سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث در خوزستان

 

دو سارق مسلح در شوش دستگیر و به زندان محکوم شدند 

شوش،دزفول- رییس دادگستری شوش گفت: دو سارق که اخیرا توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شده اند به حبس و شلاق محکوم شدند. 

ˈمحمدصادق جمشیدیˈ روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: یکی از این سارقان بنام( ج - ب ) که دارای سوابق متعدد سرقت مسلحانه و نیز آزار ، اذیت و تهدید می باشد به بیست سال حبس تعزیری ، 74 ضربه شلاق تعزیری و رد اموال مسروقه درحق شکات محکوم شد.وی گفت:سارق دیگر به نام ( الف-ک ) نیز به اتهام سرقت به پنج سال حبس تعزیری محکوم گردید.7280/648 

 

79 فقره حادثه و آتش سوزی دی ماه در دزفول اتفاق افتاد

دزفول - بر اثر وقوع 79 حادثه و آتش سوزی در دی ماه در دزفول هفت تن کشته و پانزده نفر مصدوم شدند.  

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:این حوادث شامل آتش سوزی اماکن تجاری ، مسکونی ، تولیدی ، صنعتی ، خودرو و نیز حوادث امداد و نجات می باشد.
ˈمرتضی همایون نسب ˈ تصادف خودرو را از دیگر حوادث دی ماه عنوان کرد و افزود:، این حوادث از طریق سامانه 125 به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اطلاع داده شد.
وی گفت: از این حوادث 60 فقره در داخل محدوده شهر و 19 فقره نیز بیرون از محدوده شهر و در روستاهای اطراف بوقوع پیوسته است.
همایون نسب گفت: در این مدت 53 مورد حوادث مربوط به امداد و نجات و 26مورد آتش سوزی رخ داده است.وی تماس شهروندان با سامانه 125 این سازمان را در سرعت عمل و حضور به موقوع نیروهای امدادی برای کمک رسانی به مصدومان و کاهش خسارات موثر دانست.648/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد