سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نامه وارده

استان بی‌زر به جای استان زرخیز! /طنز
آرش قلعه گلاب
کد مطلب : 4491
نماینده اهواز در مجلس خطاب به همه مسوولان استان خوزستان تاکید کرد: ابتدا این که آن ها دنبال این باشند که مشکلات استان را چگونه حل کنند و مشکلات و معضلات فعلی را به گذشتگان ربط ندهند. ضمن این که به مسوولان استان توصیه می کنم تنها به فکر ماشین و موبایل و خانه ی سازمانی نباشند بلکه به فکر پیشرفت مردم استان باشند و بدانند در جایگاه خدمتگزاری به مردم هستند و در یک چشم به هم زدن این مسوولیت را باید تحویل دهند.
در ابتدا: واقع بینانه تر این بود که آقای سید شریف حسینی به جای تاکید بر حل مشکلات استان خوزستان توسط مسوولان آن،از ایشان درخواست می‌کردند که به جای حل این معضلات، به دنبال آن باشند که این مشکلات روز افزون تر نشوند! مثلا به جای این که آب رفته از سرشاخه های دز را به جلگه ی خوزستان برگردانند، لطف کنند و نگذارند سرشاخه ی جدیدی در " دز زاگرس به سمت ِقم البرز " باز شود! 

در ادامه: فکر نمی کنیم که نمایندگان کنونی استان خوزستان ِ بی زر(به جای زرخیز)، احتیاج چندانی بر ربط مشکلات کنونی استان خوزستان به گذشتگان شان داشته باشند و آن چه که در این میان خود نهانش بی نهایت عیان است! چهره ی ژوراسیک پارکی استانی ست که نمایندگان کنونی اش تنها می‌توانند بر مزارش فاتحه ای بخوانند! 

در میانه: از این که گفتیم نمایندگان کنونی استان مان بر مزار مرده ی استان فاتحه ای بخوانند، ابدا منظورمان تنها فاتحه خواندن نبود، عاجزانه از ایشان خواستاریم که برای این مرحوم ِعزیز، مقبره ای در شأن او نیز برپا دارند، آن چه اسلاف شان چندان همتی برای برپا داشتنش نداشتند! 

در تکمله: باور کنید ما فکر می‌کنیم که نمایندگان استان خوزستان اول از همه باید به فکر ماشین و موبایل و خانه ی سازمانی باشند! چرایش را فکر می‌کنیم که آقای سید شریف حسینی بهتر از ما می‌دانند! چرا که بعید می‌دانیم نماینده ای هم پیدا شود که پیش از فکر کردن به این سه عزیز سازمانی! به فکر سلامتی خودش هم باشد، چه رسد به سر و سامان دادن امور موکلانش! 

در پایان: البته باید اذعان کنیم که فکر تحویل دادن پست نمایندگی در یک چشم بر هم زدن، از آن دست افکاری ست که تنها می‌تواند آقای سید شریف حسینی را اقناع نماید! تا آن جایی که ما مطلع هستیم، نمایندگان ملت معمولا تلاش می‌کنند که در یک چشم برهم زدن!رقبای انتخاباتی شان را ازجلوی چشم مردم دور کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد