سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

 

به گزارش دزنا ۲۴، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از کشف و دستگیری یک باند ۴ نفره سارقان حرفه ای و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ایرج نادبی زاده” در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه ای در شهرستان دزفول، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی پس از شناسایی سارقان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۳ نفر سارق حرفه ای و ۱نفر مالخر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول افزود: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی به تعداد ۱۲ فقره انواع سرقت شامل ۵ فقره سرقت سیم برق، ۴ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت مصالح ساختمانی، ۱ فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

سرهنگ نادبی زاده در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند. 

  

 

 

برخورد دو دستگاه خودرو در محور دزفول - دزآب یک کشته و 14 زخمی بر جای گذاشت.
در این حادثه که بین دو دستگاه خودرو نیسان وانت و پژو 206 رخ داد موتور خودروی پژو 206 بر اثر شدت حادثه از بدنه خودرو جدا و 50 متر دور از محل حادثه پرتاب شد.راننده خودرو سواری پژو در این حادثه که در محدوده جاده صفی آباد به شهر دز آب رخ داد بر اثر شدت برخورد در دم جان باخت.به گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول سیزده نفر از کارگران و کشاورزان منطقه دزفول که در قسمت بار وانت قرار داشتند بر اثر شدت تصادف به بیرون از خودرو پرتاب شده و به شدت زخمی شدند.
مجروحان این حادثه توسط اورژانش به بیمارستان دزفول منتقل شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد