سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار عمرانی استان

معاون سابق استاندار خوزستان:
مدیران خوزستان کمترین انحراف را در هزینه‌کرد اعتبار دارند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی سابق استاندار خوزستان گفت: با وجود حجم بالای اعتبارات و فعالیت‌های عمرانی در استان، مدیران کمترین انحراف و تخلف را در هزینه‌کرد و توزیع اعتبارات دارند.

خبرگزاری فارس: مدیران خوزستان کمترین انحراف را در هزینه‌کرد اعتبار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، خیرالله خادمی که از مرداد سال گذشته پست معاونت خود را واگذار کرده سه‌شنبه شب‌ در مراسم معرفی جانشین خود گفت: در مدت 18 ماه که به عنوان معاون عمرانی استانداری خوزستان فعالیت کردم چندین اتفاق بزرگ در بخش فعالیت‌های عمرانی استان صورت گرفت که در ‌‌نهایت باعث توسعه عمران و آبادی خوزستان شد.

وی افزود: در این مدت حجم کارهای کلان صورت گرفته در مقایسه با سال‌های قبل جهشی خیره کننده داشت. برای نمونه در یک بازه یک ساله کل اعتبارات اختصاص یافته بخش عمران خوزستان را بیش از 6 هزار میلیارد تومان بود که بعید می‌رسد در استان دیگری چنین ارقامی در بخش عمرانی وجود داشته باشد.

معاون ساخت و توسعه بزرگراه‌های وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: کنترل این حجم از فعالیت‌ها بسیار سخت و مشکل است اما با همکاری سایر مدیران استان به خوبی و در کمترین میزان انحراف این اعتبارات برای انجام خدمات‌رسانی به مردم صرف شد.

خادمی افزود: یکی از کارهای خوبی که در استان در مدت چند سال اخیر انجام شد این بود که اغلب پروژه‌های بزرگ استان برای ارائه خدمت به مردم خوزستان تعریف و اجرا شد این در حالی است که پیش از این، رقم‌های کلان اعتباری برای ساخت سد هزینه می‌شد اما در سال‌های اخیر برای طرح‌هایی مانند قطار شهری و آبرسانی غدیر هزینه شد که به صورت مستقیم منافع آن در خدمت مردم است.

وی عنوان کرد: همچنین یکی از اقدامات خوبی که در این مدت صورت گرفت، سوق دادن اعتبارات اختصاص یافته به استان از استانی و ملی بود که باعث شد اعتبارات خوبی در اختیار استان قرار گیرد.

در ادامه این مراسم، محسن پویا که تاکنون مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بود به عنوان معاون عمرانی استاندار خوزستان معرفی و منصوب شد.

خیرالله خادمی معاون سابق عمرانی استاندار خوزستان 19 تیر ماه سال گذشته به سمت مدیرکل راه‌های کشور و قائم‌مقام شرکت توسعه و ساخت منصوب شد اما به دلیل مخالفت استاندار تا مرداد ماه در سمت معاونت عمرانی خود باقی ماند اما سرانجام با جلب موافقت حجازی، وی به پایتخت رفت. پس از جابه‌جایی خیرالله خادمی، معاون اسبق عمرانی استانداری خوزستان، این معاونت تاکنون به سرپرستی غلامرضا اخوان‌صباغ که همزمان مدیر کل مدیریت بحران را هم به عهده داشت اداره می‌شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد