سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک تحلیل سیاسی

جوسازی های مضحک العربیه برای خوزستان !

خوزستان با ترکیب چندقومیتی و متنوع خود در آرامش کامل به سر می‌برد و شبکه‌های دروغ ‌پردازی چون العربیه با توسل به برخی فراریان تجزیه‌طلب آب در هاون می‌کوبند.

یک منبع آگاه در استان خوزستان خبر سایت‌های جریانات تجزیه‌طلب و ضدانقلاب مبنی بر وقوع درگیری در برخی مناطق استان خوزستان را جعلی و ساختگی خواند. این منبع مطلع به خبرنگار ما گفت: شبکه العربیه در سایت خود خبری مبنی بر وقوع درگیری بین به قول این سایت معترضان با ماموران را مخابره کرده و مدعی شده که یک نفر هم کشته شده است!

این در حالی است که طی روزهای اخیر هیچ حادثه‌ای در سطح استان رخ نداده است و جالب‌تر اینکه این خبر دقیقا کپی خبری است که سال گذشته در این سایت و سایت‌های مشابه خارج‌نشین منتشر شده است!

این منبع آگاه گفت: افراد فراری و تجزیه‌طلبی چون ناصر شریفی و یوسف بنی‌طرف و... با رسوخ در برخی سایت‌های فارسی متعلق به بیگانگان منجمله العربیه (عربستان سعودی) بی‌بی‌سی(انگلیسی) دست به خبرسازی‌ها و جعلیات می‌زنند و با ذکر چند اسم مجهول به خیال خود تحرک رسانه‌ای می‌نمایند. وی ادامه داد: خوزستان با ترکیب چندقومیتی و متنوع خود در آرامش کامل به سر می‌برد و شبکه‌های دروغ ‌پردازی چون العربیه با توسل به برخی فراریان تجزیه‌طلب آب در هاون می‌کوبند.

این مقام مسوول ادامه داد: در خوزستان تمام اقوام شامل فارس، عرب، بختیاری، لر و... در کنار هم سال‌ها و دهه‌هاست زندگی مسالمت‌آمیز و دوستانه‌ای دارند و هیچ توطئه‌ای در این اتحاد خللی ایجاد نخواهد کرد. آن کسانی هم که داعیه قوم عرب را می‌زنند و روزگاری توسط صدام کمک مالی می‌شدند حتما به خوبی می‌دانند همین مردم و عشایر غیور عرب ایرانی بودند که پوزه بعثی‌ها را بر خاک مالیدند.

گفتنی اینکه گروهی از افراد تجزیه‌طلب که در راس آن افرادی چون بنی‌طرف، شریفی، سعیدیان و... حضوردارند به دلیل نفوذ در برخی رسانه‌های فارسی زبان و عرب‌زبان خارج از کشور اقدام به انتشار خیالات خود به نام خبر و تحلیل نموده و طی دو روز گذشته عنوان کردند که ظاهرا در برخی مناطق استان خوزستان تظاهراتی توسط طرفدارانشان برگزار شده است!

جالب اینکه خبری که توسط این عده تهیه و به این سایت‌ها ارائه و در حال حاضر روی این سایت‌ها قرار دارد دقیقا مشابه و کپی شده از خبر سال گذشته (با پس و پیش کردن چند کلمه و جمله) می باشد! و به همین دلیل در برخی سایت‌های اجتماعی مورد تمسخر و استهزا نیز قرار گرفته‌ است!

جالب تر اینکه دلیل برگزاری این تظاهرات موهوم و خیالی نیز بر پایه یک سخن و نقل قول کملا ساختگی منتسب به یکی از دولتمردان دوره اصلاحات است که ایشان نیز همان موقع و بعد از آن این نقل قول را بارها جعلی و دروغین خواند!‌ ظاهرا برای تجزیه طلبان مزدور ، خبر دروغین یک تظاهرات هم باید از یک واقعه و رخداد کذب و آن هم با کپی پیست خبرهای جعلی سال های گذشته تهیه شود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد