سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورود گردو خاک به خوزستان

در سکوت رسانه‌ها ؛ گرد و غبار به خوزستان بازگشت

شوشان: در حالی که در چند روز گذشته تمرکز اصلی رسانه‌ها به بهانه باران شدید و وقوع سیلاب در شهر تهران و اختلال در کار مترو اختصاص یافته بود، مردم خوزستان مظلومانه منتظر گرد و غبار غلیظ در روزهای آتی هستند.

به گزارش شوشان، مسعود دهملایی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی عددی هواشناسی استان نشان دهنده تشکیل توده هوای حاوی گرد و غبار نسبتا غلیظی است که از حوالی ظهر به بعد بخش های وسیعی از استان خوزستان به ویژه نیمه جنوبی آن را تحت پوشش و تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی افزود: تاثیر این سامانه به شکل کاهش دید ناشی از وقوع پدیده‌ گرد و غبار و وزش باد خواهد بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تا اواخر هفته جاری زبانه کم فشار کماکان با شدت و ضعف بر استان فعال خواهد بود اما در لایه میانی جو خط ناپایدار از منطقه عبور کرده و خوزستان در دامنه امواج پایدار قرار گرفته است.

دهملایی تاکید کرد: آسمان استان از ساعات آینده صاف تا قسمتی ابری بعضا با افزایش ابر همراه با رگبارهای پراکنده و گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر روز جاری با حاکمیت توده هوای حاوی گرد و غبار انتظار کاهش دید و گرد و غبار به‌ویژه در نیمه جنوبی استان وجود دارد.

تجمیع امکانات دولتی و حضور غالب مسئولین کشوری و نخبگان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در تهران باعث شده است که مشکلات شهر تهران به عنوان بحران‌های ملی بزرگ‌نمایی شوند و در سایه آن‌ها مشکلات بزرگِ شهرستان‌های دیگر عملا در لابه‌لای هیاهوهای سیاسی تهرانی به فراموشی سپرده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد