سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رییس دفتر رییس جمهوراز یادمان شهدای هویزه بازدید کرد
 
اهواز- 'اسفندیار رحیم مشایی' رییس دفتر رییس جمهوری روز سه شنبه از محل یادمان شهدای هویزه بازدید و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که استاندار خوزستان و نماینده ویژه رییس جمهوری در راهیان نور نیز رحیم مشایی را همراهی می کردند، رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به مسوولیت راهیان نور در شناساندن آرمان های شهدا گفت: امروز وظیفه ما شناساندن ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسلی است که طعم آن دوران را نچشیده است.
وی در این دیدار با اشاره به مستحکم بودن ارتباط مردم ایران با شهدا افزود: استقبال هر ساله از برنامه های راهیان نور نشان از زنده بودن روح رشادت و فداکاری در میان مردم ماست.
رحیم مشایی افزود: این در حالی است که با توجه به رویکرد فرهنگی دولت و شاخص ارزشمند راهیان نور این دیدار را می توان نشان از افزایش ارائه خدمات و پشتیبانی دولت از راهیان نور دانست.
در ادامه این دیدار همچنین نشست هم اندیشی راهیان نور سراسر کشور با حضور متولیان ،نمایندگان تام الاختیار وزارت خانه ها، مقامات استانی و مسوولان لشگری با هدف برنامه ریزی راهیان نور سال 1391 در میهمانسرای استانداری خوزستان برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد