سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

 

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: باید مراقب بود انتقاد دلسوزانه جای خود را به سیاه نمایی تخریب‌گرایانه ندهد.
 
سید شکرخدا موسوی امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار کرد:‌ بار دیگر ایستادگی و پایداری ملت ایران بر مواضع اصولی،‌ انقلابی و بر حق خود نظام سلطه بین‌الملل را بر آن داشت تا برای انتقام از سیلی‌های مکرری که خورده و می‌خورد، دست به دامان گروه‌های نادان، بی هویت و شکست خورده خارج از کشور شود.
 
وی افزود: سربازان سلفیت انحرافی با هدایت اربابان انگلیسی و دلارهای سعودی همزمان با سفر وزیر امور خارجه به کشور مصر اجلاسی ضد ایرانی تحت عنوان عرب های اهواز برگزار کردند تا خطر دزدیده شدن انقلاب مصر در کمین دولت مرسی باشند.
 
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس خاظرنشان کرد: انتظار ما از دیپلماسی کشور که باید حافظ عزت و مدافع استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی باشد برخورد شدید با دولت مصر و انتقال حساسیت و نگرانی از بروز چنین تحرکاتی در آن کشور است.
 
وی تصریح کرد: مگر نه این که فرزندان روح الله هشت سال جنگیدند تا حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بعثی نیفتد؟ لذا امروز نیز ملت ایران، فتنه‌انگیزی مزورانه تروریست‌های کور را در هیچ نقطه‌ای تحمل نخواهند کرد.
 
موسوی تاکید کرد:‌ دنیا بداند خوزستان قلب همیشه تپنده ایران اسلامی است و همچون هزاره‌های گذشته از تپش حتی برای یک لحظه باز نخواهد ایستاد، همه ملت ایران خوزستانی هستند و همه خوزستانی‌ها ایرانی، باید کر بود تا فریاد هیهات من الذله 4 میلیون خوزستانی عاشق ولایت را در استقبال از ضریح مطهر حضرت سیدالشهداء به گوش جهان نشنید.
 
این عضو کمیسیون کشاورزی در ادامه خاطرنشان کرد: دنیا بداند عشایر غیور عرب خوزستان به قامت تاریخ نگاهبان عزت، شرف و ذره ذره خاک ایران اسلامی بوده و خواهند بود.
 
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس یادآور شد: دوستان خشنود و دشمنان مایوس بدانند پیوند خوزستان، اهواز و سوسنگرد،‌ آبادان و خرمشهر، شوشتر و مسجد سلیمان، بهبهان و ایذه و جای جای خاک تفتیده کارون که در آن می‌جوشد با ایران اسلامی گسستنی نیست.
 
موسوی در ادامه با اشاره به وضعیت خوزستان گفت: وضعیت امروز خوزستان جز با محرومیت ناشی از مظلومیت دیرپا تعبیر و تفسیر نمی‌شود و این وضعیت تنها محصول کم کاری و بی‌مهری یک یا دو دولت نیست و منصفانه باید گفت با وجود همه کاستی‌ها خدمات نظام جمهوری اسلامی به خوزستان پس از انقلاب، افتخارآمیز بوده است.
 
وی با بیان اینکه باید مراقب بود انتقاد دلسوزانه جای خود را به سیاه‌نمایی تخریب گرایانه ندهد گفت:‌ باید مراقب بود انگیزه‌های شخصی و انگیخته‌های سیاسی جهاد خدمت را به بازی سیاست تغییر ندهد.
 
نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: وقتی میدان خدمت بی‌منت به هم زدن دیگ منفعت تبدیل گردد ناخواسته صدای دشمن از دهان ما شنیده می‌شود و ناگهان خوراک تبلیغاتی لازم در اختیار بنگاه‌های سخن پراکنی بیگانه قرار می‌گیرد.
 
موسوی تاکید کرد: بی‌تردید تنها راه ایستادگی در مقابل مخاطرات، تهدیدات و ناجوانمردی‌ها در دهه چهارم انقلاب اسلامی، وحدت کلمه و صرف کلید واژه خدمت است.
مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد