سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

 

ماجرای قتل بر روی پل سوم اهواز ویژه  

یکی از سرنشینان خودرویی که از روی پل عبور می کرده گفت: خیلی سریع این اتفاق افتاد. در ماشین باز شد و زنی از آن بیرون افتاد. ماشین ها چنان سرعت داشتند که هیچ کدام نتوانستند سرعت خود را کنترل کنند. به گفته این شاهد عینی 3 خودرو از روی زن جوان عبور کردند...

چهارشنبه ، 4 بهمن 1391 ، 15:23

شوشان به نقل از نشریه راوی: در این چند هفته ای که گذشت حوادث حول محور بانوان چرخید و اتفاقاتی تلخ برای چند زن و دختر رقم خورد. چند هفته پیش جسد یک زن در رامشیر پیدا شد. این زن که همسرش در زندان بسر می برد بر اثر اصابت چاقو بر رگ گردن به قتل رسید. در رامهرمز نیز یک زن بر سر مبلغ یارانه توسط شوهرش کشته شد. مرد جوان پس از دستگیری به قتل اعتراف و دلیل خود از این جنایت را پرداخت نشدن یارانه همسرش توسط پدر او عنوان کرد. در کنار این دو قتل ، در اهواز نیز حادثه ای تلخ برای دختری جوان رخ داد که ابعادی از چرایی آن آشکار نشده و قاتل یا قاتلین هنوز به چنگال قانون نیفتاده اند.

اهواز/ جمعه 31 شهریور ماه : حدود ساعت دو بعدازظهر در اهواز کمتر کسی از شدت گرما بیرون از خانه است. برای یک روز تعطیل و جمعه ، خلوتی شهر دو چندان می شود. آن روز منشی بیمارستان آریای اهواز در حال بازگشت از بیمارستان بود. بیمارستان در جوار بازارچه مرو در کیانپارس واقع شده است. او می خواست از بیمارستان به خانه اش در منطقه سلطان منش اهواز برود. درست رو به روی بازار مرو سوار بر خودروی پراید نقره یی رنگی شد اما این سوار شدن که قاعدتا باید تا فلکه چهار شیر به طول می انجامید در نیمه راه نیمه تمام ماند. روی پل سوم اهواز که فلکه چهارم کیانپارس و فلکه پنج نخل را به هم متصل می کند او از خودروی پراید به بیرون پرت شد و حادثه تلخی رقم خورد.

شاهد اول : یکی از بیماران بیمارستان آریا دیده است که روز 31 شهریورماه منشی بیمارستان پس از خروج از محل کار سوار یک دستگاه خودروی پراید نقره یی هاچ بک شده است.

شاهد دوم : یکی از سرنشینان خودرویی که از روی پل عبور می کرده گفت: خیلی سریع این اتفاق افتاد. در ماشین باز شد و زنی از آن بیرون افتاد. ماشین ها چنان سرعت داشتند که هیچ کدام نتوانستند سرعت خود را کنترل کنند. به گفته این شاهد عینی 3 خودرو از روی زن جوان عبور کردند.

شاهد سوم : منشی 35 ساله بیمارستان آریا در حال جرو بحث با سرنشینان خودرو بود و پس از آن دیدم که به بیرون پرت شد.

چند فرضیه : در حالی که اینک حدود یک ماه از وقوع این حادثه سپری شده است و نمی توان تصادف منجر به مرگ این دختر جوان را یک حادثه تلقی کرد چند فرضیه درباره مرگ او همچنان به قوت خود باقی است. فرضیه اول آن است که این دختر توسط سرنشینان پراید ربوده شده و پس از آنکه سرنشینان قصد آزار و اذیت او را داشتند و مقاومت او را دیدند، وی را از خودرو به بیرون پرت کرده اند.

با توجه به اینکه این پراید مسافت کوتاهی را طی کرده و سپس این دختر از خودرو پرت شده فرضیه یی دیگر نیز مطرح است که به نظر قوی تر می آید. اینکه اتفاقاتی که در خودرو افتاده و صحبت هایی که زده شده ترس آزار و اذیت یا هر حادثه یی دیگر را به منشی بیمارستان القا کرده و او ترجیح داده قبل از هر اتفاقی خود را از خودرو پرت کند.

واکنش رییس کل دادگستری : الفت رییس دادگستری استان خوزستان در این باره گفت : هنوز مشخص نیست که آیا دختر جوان خودش خود را به بیرون از خودرو پرت کرده یا اینکه توسط سرنشینان خودروی پراید به بیرون پرت شده است.

وی افزود : متاسفانه سرنخ هایمان برای شناسایی متهمان معدود و کم است با این حال در حال بررسی تصاویر دوربین هایی که در محل و مسیر اتومبیل ها بودند هستیم ضمن اینکه خودروهایی که در آن روز و آن ساعت در خیابان مورد نظر در حال تردد بودند را شناسایی کرده ایم.

رییس دادگستری استان خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا وجود دوربین های کنترل و ثبت تخلفات در سطح استان نمی توانست در اینچنین مواقعی کمک شایانی به پلیس باشد، گفت : ما در سطح استان 64 دوربین داریم که نزدیک به دو سال است در حال فعالیت است. ضمن اینکه ادارات، موسسات و بانک های خصوصی هم هستند که از دوربین های مداربسته استفاده می کنند و تصاویری که در این دوربین های ضبط می شود می تواند کمک زیادی برای شناسایی هر چه سریع تر متهمان باشد.

واکنش پلیس آگاهی : سرهنگ حفیظ الله خواجوی فرمانده پلیس خوزستان از پیگیری مداوم نیروهای پلیس در رابطه با چگونگی مرگ مرموز منشی آزمایشگاه بیمارستان آریای اهواز خبر داد. وی اظهار داشت: پلیس این موضوع را رها نکرده و به جد به دنبال شناسایی و دستگیری متهمان هستیم. وی افزود: با به کار گرفتن کارآگاهان ویژه و استفاده از نرم افزارهای جدیدتر تصمیم داریم به هر ترتیب شماره پلاک این خودرو را شناسایی کرده و این معما را با استفاده از آن حل کنیم.

سرهنگ خواجوی با اشاره به اینکه در فیلم های دوربین شاهد این تصاویر هستند که خودروی پراید مسافتی را طی کرده و سپس در خودرو باز شده و دخترک به بیرون پرت شده است، گفت: ما فیلم های ثبت شده را بارها بررسی کرده و باز هم مورد بررسی قرار می دهیم تا جایی که موفق به شناسایی و دستگیری سرنشینان خودرو شویم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد