سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار عمرانی استان

مدیر راه و ترابری مسجدسلیمان:
امسال 40 کیلومتر از مسیر خوزستان‌ـ چهارمحال و بختیاری به‌بهره‌برداری می‌رسد

اقتصادی  26/1/1391  09:17:21
911-8474-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیر راه و ترابری شهرستان مسجدسلیمان، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌جاری 40 کیلومتر جاده از مسیر خوزستان‌ـ چهارمحال و بختیاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

علی عیدی‌وندی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان، با بیان این‌که طول کل این پروژه 130 کیلومتر بوده و 50 کیلومتر آن تکمیل و در حال استفاده است، اظهارکرد: هم‌اکنون در حال اجرای عملیات ته‌ریزی، به‌سازی و آسفالت 40 کیلومتر دیگر از این پروژه هستیم تا جاده که هم‌اکنون در حال استفاده است را به یک جاده اصلی و عریض تبدیل کنیم.

وی افزود: در صورت تکمیل شدن این پروژه، این مسیر به کوتاه‌‌ترین راه ارتباطی بین استان خوزستان و چهار محال و بختیاری تبدیل خواهد شد.

عیدی‌وندی در خصوص برنامه‌های اجرایی دیگر در این شهرستان از تکمیل 10 کیلومتر از مسیر پروژه جاده میان‌بر مسجدسلیمان‌ـ اهواز خبرداد و خاطرنشان کرد: تا پایان امسال 10 کیلومتر دیگر از این مسیر تکمیل می‌شود و با تکمیل کامل این پروژه مسیر کنونی مسجدسلیمان به اهواز 30 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

رییس راه ترابری مسجدسلیمان گفت: پروژه کمربندی مسجدسلیمان که طول آن 12 کیلومتر است نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد