سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

حاشیه نگاری ایرنا ازافتتاح چندپروژه عمرانی دراهوازباحضوررییس جمهوری
 
اهواز- افتتاح چند پروژه عمرانی در اهواز با حضور دکتر 'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری اسلامی ایران با حاشیه هایی جالب و جذاب همراه بود.
 
*مراسم افتتاح بزرگترین پل کابلی درون شهری خاورمیانه در اهواز ساعت 30/14 روز پنج شنبه در حالی که باد بشدت مراسم را تحت تاثیر قرار داده بود انجام شد.
* آیت الله 'سیدمحمدعلی موسوی جزایری' نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در بلندترین نقطه پل قوسی غدیر اهواز از رییس جمهوری به گرمی استقبال کرد و پس از روبوسی با رییس جمهوری اسلامی ایران این پل رسما افتتاح شد.
* رییس جمهوری به سخنان مهندس بنکدار پیمانکار اصلی پل هشتم اهواز به رغم وزش باد بسیار شدید با صبوری گوش داد و سپس رییس جمهوری به وی خسته نباشید گفت.
* رییس جمهوری با گفتن یک جمله که ما باید ایران را بسازیم حاضران در این مراسم را به وجد آورد و خستگی را از تن دست اندرکاران ساخت این پل بدر کرد.
* دکتر احمدی نژاد به خبرنگاران استانی حاضر در این مراسم نیز خسته نباشید گفت و به آن سلام کرد.
* 'منصور کتانباف' شهردار اهواز پس از ارایه گزارشی بسیار کوتاه از توجه ویژه رییس جمهوری به حل مشکلات اهواز قدردانی کرد.
* وزش باد سبب شد که همه چیز بخش های مراسم افتتاحیه به سرعت باد تمام شود.
* تیم حفاظت رییس جمهوری همکاری بسیار نزدیکی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان داشت به گونه ای که هیچکدام از خبرنگاران حاضر در این مراسم بازرسی بدنی نشدند.
* پس از افتتاح پل هشتم اهواز رییس جمهوری رهسپار ورزشگاه 50هزار نفری اهواز شد تا این پروژه ملی را که حدود 18سال از شروع عملیات اجرایی آن گذشته بود افتتاح کند.
* شماری از عشایر عرب و جوانان خون گرم اهواز به محض ورود رییس جمهوری دور وی حلقه زدند و به رییس جمهوری خوش آمد گفتند.
* تعدادی از شهروندان اهوازی برای رییس جمهوری نامه تهیه کردند که تیم همراه رییس جمهوری این نامه ها را جمع آوری کرد.
* عشایر عرب منطقه که سیاه چادری در محوطه ورزشگاه برپا کرده بودند از حاضران با چای و قهوه پذیرایی کردند.
* مراسم افتتاح ورزشگاه 50هزار نفری اهواز با انجام مسابقه تیم استقلال فوتبال استقلال اهواز وتیم ملی جوانان ایران کلید خورد و رییس جمهوری حدود 30دقیقه از این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.
* حین این مراسم یک جوان اهوازی که مشتاقانه سعی داشت خود را به رییس جمهوری برساند ، تیم حفاظت اجازه این کار را ندادند ولی دکتر احمدی نژاد به تیم حفاظت دستور داد ولی را آزاد بگذارند و مانع کار وی نشوند.
* در مراسم افتتاح ورزشگاه 50هزار نفری اهواز 'علی نیکزاد' وزیر مسکن و شهرسازی ، 'محمد عباسی' وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.
* شماری از مسوولان استانی از جمله 'اسماعیل عامری گلستان 'معاون برنامه ریزی استانداری ، 'نصرالله دهقانی' رییس سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان ، 'عبدالعزیز فدعمی ' فرماندار اهواز مراسم افتتاح ورزشگاه غدیر اهواز را از جایگاه خبرنگاران پیگیری کردند.
* ماموران انتظامی به خبرنگاران خانم که همراه گروه رسانه با مینی بوس برای پوشش خبری مراسم افتتاح به ورزشگاه 50هزار نفری اهواز آمده بودند با استناد به قانون 'ممنوعیت ورود خانم ها به ورزشگاه ها' اجازه ورود به آنان را ندادند که همین امر سبب دلخوری این گروه از خبرنگاران شد.
* خانم های خبرنگار بالاخره پس از کلی بحث و جدل و وساطت تیم حفاظت رییس جمهوری موفق شدند وارد جایگاه ویژه خبرنگاران شوند.
* با وجود آنکه طبق برنامه قبلی بنا بود رییس جمهوری در اندیمشک برای افتتاح 10هزار واحد مسکن مهر و در اهواز برای افتتاح پروژه پل هشتم و ورزشگاه 50هزار نفری حضور یابد ولی رییس جمهوری از اندیمشک با هواپیما رهسپار آبادان شد و پس از عبور از خرمشهر در محل یادمان عملیات رمضان در شمال خرمشهر حضور یافت و پس از ادای احترام به شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس ، با تعدادی از اعضای کاروان های راهیان نور صمیمانه گفتگو و با آنان خوش و بش کرد.
* برنامه سفر دو ساعته رییس جمهوری به جنوب استان به قدری سریع بود که هیچکدام از فرمانداران آبادان و خرمشهر از سفر دکتر احمدی نژاد مطلع نشدند و از سفر وی به منطقه اظهار بی اطلاعی کردند.!
* رییس جمهوری بعداز ظهر امروز با بدرقه استاندار خوزستان از فرودگاه اهواز راهی تهران شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد