سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

این نوع برخورد درباره سوال از رییس‌جمهور دارای اشکال است، نظر ما این است که سوال از رییس‌جمهور فرآیند خود را دارد و استیضاح رییس‌جمهور نیز فرآیند متفاوت با آن است در حالی که در آیین‌نامه این دو به هم پیوند داده ‌شده‌اند. در حالی که بررسی‌ها ما نشان می‌دهد که در کشور‌های مختلف بین این دو تفاوت قائل می‌شوند و در قانون اساسی ما نیز برای سوال از رییس‌جمهور رای‌گیری و یا استیضاح در نظر گرفته نشده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت در واکنش به اظهارات اخیر الهام در خصوص عضویت افراد بیکار در مجمع تشخیص برای جلوگیری از مزاحمت آنان برای نظام، گفت: اگر این تعبیر درست باشد الان خود آقای الهام باید عضو مجمع باشد.
سخنگوی باشگاه ابومسلم مشهد گفت: برخی افراد برای اینکه ابومسلم برابر پارسه شکست بخورد پیشنهاد تبانی دادند.
آیت‌الله آملی لاریجانی با اشاره به این‌که طرح این مسئله که " چرا قوه قضاییه با سایت‌ها و روزنامه‌ها و رسانه‌هایی که توهین می‌کنند برخورد می‌کند " اعلام کرد: این مسئله نیز خود نوعی توهین به قوه قضاییه است و من اعلام می‌کنم که قوه قضاییه بشدت و با قاطعیت با تمام کسانی که آبرو و اعتبار افراد و مسئولان را می‌برند برخورد می‌کند چرا که وظیفه ما برخورد است. 
رئیس مجمع عالی واردات از مصوب شدن قانونی برای واردات خودروهای خارجی دست دوم و همچنین آغاز دستورالعمل اجرایی آن از اواخر اسفند‌ماه سال گذشته خبر داد.

معاون امور مجلس و کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه پیگیری های کنسولی برای آزادی اتباع ایرانی از زندان های عربستان همچنان ادامه دارد گفت: خبر اعدام هشت ایرانی در عربستان شایعه است.

برادران لاریجانی در کمیسیون تلفیق
روسای قوه قضاییه و مقننه بمنظور بررسی بودجه دستگاه قضایی کشور در جلسه بعد از ظهر کمیسیون تلفیق حضور خواهند یافت.

پست تازه امیری ‏فر در نهاد ریاست جمهوری
عباس امیری‏فر با حکم حمید بقایی به عنوان مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با تایید وجود فساد اخلاقی در سینما، گفت: فساد چیزی نیست که یک ساعته یا یک روزه ایجاد شود و سینما تنهایی جایی نیست که فساد در آن وجود دارد.

انتقادهای تند انصاری‌فرد از سازمان لیگ
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با انتقاد شدید از سازمان لیگ گفت: در صحبت‌های که با دایی و سایر اعضای هیئت مدیره داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است مقابل تراکتورسازی بازی نکنیم.

عرضه بنزین یورو4 در تمام جایگاه های تهران
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با بهره برداری از چند طرح مهم توسعه پالایشگاهی در کشور، از ابتدای اردیبهشت ماه بنزین یورو 4 در تمام جایگاه های شهر تهران عرضه می شود.

گزینه احتمالی برای مدیرعاملی تأمین‌اجتماعی
پس از اعلام انصراف سعید مرتضوی از مدیر عاملی صندوق تامین اجتماعی و منتفی شدن استیضاح وزیر کار، گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که شهاب‌الدین صدر مهم‌ترین گزینه دولت برای مدیر عاملی این صندوق است.

پیروزی ایران مقابل تیم دویست‌و‌دوم فیفا
تیم ایران با دو ترکیب متفاوت توانست موریتانی را شکست دهد.

نقشه جدید همسران سفرای غربی علیه سوریه
یک روزنامه انگلیسی از برنامه جدید کشورهای غربی و استفاده آنها از همسران نمایندگان سازمان ملل متحد برای تحت فشار قرار دادن نظام سوریه به منظور تسلیم در برابر زورگویی غرب خبر داد.

سفر مالکی به تهران در روز یکشنبه
سفر نخست وزیر عراق به ایران در اوایل هفته آینده، حمایت جلال طالبانی از مالکی و انتقاد یکی از نمایندگان پارلمان از عملکرد برخی وزیران کابینه از مهمترین تحولات این کشور است.

واکنش شهرداری به شکایت استانداری تهران
سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه ظرف چند ساعت آینده آب از ایستگاه متروی حبیب‌الله و استاد معین خارج می‌شود، گفت: تأکید می‌کنم که مدیریت رودخانه طبق قانون با دولت است.

چهار گزینه احتمالی ریاست مجلس نهم
نایب رییس مجلس شورای اسلامی چهار گزینه احتمالی ریاست مجلس نهم را مرتضی آقاتهرانی، غلامعلی حداد عادل، محمدحسن ابوترابی‌فرد و علی‌لاریجانی بیان کرد.

آگاهی نتانیاهو از جزئیات مذاکره با ایران
در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در واکنش به نشست استانبول در خصوص مساله هسته ای ایران، مذاکره کنندگان را به ارائه بلیت های مجانی به جمهوری اسلامی متهم کرده و معتقد است که اینک ایران 5 هفته دیگر نیز برای ادامه عملیات غنی سازی پیش رو دارد، مقامات آمریکایی می گویند که نتانیاهو به خوبی از محتوی گفت و گو ها مطلع بوده است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مسائل آینده دانشگاه آزاد اسلامی به بحث و گفت وگو پرداختند.
یک مدیر نفتی که کمتر از دو ماه پیش اظهاراتش در زمینه تکذیب خبر مهم خودداری ایران از تحویل نفت به کشتی نفتکش یونانی با استقبال رسانه‌های بیگانه مواجه شده بود و عملاً خبری را که برد زیادی از لحاظ اقتصادی و سیاسی داشت، سست کرد، بار دیگر امروز در گفت‌وگو با یک خبرگزاری مدعی شد که ایران صادرات نفت خود به یونان و اسپانیا را قطع نکرده است.

امتناع دولت سوئیس از تحریم بانک‌ مرکزی ایران
دولت سوئیس اعلام کرد به دلیل اهمیتی که بانک مرکزی برای اقتصاد ایران دارد، از تحریم آن خودداری می‌کند.

یک رکورد تازه در پی تحریم ها علیه ایران
با بالا رفتن قیمت سوخت خودروها در آمریکا، مردم این کشور مجبور به کاهش مصرف سوخت و استفاده از وسایل نقلیه عمومی شده‌اند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: 70 درصد دریاچه ارومیه خشک شده و اگر این روال ادامه داشته باشد، میلیون‌ها آذری‌زبان کوچ می‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد