سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز اهواز

 

امام جمعه شهرستان کارون خواستار شد:
قرار گرفتن برخی از صنایع در محدوده این شهرستان
اجتماعی 17:27:6 1391/11/05

 
9111-3814-5 کد خبر

امام جمعه شهرستان کارون تغییر نام شهرهای "چنعان" و "جنگیه" را خواستار شد و به‌ترتیب نام‌های پیشنهادی "کنعان" و "ربیع" را به استاندار ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ حجت‌الاسلام جاسم خضیراوی در دیدار نخبگان شهرستان کارون با استاندار که امروز(پنج‌شنبه، 5 بهمن ماه) در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم این منطقه مجاهدت‌های فراوانی در راه انقلاب و هشت سال مقدس داشته‌اند. وی ادامه‌داد: تقدیم 450 شهید از نشانه‌های مجاهدت مردم این منطقه در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است؛ مردم در همه این دوران‌ها وفادار به انقلاب و معتقد به اهل بیت‌(ع) بوده و هستند. استقبال بی‌نظیر مردم این منطقه از ضریح مطهر امام حسین(ع) از دیگر حماسه‌های بزرگ آن‌ها است. امام جمعه شهرستان کارون اظهارداشت:‌ وسعت و جمعیت منطقه کوت‌عبدالله ایجاب می‌کرد از سال‌ها قبل به فکر استقلال این منطقه باشیم.

خضیراوی گفت: منطقه کوت‌عبدالله از جمله مناطق محروم در استان محسوب می‌شود؛ پس از استقلال منطقه و شهرستان شدن، علاقه‌مندیم حدود منطقه طوری تعریف شود که برخی از صنایع در آن قرار بگیرد. در حقیقت هر منطقه‌ای که پشتیبانی مالی نداشته باشد، در کار خود می‌ماند. بنابراین ضروری است پشتیبانی مناسبی از این منطقه صورت بگیرد و در این زمینه تصمیمات قاطعی اتخاذ شود. وی خواستار شد: بودجه‌هایی که از سوی دولت در کشور و استان تعریف شده و همچنین اعتباراتی که در قالب اوراق مشارکت در بخش فاضلاب برای این منطقه در نظر گرفته شده‌است، به قوت خود باقی بماند. امام جمعه شهرستان کارون خواسته دیگر مردم این منطقه را مربوط به تخصیص عوارض شرکت‌ها، کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی که در محدوده این شهرستان قرار دارند، به آن عنوان و ابراز امیدواری کرد: از این عوارض در زمینه عمران و آبادانی شهرستان کارون استفاده شود.خضیراوی همچنین گفت:‌ امیدواریم مسئولان نگاه ویژه‌ای به منطقه داشته باشند تا محرومیت‌ها از این شهرستان زدوده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد