سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

خوزستان با چهار خودرو در رالی کشور شرکت می‌کند
ورزشی  14:38:29 1391/11/02

9111-1581-5 کد خبر

 

خوزستان با چهار خودرو در اولین دوره رقابت‌های قهرمانی رالی کشور شرکت می‌کند. حسین عباسی، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از چهارم بهمن‌ماه به مدت سه روز و به میزبانی تهران در منطقه پرند برگزار می‌شود.وی ادامه‌داد: این مسابقات در کلاس‌های 1400، 1600 و 2000 حرفه‌ای برگزار می‌شود که خوزستان فقط در کلاس‌های 1600 و 2000 حرفه‌ای شرکت می‌کند.دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خوزستان گفت: شهاب پیشانی‌دار و میلاد بابادی به ترتیب به عنوان راننده و نقشه‌خوان در کلاس 1600 حرفه‌ای به نمایندگی از استان حضور پیدا می‌کنند.وی افزود: در کلاس 2000 حرفه‌ای نیز حسین جوانمردی، هادی نبودی و سعید زرمهر به عنوان راننده و رضا غریب‌پور، امین شیرالی و شاهین خواجه‌موگهی به عنوان نقشه‌خوان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. همچنین اسماعیل رجبی و سجاد آقایی به ترتیب به عنوان سرپرست و مکانیک، تیم را همراهی می‌کنند.عباسی با بیان این‌که روز سوم بهمن‌ماه از خودروهای شرکت‌کنندگان بازدید فنی می‌شود، گفت: سطح این رقابت‌ها بالا است و ما امید داریم باتوجه به این‌که با سه خودرو در کلاس 2000 حرفه‌ای شرکت می‌کنیم، بتوانیم صاحب مقام شویم.

 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:
بازیکنان آفریقایی نفت دیپورت شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: پس از حضور سه بازیکن آفریقایی در تمرینات تیم صنعت نفت آبادان، این بازیکنان نتوانستند نظر کادر فنی تیم را جلب کنند و عذر هر سه بازیکن خواسته شد.

خبرگزاری فارس: بازیکنان آفریقایی نفت دیپورت شدند 

خلیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با بیان اینکه پس از حضور سه بازیکن آفریقایی در تمرینات تیم صنعت نفت آبادان، این بازیکنان نتوانستند نظر کادر فنی تیم را جلب کنند و عذر هر سه بازیکن خواسته شده است، اظهار کرد: از زمان حضور کادر فنی جدید در تیم فوتبال نفت، تمرینات شادابی را شاهد هستیم و تنوع و علاقه بازیکنان به تمرینات بسیار مشهود است.وی افزود: برخلاف چیزی که بر روی کاغذ می‌بینیم ما هنوز امیدواریم و هیچ‌گاه خود را به عنوان یک تیم سقوط کننده نمی‌دانیم.مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اضافه کرد: همچنان به‌ دنبال بازیکن خارجی هستیم، البته بازیکنی که بتواند کمک شایانی به ما بکند نه اینکه بازیکنی بیاید و هفته‌ها صرف آماده کردن آن شود.وی ادامه داد: از این‌رو امروز یک بازیکن اهل کشور کانادا به آبادان آمده و در تمرینات حضور خواهد داشت.صالحی تصریح کرد: این بازیکن خارجی با وجود کارنامه‌‌ای قابل قبولی که دارد باید نظر کادر فنی را جلب کند تا بتوانیم آن را جذب کنیم.تم صنعت نفت آبادان پنج‌شنبه هفته جاری از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور در قم میهمان تیم صبا خواهد بود که در این بازی علیرضا فیروزی سرمربی جدید و بومی این تیم پس از 14 سال دوری، مجدداً بر روی نیمکت تیم شهرش خواهد نشست.

 

حضور یک خوزستانی در مسابقات کشتی پهلوانی کشور؛ برای اولین بار
ورزشی  10:44:44 1391/11/03

9111-2081-5 کد خبر

 

برای اولین بار یک ورزشکار خوزستانی در مسابقات کشتی پهلوانی کشور شرکت می‌کند.قربان‌علی سعادت‌نیا سرپرست هیات ورزش‌های پهلوانی ‌و زورخانه‌ای استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار‌کرد: مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی کشور از روز چهارشنبه (11 بهمن‌ماه) به مدت سه روز در تهران برگزار می‌شود. وی ادامه‌داد: در این رقابت‌ها که انتخابی تیم‌ملی نیز می‌باشد، میلاد صافی در وزن 80 کیلوگرم از شوشتر تنها نماینده استان خواهد بود. این مسابقات با حضور ورزشکاران تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود.سرپرست هیات ورزش‌های پهلوانی‌و زورخانه‌ای خوزستان اضافه‌کرد: صافی در مسابقات قهرمانی استان که اواخر آبان‌ماه در دزفول برگزار شد، توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و در مسابقات کشوری نیز بسیار امید داریم که عملکرد خوبی داشته باشد.وی با بیان این‌که برای اولین بار است که در رشته کشتی پهلوانی، در مسابقات کشوری از استان نماینده داریم، گفت: اعزام ورزشکاران خوزستانی باعث می‌شود، آن‌ها توانایی‌‌های خود را در عرصه ملی و بین‌المللی نشان دهند و از سوی دیگر نیز موجب بالارفتن اعتماد به نفس ورزشکاران می‌شود.

 

 

لوکوموتیورانان به سد فولادی خوردند/ خیز فولاد برای تصاحب جایگاه دوم

 

اهواز - خبرگزاری مهر: فولاد خوزستان در حالی این هفته به مصاف راه آهن می رود که با توجه به بازیهای سخت استقلال و تراکتورسازی تیم های اول و دوم لیگ برتر، نیم نگاهی به تثبیت موقعیت خود در بالای جدول رده بندی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فولاد بالاخره به ثبات رسید. این مهمترین مسئله ای است که در روند فعلی فولاد مشهود است. سرخ پوشان هم این مسئله را تایید می کنند. هم رحمانی کاپیتان فولاد به این مسئله اشاره کرده و هم فرکی به نوعی این مطلب را عنوان کرده است. رحمانی بعد از بازی با مس که فولاد شش بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت، عنوان کرد: «باوجود اینکه در این دیدار چند بازیکن‌ اصلی تیممان را به دلیل سه کارته بودن و مصدومیت در اختیار نداشتیم اما در این بازی متوجه شدم که ما یک تیم یکدستی داریم زیرا در غیاب این بازیکنان، سایر نفرات عملکرد بسیار خوبی داشتند.»

فرکی هم به همین مسئله اشاره کرد و گفت: «به بازیکنانم بیش از پیش افتخار می کنم.» در واقع هر دو به نوعی عنوان کردند که اسکلت فولاد به ثباتی رسیده که حتی بدون یاران اصلی اش محکم می ماند. البته کمی شانس هم اگر چاشنی بازیهای خوب فولادیها شود می توانیم سرخ پوشان را حتی در صدر جدول ببینیم.

سکوهای اهواز زیر سایه سرخ آبی
 
در این هفته شهرآور تهران می تواند دست کم صد هزار نفر را به آزادی بکشاند زیرا از یک طرف پرسپولیس از ابتدای نیم فصل بالهایش را باز کرده. دارد اوج می گیرد و از سوی دیگر، استقلال هم در رقابت سختی با تراکتورسازی به امتیازهای تک تک بازی ها چشم دوخته است. به ویژه این بازی. همین حساسیتها کافی است که حتی کسانی که فقط به فوتبال علاقه دارند از پای تلویزیون تکان نخورند. تکلیف طرفداران دو آتشه دو تیم هم که مشخص است از چند روز قبل جلوی آزادی چادر به پا می کنند.

مصادف شدن این بازی با بازی فولاد و راه آهن می تواند باعث خالی ماندن تعداد زیادی از سکوهای ورزشگاه تختی شود. همین مسئله می تواند به ضرر سرخ پوشان اهواز تمام شود.

جدال دو مهاجم
 
تیمهای فولاد با فرکی و راه آهن با دایی جذابیتهای ویژه ای دارند. هر دو مربی در گذشته مهاجم تیم ملی بوده اند. به همین دلیل افکار هجومی که در ذات تفکرات هر دو مربی وجود دارد، نوید یک بازی جذاب و پر گل را می دهد.
 

فولاد در چند بازی اخیر فاصله اش با تیمهای اول و دوم جدول کمی بیشتر شد. همین مسئله بازی با راه آهن را حساس می کند. از آنجایی که تراکتور در خانه میزبان ذوب آهن بحران زده است و استقلال هم یک بازی بسیار حساس مقابل «همشهری سرخ» خود دارد. فولادیها دست کم برای ثابت نگه داشتن اختلاف امتیازتشان با این دو تیم، باید شاگردان دایی را در خانه شکست دهند. از طرفی راه آهن که نیم فصل دوم را با تزلزل دنبال می کند. یک بازی سه گل دریافت می کند ولی بازی بعد سه گل می زند. از آن طرف هم تثبیت ثبات فولاد حتی به بازیکنان و مربیان تیم می تواند اعتماد به نفس بیشتری را بدهد و این کار را برای راه آهنی ها سخت تر کند.

وقت چیدن میوه های سرخ همین فصل است
 
بازیکنانی که اکنون در فولاد بازی می کنند جز چند نفرشان همگی از آکادمی فولاد پا گرفته اند. سیف اله دهکردی، مدیرعامل باشگاه چند سال گذشته را صرف سرمایه گذاری روی جوانان فولاد کرد. میوه هایی سرخ و رسیده ای که این فصل نتایج شیرینی می گیرند. البته در این چهار سال نیش و کنایه های زیادی را به جان خرید. جلالی را تا آخرینن توانش به کار گرفت تا هر چه را در چنته دارد رو کند. از تجربه او در بازیکن سازی استفاده کرد و حالا دارد محصولش را در این فصل می بیند.

البته اندیشه های فرکی نمی تواند بی تاثیر باشد. تفکر هجومی اما منطقی و شخصیت قوی ولی انعطاف پذیر او باعث شد که جوانان فولاد در هر بازی جنگی تمام عیار راه بیاندازند و بزرگان فوتبال را مجبور به کرنش کنند.

این همه ماجرا نیست. فرکی نهایت آروزیش را قهرمانی فولاد عنوان کرده اما در پشت حرفهایش سایه ای از تردید وجود دارد. سایه ای که ممکن است باعث تعللی شود و چیدن محصول رسیده را به تاخیر بیاندازد. تاخیری که می تواند این میوه های سرخ را به دست باد بسپارد و یا خراب و کرم زده کند.
 
-------------------------
گزارش: نیما ارزانی بیرگانی
 
 

نفت پیروز جدال مدعیان/ اهواز در صدر قرار گرفتند

اهواز - خبرگزاری مهر: نفت اهواز پنج بر سه پتروشیمی مروارید بوشهر را در هفته دوم لیگ دسته یک پینگ پنگ کشور پیروز بزرگ جدال مدعیان لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه دو تیم نفت اهواز و پتروشیمی مروارید بوشهر که هر دو از مدعیان اصلی لیگ دسته یک کشور محسوب می شوند در سالن مجموعه ورزشی نفت اهواز به مصاف هم رفتند.نت اهواز در این بازی که حدود چهار ساعت طول کشید با حساب 5-3 میهمان خود را شکست داد و با چهار امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.در بازی اول اکبر بهمنی و علی جابری از نفت اهواز، تیم دو نفره پتروشیمی، محمد صمد آبادی و عیسی طهماسبی، را شکست دادند. در بازی دوم پژمان بخشنده، بازیکن ریز نقش نفت اهواز، بازی را به محمد صمد آبادی واگذار کرد.بازی سوم را اکبر بهمنی، ملی پوش اسبق، به راحتی و با حساب سه بر صفر عیسی طهماسبی را در هم کوبید. در بازی حساس چهارم احسان کشتکار بازیکن باسابقه نفت اهواز در یک رقابت نفسگیر و تنگاتنگ حامد نادری را سه بر دو از پیش روی برداشت.

 

در بازیهای بعد هم علی جابری بازیکن بلندقامت نفت سعید احمدیان را شکست داد و اکبر بهمنی از محمد صمد آبادی شکست خورد. در حالیکه نفت اهواز چهار بر دو از پتروشیمی مروارید بوشهر جلو بود؛ پژمان بخشنده در یک رقابت نزدیک با عیسی طهماسبی سه بر دو از او شکست خورد.در بازی آخر هم علی جابری بردهای خود را تکمیل کرد و با حضوری قدرتمند پشت میز، حامد نادری بازیکن سابق تیم ملی جوانان کشور را با حساب سه بر صفر شکست داد.به این ترتیب نفت اهواز که در بازی اول خود موفق شده بود مقاومت قم را به راحتی و با حساب پنج بر صفر از پیش روی بردارد در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.پنجم بهمن ماه، نفت اهواز در بازی سوم خود در لیگ دسته یک در خانه خود به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد