سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

کتانباف:
قطعه نخست قطار شهری تا آخر فروردین ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
قانون مدیریت بر رودخانه توسط شهرداری اجرا شود

اجتماعی  30/1/1391  12:34:08
911-15014-5 کد خبر
RSS :: پرینت

شهردار اهواز گفت: اجرای قانون مدیریت بر رودخانه توسط شهرداری و رفع محدودیت‌هایی همچون حریم رودخانه که دستگاه‌های دیگر ایجاد می‌کنند، از خواسته‌های شهرداری اهواز است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسنای خوزستان منصور کتانباف در همایش شهرداران استان خوزستان که روز گذشته (سه‌شنبه، 29 فروردین‌ماه) در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: با تکنیک‌های روز  شرایط نظافت و بهداشت عمومی شهر نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب‌تری پیدا کرد. افزایش 120 هکتار به سطح فضای سبز به همراه پروژه‌های محلی از اقداماتی بود که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. همچنین آغاز به کار کمربند سبز اهواز که 100 هکتار آن در فاز نخست در روز درختکاری اجرا و 300 هکتار آن برای اجرا در سال جاری در نظر گرفته شده است، از فعالیت‌های شهرداری در مدت اخیر است.

وی با بیان اینکه آسفالت بیش از 400 هزار تن و احداث همزمان پنج پل روگذر در اهواز در سال 90 صورت گرفت، افزود: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها متاسفانه مشکلاتی در شهرداری اهواز به وجود آمد که افزایش قیمت قیر، سوخت، ‌کفپوش بتونی و دستمزد کارگران از این قبیل است.

کتانباف درباره پروژه قطار شهری این شهر خاطرنشان کرد: در این پروژه با تامین منابع مالی قطعه نخست تا آخر فروردین ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنای خوزستان محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان نیز در این همایش اظهار کرد: در بحث اتوبوسرانی در سال گذشته اعتباری برای اتوبوس‌های متوقف شده در نظر گرفته نشد و برای 54 اتوبوس این شهر نتوانستیم تامین قطعات کنیم که ادامه روند کنونی باعث زمین‌گیر شدن ناوگان حمل و نقل عمومی در آبادان می‌شود. قیمت بلیط نیز در شهرستان آبادان جوابگوی هزینه‌های اتوبوسرانی نیست.

وی افزود: در زمینه استخدام نیرو در شهرداری‌ها حداقل با بخشنامه‌ دیگری بر این ممنوعیت تاکید شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد