطعا گل نمی خوردیم چون بازیکن ما مصدوم روی زمین افتاده بود و ما در هر دو گل 10 نفره بودیم.
وی در پایان در خصوص سرنوشت تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابراز داشت: من نسبت به 11 بازی باقی مانده امیدوارم ما از بازی بعدی کاملا هجومی مقابل رقبای خود به میدان می‌رویم و صد در صد به دنبال کسب پیروزی هستیم تا انشاءالله در لیگ برتر بمانیم.

جا به جایی صدر نشین در اهواز/ استقلال گرفتاری بی زمینی شد

اهواز- خبرگزاری مهر: استقلال صنعتی خوزستان در یک بازی نزدیک یک بر صفر از شهرداری یاسوج شکست خورد و صدر جدول را به این تیم واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنج شنبه در هفته هفدهم لیگ دسته یک باشگاه های کشور در گروه «ب» دو تیم استقلال صنعتی خوزستان و شهرداری یاسوج از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به دیدار هم رفتند که در پایان سفیدپوشان یاسوجی با یک گل میزبان خود را شکست دادند.شهرداری یاسوج که چند هفته بود در رده دوم جدول در پی صدرنشینی بود، موفق شد با پیروزی مقابل صدرنشین جدول در یک رقابت رو در رو به صدر جدول صعود کند.
در نیمه اول این بازی استقلال تا حدودی بهتر از شهرداری یاسوج کارکرد و بیشتر دقایق به سفیدپوشان فشار وارد کرد که حاصلش دو موقعیتی بود که سعید عنافچه مهاجم استقلال و علیرضا ابراهیمی مدافع پیش تاخته این تیم به ترتیب در دقایق 17 و 39 بازی از دست دادند.در دقایق پایانی نیمه اول تیم شهرداری یاسوج از  یک فرصت استفاده کرد و صحنه خطرناکی روی دروازه آبی پوشان ایجاد کرد اما منجر به گل نشد.نیمه دوم بازی را شهرداری بهتر شروع کرد و در ادامه هم با رد و بدل کردن پاسهای تک ضرب و فرارهایی در عمق دفاع استقلال موفق شد چند خطر جدی روی دروازه میزبان خود به وجود آورند. در ادامه بازی هم توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در 10 دقیقه آخر بازی شهرداری خط دفاعی آبی پوشان را تحت فشار زیادی قرار داد و در دقیقه 85 اکبر صفری بازیکن تعویضی شهرداری با یک ضربه زمینی از پشت محوطه جریمه توپ را از کنار دستام شحیطاوی وارد دروازه کرد.
در ادامه بازی شهرداری که خود را خارج از خانه برنده می دید بازی را اداره کرد و در نهایت امیر حسین فتاحی بعد از گرفتن شش دقیقه وقت تلف شده سوت پایان بازی را به صدا در آورد و بازی با همان یک گل به پایان رسید.
همچنین تیمهای استقلال اهواز، نفت و گاز مسجد سلیمان و یادآوران شلمچه دیگر نمایندگان خوزستان در لیگ یک باشگاه های کشور نیز روز پنج شنبه با حریفان خود دیدار کردند.
استقلال اهواز  که در رده دهم گروه «الف» قرار دارد موفق شد در بازی خارج از خانه مقابل اتکای گرگان در حالی که یک بر صفر عقب بود در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه حریف خود جای دهد و یک امتیاز از این تیم بگیرد.
نفت و گاز مسجد سلیمان هم در خانه در مقابل تیم دوم جدول گروه «الف»، الوند همدان، موفق شد سه بر صفر بازی را به نفع خود تمام کند. زرد پوشان خوزستانی با این سه امتیاز با یک پله صعود و در رده چهارم جدول قرار گرفتند.
همچنین یادآوران شلمچه در مقابل مس رفسنجان با یک گل شکست خورد و همچنان با 12 امتیاز در انتهای جدول گروه «ب» ماند.

 

اهواز فاتح نبرد نفتی ها شد

اهواز - خبرگزاری مهر: تیم تنیس روی میز نفت اهواز سومین پیروزی پیاپی خود را در این فصل مقابل نفت و گاز گچساران کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سوم لیگ دسته یک تنیس روی میز باشگاه های کشور نفت اهواز پنج شنبه شب در مقابل میهمان خود، تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد و سومین برد خود را در این فصل کسب کرد.

در این بازی ابتدا تیم دو نفره علی جابری و اکبر بهمنی از نفت اهواز مقابل مهدی یوسفی و حمیدرضا شیرعلی با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسیدند. سپس در چهار بازی پیاپی، اکبر بهمنی در برابر مهدی یوسفی، احسان کشتکار در مقابل رامین علیپور، علی جابری در مصاف با ناصر ساعدی و مسلم قنواتی رو در رو با محمد موحدیان توانستند 3 بر صفر پیروز شوند و یک برد شیرین را نصیب نفت اهواز کنند.

محمود ساکیانی سرمربی نفت اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط تیمش در این دوره از بازیها اظهار کرد: امسال وضع تیم بسیار خوب است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تیم نتایج خوبی می گیرد.
ساکیانی به بازی هفته گذشته تیمش مقابل پتروشیمی مروارید عسلویه اشاره کرد و گفت: مهمترین رقیب ما پتروشیمی عسلویه است که توانستیم این تیم را شکست دهیم. به این ترتیب مدعی اصلی قهرمانی نفت اهواز است و امید داریم که با حفظ همین شرایط قهرمان شویم و به لیگ برتر برسیم.
در هفته چهارم این بازی ها دوشنبه هفته آینده، نهم بهمن ماه، نفت اهواز در یک دیدار خارج از خانه به مصاف هیئت بوشهر می رود.

 

نامعلوم بودن مکان بازی روحیه استقلال خوزستان را ضعیف کرد

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی شهرداری یاسوج گفت: نامعلوم بودن مکان برگزاری بازی ما با تیم استقلال خوزستان روحیه استقلال را ضعیف کرد

جمشید غدیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اضطرابی که در تیم استقلال حاکم بود باعث باخت آنها شد ولی ما هم بازی منطقی و حساب شده ای انجام دادیم و بازی را به سود خود تمام کردیم.وی در ادامه از بازی شاگردانش تمجید و تصریح کرد: با وجود اینکه تیم حریف به خاطر ترس خوب بازی نکرد اما بازیکنان ما هم طبق دستورات کادر فنی عمل کردند و نمی شود بازی خوب آنها را نادیده گرفت.سرمربی سفیدپوشان شهرداری یاسوج تاکید کرد: از هفته گذشته مشخص بود که بیشترین ضربه را مشخص نبودن مکان بازی به تیم استقلال می زند که همین اتفاق هم افتاد.
غدیری ادامه داد: از هفته قبل این بازی، تیم استقلال خوزستان و مجید باقری نیا به دنبال زمین بود آثار مخرب آن در روحیه و اعصاب این مربی مشخص بود و این مسئله برای ما نکته مثبتی تلقی می شد.وی اضافه کرد: این نتیجه از لیاقت و قابلیت تیم استقلال نمی کاهد. باقری نیا مربی بزرگی است و این تیم از توانایی های این تیم را زیر سئوال نمی برد.
سرمربی شهرداری درباره احتمال راهیابی این تیم به لیگ برتر اظهار کرد: هدفگذاری مدیریت باشگاه این بوده که امسال حضور موفقی در لیگ داشته باشیم اما بدمان نمی آید بتوانیم به لیگ برتر هم راه پیدا کنیم.
در مهمترین بازی هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور استقلال صنعتی خوزستان یک بر صفر از شهرداری یاسوج باخت و صدر جدول را به این تیم واگذار کرد.

محل بازی با شهرداری تا چهارشنبه معلوم نبود/ما هم خوزستانی هستیم

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی استقلال صنعتی خوزستان گفت: تا یک روز قبل از برگزاری بازی از محل انجام دیدار خود با شهرداری یاوسج بی خبر بودیم و این موضوع بیشترین ضربه را به ما زد.

عبدالمجید باقری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تیم شهرداری یاسوج یکی از تیمهای خوب لیگ است و هفته هاست در جدول پشت سر ما قرار دارد و منتظر چنین فرصتی بود که ما هم این فرصت را به راحتی تقدیم آنها کردیم.وی افزود: دلیل اینکه در زمین خودمان این اتفاق افتاد در حالی که ما مطمئن بودیم این بازی را می بریم این است که ما دچار بی مسئولیتی بازیکنانمان شدیم.

باقری نیا تصریح کرد: بعضی از بازیکنان ما در زمین به هیچ وجه احساس مسئولیت نکردند و خیلی ساده به بازی نگاه کردند و این دلیل اصلی شکست ما بود.

سرمربی آبی پوشان با اشاره به ناهماهنگی های روزهای قبل درباره مکان بازی اظهار کرد: از پنجشنبه هفته گذشته تا چهارشنبه این هفته از محل بازی بی خبر بودیم.وی در این باره افزود: سه روز پیش دبیر هیئت فوتبال استان به ما اطلاع داد که از طرف اداره کل ورزش و جوانان گفته که بازی را در زمین اختصاصی باشگاه فولاد انجام دهید ولی ما قبول نکردیم.
باقری نیا در ادامه تاکید کرد: کسی نمی تواند برای ما تصمیم بگیرد که در کجا بازی کنیم. اگر مجبور شویم برای منافع باشگاه جلوی اداره کل ورزش هم می ایستیم.سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: فولاد هم یک باشگاه خوزستانی است مثل ما و اگر قرار باشد به خاطر این تیم ما در تختی بازی نکنیم این را قبول نمی کنیم. اگر زمین تختی نامناسب است به خاطر بازی فولاد و داماش بود که در هوای بارانی در این زمین انجام شد. مگر تیم فولاد بیش از استقلال اینجا حق دارد؟ اگر از ما حمایت نمی کنند حداقل مته به اعصاب ما نگذراند.
وی در پاسخ به این سئوال که تیم استقلال روند رو به رشد خود را ادامه می دهد یا خیر؟ تصریح کرد: تا پایان فصل 9 بازی دیگر مانده و هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده که بخواهیم نگران شویم.
باقری نیا در ادامه افزود: پیش از این همه ما در رده دوم و سوم بودیم و اختلاف کمی با صدر جدول داریم و حتی ممکن است بتوانیم هفته آینده این اختلاف امتیاز را جبران کنیم اما مطمیئن باشید که جبران می کنیم.
سرمربی خوزستانی آبی پوشان گفت: اگر قرار باشد اتفاقی در تیم بیافتد و بازیکنان بی مسئولیت را کنار بگذرام از هفته بعد این کار را می کنم و اگر لازم باشد درباره بعضی بازیکنان تجدید نظر کنم حتما اینکار را می کنم و شک نمی کنم که تیم ما با صلابت بیشتری وارد زمین شود.
شامگاه پنج شنبه در مهمترین بازی هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور استقلال صنعتی خوزستان یک بر صفر از شهرداری یاسوج باخت و صدر جدول را به این تیم واگذار کرد.

  

 

خوزستان قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان ایران شد

اهواز- تیم کشتی فرنگی نوجوانان خوزستان باکسب 65 امتیاز قهرمان ایران شد و تیم های مازندران و لرستان با 51 و 39امتیاز به ترتیب در مکان های دوم وسوم قرارگرفتند. 

به گزارش خبرنگارایرنا دراین مسابقات که 274 کشتی گیر از 30 استان شرکت داشت و شب گذشته پایان یافت این نفرات در پنج وزن دوم به ترتیب اول تا سوم شدند.

در46 کیلو گرم

علیرضا افتخاری از خراسان رضوی اول، مهران محسنی از همدان دوم و محمد گرایی از فارس و عبدالحسین جهانبخش از کهگیلویه و بویر احمد مشترک سوم .

در 54 کیلو گرم

محمد مراد الیاسی ازخوزستان الف اول،علی طاعتی از تهران دوم و نبی الله کریمی از اردبیل و علی ظریف دوست ازسیستان وبلوچستان به طورمشترک سوم .

در63 کیلو گرم

علی ابراهیمی از خوزستان الف اول ،سامان رضوانی پور ازمازندران دوم و حسین اسدی از خوزستان ب و فرید محمدی ازخراسان شمالی مشترک سوم .

در76کیلو گرم

امیر حسین بهرامی از لرستان اول ،سینا ساعدی از کردستان دوم و پیمان اعظمی ازاردبیل و میلاد محمدی ازمازندران مشترکا سوم .

در 100 کیلو گرم

امیر حسین حسینی ازمازندران اول ،مهران دیناروند از خوزستان الف دوم و شاهین اسدی از خوزستان ب و حسین ابراهیمی از توابع تهران مشترک سوم .

درخاتمه این رقابت ها که به مدت دو روز درماهشهر جریان داشت و خوزستان با دو تیم دراین رقابتها شرکت کرده بود، علیرضا افتخاری در 46کیلو گرم ازخراسان رضوی به عنوان فنی ترین کشتی گیر معرفی و تیم گیلان هم به عنوان تیم نمونه معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد