سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

کانون جهانگردی آبادان در انتظار احداث مجموعه فرهنگی
فرهنگی و هنری  30/1/1391  10:50:15
911-15480-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دبیر کانون جهانگردی آبادان گفت: این کانون برای پروژه فرهنگی تفریحی در آبادان از سازمان مسکن و شهرسازی تقاضای زمین کرد اما این سازمان تاکنون اقدامی نکرده است.

احمدی‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان بیان کرد: با این‌که ما بسیاری از مدارک از جمله نامه سازمان میراث فرهنگی را به آن‌ها تحویل دادیم اما هنوز این زمین به ما واگذار نشده است.

وی ادامه داد: این تقاضا حدود یک و نیم سال پیش از سازمان مسکن و شهرسازی خواسته شد و با وجود کمبود مکان‌های تفریحی در آبادان و این‌که این شهر از شهرهای فقیر در این زمینه به حساب می‌آید. من از این اقدام سازمان مسکن و شهرسازی تعجب می‌کنم و دلیل این عدم همکاری را نمی‌دانم. این‌ها در شرایطی است که در آبادان تعداد زیادی زمین با کاربری فرهنگی و تفریحی وجود دارد که بدون استفاده مانده است.

دبیر کانون جهانگردی آبادان خاطرنشان کرد: جالب این ‌جا است که تعدادی زمین به بخش خصوصی به منظور اقدامات تجاری مثل ساخت تالار پذیرایی داده شد اما به کانون جهانگردی که این زمین را برای کارهای عام‌المنفعه و ساخت مجموعه فرهنگی تفریحی با هزینه مردم در خواست داده پاسخی داده نمی‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد