سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انا لله و اناالیه راجعون

ملا مهدی قلمباز دزفولی همرزم و خادم شهیدان در دزفول در گذشت
 
دزفول- ملا مهدی قلمباز کاسب دزفولی و همرزم و خادم شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دارفانی را واد گفت.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا این رزمندهدوران دفاع مقدس فردی با تقوا و پرهیزکار و کاسبی منصف و سرشناس بود و امر به معروف و نهی از منکر یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی وی به شمار می آمد که به دلیل کهولت سن و بیماری شب گذشته درسن 89 سالگی در گذشت.
حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول روز چهارشنبه در بیانیه ای درگذشت این فرد باتقوا را به مردم متدین دزفول رزمندگان دوران دفاع مقدس کسبه وبازاریان وخانواده آن مرحوم تسلیت وعلو درجات برای آن فقید سعید را درایام شهادت حضرت فاطمه زهرای مرضیه (س) از خداوند متعال خواستار شد.
وی تصریح کرد: ملا مهدی قلمباز سالهای عمر پر برکت خودرا درخدمت به اسلام ، قرآن ، انقلاب وجبهه های جنگ گذراند و مطیع محض امام راحل ومقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای بود.
امام جمعه دزفول افزود:مرحوم ملامهدی در دوران جنگ ودر غیاب فقید سعید حضرت آیت اله سید مجدالدین قاضی دزفولی (ره) قرآن را بر دستها بالا برده و بدرقه کننده وهمراه رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل می شد.
پیکر این رزمنده روزچهارشنبه 30 فروردین ساعت 16 بعداز ظهر از عباسیه پشت ساختما ن مسجد جامع دزفولبا حضور مردم موحد این شهرستان تا شهید آباد تشییع خواهد شد و مراسم ختم آن مرحوم از ساعت21 تا 23 چهارشنبه شب در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد