سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای استان خوزستان

 

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد
آغاز بارش‌های باران از یکشنبه در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های باران در خوزستان از اواخر وقت روز یکشنبه خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز بارش‌های باران از یکشنبه در خوزستان 

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه به نفوذ سیستم کم فشار طی امروز جمعه لغایت اواخر روز شنبه شاهد افزایش ابر و بارش باران و رعدوبرق در مناطق شمالی و شمال شرقی استان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در مناطقی از خوزستان آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود و لازم به ذکر است طی امروز وزش باد قابل ملاحظه در استان باعث برخاستن گرد و غبار محلی نیز دور از انتظار نیست.

دهملایی تاکید کرد: طی امروز و فردا زبانه‌های سیستم کم فشار سبب افزایش ابر و وزش باران و رعد و برق در مناطق شمالی و شمال شرقی استان خواهد شد .

مدیر کل هواشناسی خوزستان درباره شرایط آب و هوایی در شهرهای خوزستان گفت: از بعد از ظهر یکشنبه سیستم کم فشار دیگری سبب بارش باران در استان خواهد شد.

وی افزود: آسمان استان نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار باران پراکنده و رعد و برق بویژه در مناطق شمالی و شمال شرقی به‌همراه وزش باد قابل ملاحظه و در پاره‌ای مناطق با برخاستن گرد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت هوا در خوزستان نیمه ابری تا ابری جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی سرعت باد، 25  تا 45 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 60 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی افزود: در شبانه روز گذشته آغاجاری با 26.3 و ایذه با 5.9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 22.8 و حداقل به 12.1 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد