سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک موفقیت ورزشی برای خوزستان

 

فولاد ذوب

لیگ دوازدهم – هفته‌ی بیست و سوم

جمعه 6 بهمن‌ماه 1391 – ساعت 15:30

فولاد خوزستان – راه‌آهن تهران

ورزشگاه تختی اهواز

تماشاگران : 1000 نفر

داور : اشکان خورشیدی

اخطار : کارت زرد برای سید علی حسینی در دقیقه‌ی 39

ترکیب فولاد خوزستان : علی سلیمی، لئوناردو پادوانی، وفا هخامنش، ایوب کلانتری (عباس پورخسروانی دقیقه 65)، امید خالدی، مهدی امیرآبادی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات (عبدالله کرمی در دقیقه‌ی 82)، لوسیانو پریرا، آرش افشین (ساسان انصاری در دقیقه‌ی 90)، شهاب کرمی .

سرمربی : حسین فرکی

ترکیب راه‌آهن : فرشید کریمی، ابراهیم حسینی، ابراهیم کریمی، پیروز قربانی، بهادر عبدی (مجتبی شیری در دقیقه‌ی 78)، سامان آقازمانی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه (علیرضا عباسفرد در دقیقه‌ی 78)، ایگور کاسترو، فرزاد آشوبی (جهانگیر عسگری در دقیقه‌ی 35)، مجتبی زارعی .

سرمربی : علی دائی

گل : لئوناردو در دقیقه‌ی 71، اسماعیل شریفات در دقیقه‌ی 76، ایگور کاسترو در دقیقه‌ی 81.

شرح گل :

فولاد 1-0 راه‌آهن :پاس زیبای بختیار رحمانی به پورخسروانی مهاجم سیرجانی فولاد رسید ، وی با شوتی سرکش توپ را به سمت دروازه کریمی شلیک کرد که با برخورد به مدافعین به کرنر رفت.همین کرنر باعث اولین گل فولاد شد.

فولاد 2-0 راه‌اهن : اشتباه مدافعین فولاد و تیز هوشی شریفات وی را در موقعیت گل‌زنی قرار داد و این بازیکن نتیجه را برای فولاد دوبرابر کرد.

فولاد 2-1 راه‌آهن : ضربه‌ی کرنر از سمت چپ بر روی دروازه‌ی فولاد ارسال شد و این توپ با اشتباه سلیمی و ضربه‌ی سر ایگور کاسترو همراه شد تا یک گل از دو گل فولاد پاسخ داده شود. رد شدن توپ از خط دروازه در هاله‌ای از ابهام بود و بازیکنان فولاد به این صحنه اعتراض داشتند.

شرح بازی :

در 15 دقیقه ابتدا دو تیم به محک زدن یکدیگر پرداختند. فولاد بدون جماعتی ، والی و کرمی وارد زمین شد تا این بازی را هم با وجود مصدومان سرشناس خود انجام دهد. در این 15 دقیقه موقعیتی را بر روی دروازه‌های دو تیم به صورت جدی شاهد نبودیم، به جز چند موقعیت نصفه و نیمه‌ی فولادی‌ها که به ثمر ننشست.

در 15 دقیقه‌ی دوم بازی دو تیم همچنان جانب احتیاط را رعایت کردند و موقعیت خاصی را خلق نکردند و عطش گرفتن سه امتیاز را از خود نشان ندادند تا بازی همچنان سرد و بی‌روح با تساوی بدون گل ادامه یابد.

در نیمه‌ی نخست، بازی سرد و بی روحی را شاهد بودیم که نشانی از بازی زیبایی که در روز کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم نوید داده می‌شد، نبود. فولادی‌ها درحالی‌که در زمین خود بازی می‌کنند باید در نیمه‌ی دوم با استفاده از حرکات افشین ، شریفات و رحمانی و ضربات نهایی لوسیانو برد را برای تیم خود به ارمغان آورند.

دو تیم نیمه دوم را در حالی آغاز کردند که یک نیمه سرو بی روح را گذراندند در ابتدای نیمه دوم فولاد بهتر بازی کرد و ضربات خالدی و کلانتری با بدشانسی به دروازه راه نیافت.

در ادامه راه آهنی با دو ضربه از راهد دور بخت را امتحان کردند ولی سلیمی دروازه بان فولاد از فروریزی دروازه جلو گیری کرد.

سانتر زیبای بختیار و ضربه دقیق لئاندرو یخ بازی را آب کرد و فولادی ها را با این گل شاد کرد.در ادامه شریفات از ضعف خط دفاعی گل دوم را زد.بعد از این گل فولادی ها کمی به عقب نشستند و راه آهنی ها با اشتباه سلیمی درو.ازه فولاد را باز کردند.بعد

از این گل فرکی با آوردن عبدالله کرمی مدافع با تعصب خود خط دفاع را تقویت کرد.

در ادامه بازی فولاد در ضد حملات موقعیت هایی داشت ولی از آن موقعیت ها استفاده نکردند.

بهترین بازیکن زمین : امید خالدی

دفاع چپ رامشیری با بازی خوب و شرکت کردند در دفاع و حمله اثر مثبت بزرگی در برد فولاد داشت.اگر کمی شانس داشت میتوانست دو گل را به ثمر برساند.سمت چپ دفاع بسیاری از حملات راه آهن را خنثی کرد.بازی خوب شریفات ، رحمانی و لئاندرو قابل تقدیر است.

دقایق حساس :

دقیقه‌ی 10 : ضربه‌ی سرکش شهاب کرمی در راه رفتن به دروازه‌ی راه‌آهن به مدافعین برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه‌ی 15 : پاس زیبای آرش افشین به شریفات رسید ولی این بازیکن قدر این موقعیت را ندانست و توپ را به بیرون زد.

دقیقه‌ی 25 : سانتر عالیشاه با اشتباه پادوانی به بهادر عبدی رسید و این بازیکن با یک بغل پا می‌توانست توپ را با تور دروازه آشنا کند ولی امید خالدی مدافع رامشیری فولاد توپ را در جلوی پای او به کرنر فرستاد.

دقیقه‌ی 31 : سانتر پادوانی از سمت چپ و ضربه‌ی روپای بختیار رحمانی غلط غلطان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه‌ی 45 : ضربه‌ی روپای بهادر عبدی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه‌ی 47 : ضربه‌ی پای راست و زیبای امید خالدی با فاصله‌ی بسیارکم به بیرون رفت.

دقیقه‌ی 48 : ضربه زمینی کلانتری در آغوش کریمی آرام گرفت

دقیقه‌ی 58 : ضربه‌ی کفشگری در دستان سلیمی آرام گرفت.

دقیقه‌ی 60 : سانتر زیبای رحمانی و دفع نه چندان خوب مدافع راه‌آهن، خالدی را در موقعیت گل قرار داد و اما او با یک ضربه‌ی برگردون قصد باز کردن دروازه‌ی راه‌آهن را داشت ولی توپ در راه به مدافعین برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه‌ی 63 : ضربه‌ی استثنتایی جهانگیر عسکری با واکنش فوق العاده‌ی سلیمی به بیرون رفت.

بهترین بازی :

بدون تردید بختیار رحمانی برترین بازیکن میدان بود.

اتفاق ویژه :

نبود مهرداد جماعتی ، عبدالله کرمی ، ایوب والی به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی.

بعد از گل لئوناردو، این بازیکن به همراه امید خالدی شادی پس از گل خود را به صورت یزله ( شادی مخصوص در خوزستان ) نشان دادند.



فولاد خوزستان توانست با کسب این پیروزی پانزدهمین بازی بدون شکست متوالی خود را پشت سر بگذارد و به رکوردی جالب دست پیدا کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد