سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

معاون عمرانی وزیر کشور:
تعداد حقوق بگیران شهرداریهای خوزستان باید کاهش یابد
 
اهواز- معاون امور عمرانی وزیر کشور گفت: تعداد حقوق بگیران شهرداری های خوزستان زیاد است که باید کاهش یابند
 
به گزارش خبرنگار ایرنا،مهندس حمیدرضا ارشاد منش عصر سه شنبه در جلسه ای با شهرداران و دهیاران استان در مهمانسراس استانداری خوزستان در اهواز افزود: اعتبارت شهرداری اهواز تا قبل از مهندس کتانباف(شهردار اهواز) صرف پرداخت حقوق و مزایا می شد اما با آمدن ایشان و تعدیل نیروهای شهرداری، وضعیت متفاوت شده است.
وی ادامه داد: شهرداری دیگر شهرهای استان باید شهرداری اهواز را الگو قرار داده و نیروهایشان را کاهش دهند.
ارشاد منش در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید سر لوحه مدیران شهری و روستایی قرار گیرد و این شعار را در کارهای خودشان نهادینه کنند.
وی در خصوص محل هزینه کرد اعتبارات شهرداری ها نیز گفت: اعتبارات شهرداری ها باید در قالب پروژه ها و برنامه ها مهندسی تعریف و اجرا شوند.
معاون امور عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه بودجه های استانی شهرداری ها باید افزایش یابد،تصریح کرد: از استاندار خوزستان نیز انتظار داریم با توجه به درآمدهای استان توجه بیشتری به اعتبارات شهری و روستایی داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه های امسال معاونت عمرانی وزارت کشور برای خوزستان گفت: تقویت پیشرفت قطارشهری اهواز،پیش بینی سفارش مینی بوس برای شهرهای کوچک ، سفارش اتوبوس دوکابین برای اهواز و شهرهای دیگر،توجه ویژه به بودجه پسماندها، اختصاص سه دستگاه زباله سوز به استان، خریداری نیروگاه گازی آبادان برای جبران دیون شهرداری ها و ورود 50 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری اهواز تا خرداد 91 بخشی از فعالیت های معاونت عمرانی وزارت کشور برای خوزستان در سال جاری هستند.
در ادامه این جلسه چند تن از شهرداران و دهیاران استان خوزستان به بیان مشکلات محل جغرافیایی خود پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد