سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد
برگزاری مسابقات آماده‌ترین بانوی رزمی کار در آبادان 

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری مسابقات آماده‌ترین بانوی رزمی کار رشته کونگ‌فو در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات آماده‌ترین بانوی رزمی کار در آبادان

غلامرضا خنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: چند دوره مسابقات ورزشی به مناسبت ایام خجسته دهه فجر در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.وی افزود: این برنامه‌ها شامل کاراته سبک‌های کنترلی بانوان و آقایان، کشتی، والیبال، تکواندوی آزاد کشور، مسابقات آماده‌ترین رزمی‌کار بانو در رشته کونگ‌فو و گاهگوله سرعت (چهار دست و پا سرعت) هستند.رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان اضافه کرد: این مسابقات که به میمنت آغاز دهه فجر است از ششم بهمن ماه سال جاری آغاز و تا شانزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.وی در مورد مکان برگزاری این مسابقات عنوان کرد: مسابقات ورزشی یاد شده در سالن‌های شهیده فرهانیان، شهید رشیدی و ولیعصر(عج) مجموعه دهداری و سالن کوثر آبادان برگزار می‌شود.خنفری در مورد اهداف برگزاری این مسابقات تصریح کرد: سلامت و نشاط روحی و تشویق جوانان به ورزش از مهمترین خواسته‌های ما در این مسابقات است که امیدواریم در بالاترین سطح این مسابقات برگزار شود.وی در پایان از بهره‌برداری زورخانه شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.
فارس گزارش می‌دهد
زمین سوارکاری تختی تا چمن ورزشگاه غدیر/ فولاد خوزستان خسته از زمین خوردن

خبرگزاری فارس: زمین چمن یکی از شاخص‌های برگزاری بازی حرفه‌ای به شمار می‌آید و تیم‌های مطرح همیشه زمین چمن‌های استانداردی دارند، اما فولاد خوزستان از این نظر دچار مشکل است.

خبرگزاری فارس: زمین سوارکاری تختی تا چمن ورزشگاه غدیر/ فولاد خوزستان خسته از زمین خوردن

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، پس از انتقادهای اکبر میثاقیان و حسین فرکی از زمین چمن ورزشگاه تختی اظهارنظرها در این مورد بالا گرفته است و فولاد خوزستان می‌خواهد برای محل برگزاری مسابقات خانگی خود تجدیدنظر کند، مسئله‌ای که بار دیگر برای فولاد خوزستان می‌تواند چالش‌آفرین باشد.

دو سال پیش بود که فولاد خوزستان به دلیل وضعیت بد چمن ورزشگاه تختی تصمیم گرفت تا بازی‌های خود را در چمن اختصاصی خود برگزار کند که این تصمیم با مخالفت هواداران و تماشاگران متعصب فولاد خوزستان مواجه شد.

اصلی‌ترین دلیل این اعتراضات تنها به دلیل بعد مسافتی بود که باید از مرکز شهر اهواز تا محل برگزاری مسابقات طی می‌شد و نبود امکانات حمل و نقل عمومی موجب می‌شد تا حضور تماشاگران در ورزشگاه به حداقل برسد و به این دلیل مخالفت هواداران سبب شد تا بار دیگر بازی‌ها در چمن ورزشگاه تختی برگزار شود.

*چمن ورزشگاه تختی شبیه زمین سوارکاری است

اکبر میثاقیان در آخرین بازی خانگی که در زمین چمن ورزشگاه تختی برای فولاد خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز شبیه زمین سوارکاری است و به این دلیل کیفیت بازی در ورزشگاه تختی اهواز به شدت کاهش می‌یابد.

وی افزود: خوزستان دارای توانمندی‌های زیادی در عرصه فوتبال است و به این دلیل باید برای رفع این مشکل و فراهم آوردن زیرساخت لازم برای پیشرفت جوانان در خوزستان تلاش کرد.

وی اضافه کرد: ورزشگاه تختی اهواز چمن ندارد، همه چاله و گودال است و این زمین بیشتر شبیه زمین اسب‌دوانی است تا چمن فوتبال!

شاید بسیاری از اظهارات اکبر میثاقیان اظهارنظرهای متفاوت کنند و باخت تیمش را مقابل فولاد خوزستان در اهواز دلیل این صحبت‌ها بدانند، اما کاپیتان تیم فولاد خوزستان نیز در این‌باره اظهارات جالبی دارد و می‌گوید: بارها در این زمین چمن پایم پیچ خورده و در معرض مصدومیت قرار گرفتم.

بختیار رحمانی درباره خصوصیات زمین‌چمن تختی اهواز از کلمه «افتضاح» استفاده می‌کند و خاطرنشان کرد: باید فکری برای این مشکلات کرد، زمین چمن تختی اهواز پر از چاله و گودال و .. است؛ اجازه دهند تا در زمین‌های دیگر شهر اهواز بازی کنیم.

در این بین نظرات سرمربی فولاد خوزستان بسیار خواندنی است که می‌گوید: اصلی‌ترین زیان کننده در این بین فولاد خوزستان است، چراکه همواره باید در این زمین بازی کند و بازی کردن در این زمین مصیبت دارد.

حسین فرکی با اشاره به اینکه بازی کردن در زمین چمن ورزشگاه تختی خسارت دارد، افزود: بازی کردن در زمین چمن تختی اهواز احتمال مصدومیت بازیکنان تیم را به شدت افزایش می‌دهد و بازی در این زمین به نوعی خطرپذیری را برای بازیکنان تیم افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به مطرح کردن این مشکلات با مسئولان تصریح کرد: مشکلات این زمین چمن را با مسئولان در میان گذاشته‌ایم و منتظریم تا در این‌باره پاسخ مناسبی به فولاد خوزستان داده شود.این نظرات در 21 هفته لیگ برتر که بازی‌های خانگی فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی برگزار شده از سوی مربیان دو تیم میهمان و میزبان در اهواز مطرح شده است.

* احتمال برگزاری بازی‌های فولاد در چمن غدیر

بازی در زمین چمن تختی اهواز به نحوی که مربیان و کاپیتان فولاد خوزستان از آن صحبت کردند، نوعی پذیرش خطر برای بازیکنان و کاهش فرصت برای موفقیت تیم‌های فوتبال به ویژه فولاد خوزستان است.با توجه به این مباحث، سرپرست فولاد خوزستان در این خصوص می‌گوید: فولاد خوزستان دو بازی خانگی خود را در بدترین شرایط چمن ورزشگاه تختی انجام داده است.حسین ابن‌قاسم خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان برای برگزاری بازی‌های خود در ورزشگاه غدیر اهواز در حال بررسی شرایط و بازدید از چمن این ورزشگاه است.وی ادامه داد: هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است و تنها در راستای بررسی شرایط در حال بازدید از چمن‌ ورزشگاه غدیر هستیم تا در صورتی که کیفیت آن تائید شود، فعالیت‌های خود را برای انتقال بازی‌های فولاد خوزستان به این ورزشگاه به‌ کار گیریم.آنچه در این مجال قابل بررسی است، تیم فوتبال راه‌آهن حریف این هفته فولاد خوزستان در اهواز نیز در نامه‌ای خواستار تغییر زمان و مکان بازی خود شده است و به این دلیل باید در اسرع وقت در این باره تصمیمی اتخاذ شود.

مجتبی نارنج‌پور

از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران
شعله‌های امید در دل نفت زبانه می‌کشد/ بازگشت فیروزی، نوید پیروزی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صنعت نفت به‌دنبال روزنه‌های امید بوده تا در صورت حصول یک برد به آینده‌ای که برای این تیم بسیار تاریک است، امیدوار شود.

خبرگزاری فارس: شعله‌های امید در دل نفت زبانه می‌کشد/ بازگشت فیروزی، نوید پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال بعد از ظهر امروز در قم میهمان تیم صبا خواهد بود.در این دیدار تیم صنعت نفت به‌دنبال روزنه‌های امید بوده تا در صورت حصول یک برد به آینده‌ای که برای این تیم بسیار تاریک است، امیدوار شود.نفت گرچه احوال مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد و روی کاغذ هم یکی از مدعیان سقوط است اما از تحولات باشگاه صنعت نفت پیداست که مسئولان این تیم قصد دارند تا لحظه آخر برای جلوگیری از این فاجعه تلاش کنند.آبادانی‌ها نیز با به خدمت گرفتن سرمربی جدید و بومی خود که شاید بهترین عنوان تاریخ فوتبال صنعت نفت را در سال 75 برایشان رقم زده امیدوارند تا با بازی احتمالاً انتحاری تیمشان ورق به کامشان برگردد و ره ترکستان را در پیش نگیرد!

اما صبای قم که صمد مرفاوی را بر روی نیمکت خود می‌بیند جایگاه بسیار مناسب‌تری را نسبت به حریف خود داشته و شاید در این دیدار کمی محتاط‌تر حاضر شود.

مرفاوی که در اوایل فصل جای یحیی گل محمدی را در قم پر کرد نتایج نسبتاً قابل قبولی را ارائه کرده است اما تماشاگران قمی از نحوه به بازی گرفتن تیم و نتایج خانگی این تیم اعتراض دارند.

صبا با هفت برد و شش باخت و 9 مساوی توانسته با تفاضل گل 5+ جایگاه مناسبی را در رتبه هفتم جدول برای خود دست و پا کند اما نفتی‌ها از جایگاه هجدهم جدول این تیم پیداست که هیچ نیازی به ارائه آمار ندارد و رتبه نفتی‌ها گویای همه چیز است.

جالب اینجاست که نفت با شیوه سنتی و هجومی خود با به خدمت گرفتن مربیان نه چندان هجومی آماری جالب بر جای گذاشته‌اند و تا به امروز در صدر جدول تساوی‌های لیگ برتر قرار دارد.تیم‌های صبای قم و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم و از ساعت 15:30 به مصاف هم خواهند رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد