سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

 

 

 

 

***توقف پخش پربیننده ترین سریال اسلامی در آمریکا
شبکه تلویزیونی "تی ال‌سی" آمریکا با فشار گروه‌های اسلام‌ستیز این کشور برای توقف پخش سریال "همه مسلمانان آمریکا" اعلام کرد که فصل دوم این سریال پخش نخواهد شد.
فصل اول سریال همه مسلمانان آمریکا در هشت قسمت با استقبال گسترده شهروندان مسلمان و غیرمسلمان آمریکا مواجه شد و حتی شرکت‌های معتبر و معروف آمریکا برای پخش تبلیغات خود در پیام‌های بازرگانی قبل و بعد از این سریال، به رقابت پرداختند.

***افشای مبلغ دریافتی "گوگوش" از "من‌وتو" !
فائقه آتشین مشهور به گوگوش در ازای حضور در برنامه‌ی آکادمی گوگوش که از شبکه‌ی من و تو پخش شد مبلغ 2.5 میلیون دلار دریافتی داشته است؛ این در حالی است که گوگوش ادعا کرده بود که در ازای حضورش در این برنامه هیچ پولی دریافت نکرده و قصد او خدمت به جوانان ایران بوده است!
گفتنی است که در این برنامه تقلب‌هایی هم از سوی داوران مسابقه انجام شده است و مجریان شبکه‌ی من و تو پس از وقوع رسوایی‌های صورت گرفته در آکادمی موسیقی گوگوش از پاسخ دادن به تقلب‌های صورت گرفته سر باز زدند.

***خرید شماره های خصوصی مردم با 3میلیون تومان

با وجودی که بسیاری از هموطنان از دریافت اس.ام.اس های تبلیغاتی مختلف گلایه دارند، شرکتهای ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی اذعان دارند که شماره موبایل مردم همراه با آدرس آنها را از مخابرات (همراه اول و ایرانسل) با مبالغ بالا خریداری میکنند و مخابرات به راحتی تلفن همراه مردم را بدون اطلاع آنها، در اختیار این شبکه ها قرار میدهد تا آنها نیز به شرکتهای تبلیغاتی ارسال پیامک بفروشند!
بنابراین گزارش، قیمتهای دریافتی اپراتورهای تلفن همراه نیز در این تجارت غیراخلاقی، قابل توجه است؛ به طوری که دریافت لیستهای ملی و عمده، بالغ بر 15 میلیون و دریافت لیستهای تخصصی و یا طبقه بندی شده، از 3 تا 7 میلیون تومان در نوسان است.
این گزارش حاکی است , مخابرات که جزء سودآورترین نهادهای کشور و در عین حال کم هزینهترین نهادهای کشور محسوب می شود برای دریافت سود بیشتر، حتی شماره مسئولان کشور را هم به شرکتهای تبلیغاتی میفروشد!

*** سیاستمداران کانادایی، پایین تر از اوراق فروشها
نظر سنجی اخیر که توسط مرکز Manning انجام شده، دیدگاه های قبلی درباره میزان محبوبیت سیاستمداران کانادایی را تقریبا تأیید کرده است. بنابر این دیدگاه ها، جایگاه سیاستمداران در بین مردم کانادا، بسیار پایین تر از وکلای حقوقی یا فروشندگان خودروهای دست دوم است!
به گزارش پست میدیا، این نظر سنجی نشان می دهد، تنها یک درصد از مردم به سیاستمداران اعتماد زیاد دارند.
***عبدالعلی بازرگان: آزادی فساد می آورد
یک شبکه ماهواره ای با دعوت از عبدالعلی بازرگان یکی از فعالان جنبش به تاریخ پیوسته سبز و از مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران پیرامون مقوله آزادی با وی به گفتگو پرداخت.
مجری در ابتدا با اشاره به آسیب های ناشی از آزادی در ممالک غربی، گفت: «فسادهایی در کنار آزادی به وجود می آید که می توان این مسأله را در کشورهای نظام سرمایه داری مشاهده نمود؛ همان گونه که آزادی برای پرورش و نوآوری در این ممالک زیاد است به همان اندازه فساد نیز رشد می کند.»
عبدالعلی بازرگان در ادامه فساد و فحشا را نتیجه طبیعی وجود آزادی دانست و اعتراف نمود: «آزادی فسادهایی هم به دنبال دارد؛ در هر حال در همین آزمون و خطا انسان می تواند از اشتباهاتش درس بگیرد و اصلاح کند و جلو برود، طبیعتا در آزادی هم همینطور می باشد؛ وقتی جامعه ای آزادی داشته باشد قطعا عده ای فسق و فجور هم می کنند.»

***عشق مهندس آمریکایی به امام حسین (ع) اخبار رسیده از شهر کربلای معلی حاکی از آن است که یک مهندس آمریکایی مسیحی بنام «دان روستر» که در شرکت نفت عراقی کار می کند، به همراه تعدادی از همکاران خود، به زیارت حرم سید و سالار شهیدان، أبا عبدالله الحسین علیه السلام رفت.
وی در این زیارت گفت: « زیارت این مکان، مرا علاقمند کرد که با دین اسلام و آئین های آن آشنا شوم، بنده اکنون به این فکر افتاده ام که مسلمان شوم.»
او همچنین گفت: « من در هر دو مکان، با احترام بسیار زیاد کارکنان (خادمان حرم) مواجه شدم. این مسأله خیلی برایم جالب بود. همین امر مرا به اسلام علاقمند کرد. جدای از این مسأله هنگامی که وارد حرم شدم، از درون احساس خاصی به من دست داد. احساسی که واقعا غیر قابل توصیف است. احساسی فراتر از امنیت و راحتی. به ویژه اینکه در گذشته اخبار و اطلاعات بدی درباره اسلام از رسانه های غربی شنیده بودم.»
«دان روستر» افزود: « این اولین سفر من به شهر کربلا است. امیدوارم که آخرین سفر نباشد. آرزویم این است که خانواده ام را نیز به این مکان بیاورم. بنده حتما به اطرافیانم در مورد رفتار خوبی که این مسلمانان با من داشتند، صحبت خواهم کرد و حقیقت اسلام را برای آنان بیان می کنم.»/

 ***بازیکن شامپودزد اخراج شد
مدیر برنامه های یاسین عبدالسعدی، تعجبش را از لغو قرارداد موکلش با باشگاه فرایبورگ ابراز کرده است. دلیل این اخراج، دزدیدن 4 بطری شامپو و آسیب رساندن به محل نگهدارنده شامپو در هتلی در کلن بوده است.
این ستاره فرانسوی در زمانی که همراه با سایر هم تیمی هایش در روز دهم دسامبر در هتل آمرون کلن مستقر بود، این رفتار ناشایست را انجام داد.
سران باشگاه فرایبورگ در حال بررسی هستند و در این میان اعلام کرده اند که سران باشگاه حق لغو قرارداد عبدالسعدی را دارند.
 

***تهدید مجری اخراجی به افشا گری
"جمشید چالنگی" کارمند و مجری باسابقه تلویزیون دولتی صدای آمریکا (VOA) بعد از برکناری، در صفخه شخصی اش در فیس بوک نوشت: «به زودی همه چیز را افشا خواهم کرد.»
بالاترین نوشت: ما حق داریم حقایق پشت پرده صدای آمریکا را بدانیم. به زودی نوبت بی‌بی‌سی هم خواهد شد. کپی از متن منتشر شده در فیس بوک آقای چالنگی:
«دوستان عزیز! سرانجام پس از 5 ماه تعلیق، حکم برکناری من از صدای آمریکا صادر شد. در این مدت شما عزیزان ازطریق ایمیل، فیس بوک، تلفن و دیدارهای مستقیم پرسیده اید که کارگزاران جمهوری اسلامی به ویژه در واشنگتن چه نقشی در تعلیق (و اکنون برکناری) من از صدای آمریکا داشته اند؟ از من پرسیده اید که آیا می توانم نام این افراد را فاش کنم؟ پرسیده اید نقش ویژه "هومن مجد" مترجم رسمی و مشاور محمود احمدی نژاد در این ماجرا چه بوده است؟ با اشاره به گزارش های منتشر شده در رسانه های آمریکائی، پرسیده اید آیا این درست است که عوامل جمهوری اسلامی در بخش فارسی صدای آمریکا نفوذ کرده اند؟ از من خواسته اید چنانچه نام آنان را می دانم به آگاهی همگان برسانم. با اشاره به گزارش های منتشر شده، از من پرسیده اید خانم "ستاره درخشش" [سردبیر کل بخش فارسی صدای آمریکا] چه نقشی در تعلیق و اکنون برکناری من از صدای آمریکا داشته است؟ پرسیده اید آیا این اقدام صدای آمریکا با انگیزه های سیاسی انجام شده است؟...»

 
***تبلیغات بی وجدان در ماهواره هاکارشناس شبکه تصویر ایران در ارتباط با کلاهبرداری شبکه های لس آنجلسی خطاب به بینندگان، گفت: «تبلیغات ناسالم، تبلیغات بی وجدانی، همکاری بعضی از تلویزیون ها مرا مجبور می کند که جلوی دوربین بایستم و به شما هشدار بدهم و شما را بیدار کنم؛ چرا که اشخاص بی وجدان -چه در تلویزیون های جدید التأسیس و چه در قدیمی ها- با پول، سرمایه و آینده شما بازی می کنند.»
وی در ادامه با ذکر یکی از این کلاهبرداری ها گفت: «مثلا یک بروشور 20 صفحه ای بسیار شکیل به شما می دهند مبنی بر اینکه می توانید با 300 هزار دلار یک آپارتمان در ایالات متحده بخرید و سرمایه گذاری کنید در عوض هم به شما گرین کارت می دهند و هم شما را سیتیزن شیپ (شهروند آمریکایی) می کنند.»
کارشناس شبکه تصویر ایران با بیان اینکه شعبده بازها هم اینطور نمی توانند نقش بازی کنند، گفت: «کلاهبرداری ها و نامردی هایی را شنیده بودیم ولی نه به این حد. هنوز ملت دارند اشتباه می کنند! هنوز برای خودتان سراب درست می کنید تا به کی؟ خودتان می خواهید سرتان کلاه برود!»

***اعتراف نوری زاده به سانسورش در بی بی سی

تلویزیون کانال یک در برنامه "آخرین لحظه" به بررسی و واکنش به افشاگری "جمشید چالنگی" در مورد صدای آمریکا پرداخت.
در این برنامه "علیرضا نوری زاده" به صورت تلفنی حضور داشت و در مورد این افشاگری مطالبی را عنوان کرد که بسیار قابل تأمل است. "شهرام همایون" با طرح سوالی از "نوری زاده" مبنی بر اینکه چرا شما به احترام و به عنوان اعتراض در رابطه با اخراج "جمشید چالنگی" در صدای آمریکا، آن شبکه را تحریم نکردید و به فعالیت خود ادامه دادید؟
نوری زاده مهمان تلفنی برنامه "عباس پهلوان" در مورد سانسور شدنش در صدای آمریکا گفت: «من در شبکه بی بی سی سانسور شده ام ولی در صدای آمریکا سانسور نمی شوم و هر چه بخواهم می گویم(!)»
مطلبی که بسیار مهم و حائز اهمیت است اقرار"نوری زاده" به سانسور در بی بی سی است که این اعتراف ناخواسته مطالب بسیار مهمی را در خود دارد. رسانه هایی که سالهاست در سراسر جهان ایران را متهم به سانسور اخبار می کنند، این بار توسط شخصی که حتی از سوی اپوریسیون بارها متهم به جاسوسی برای سرویس های اطلاعاتی مختلف می کند به سانسور در رسانه دولت بریتانیا اعتراف می کند.

*** کاربرد زیرشلواری در تبلیغات
یکی از فیلم‌های روی پرده برای تبلیغات میدانی و بیلبوردهای خود از عکس بازیگران فیلم با زیرشلواری و شلوار کوتاه برای جلب نظر مخاطب استفاده کرده است!
در تبلیغات میدانی و بیلبوردهای یکی از فیلم‌های اکران نوروز 91 از عکس سه بازیگر اصلی فیلم با زیرشلواری استفاده شده که فارغ از این که تا چه حد می‌تواند معرف فضای خاص طنز فیلم مذکور باشد، به نظر نوع سخیفی از تبلیغات برای جلب نظر مخاطب عمومی است.
ظاهرا رویه تولید فیلم‌های سخیف که حضور بازیگران با زیرشلواری به مثال آن‌ها بدل شده بود قرار است در عرصه تبلیغات فیلم‌ها به کار گرفته شود که امری مذموم است

***اعتصاب غذا با معجون عسل و خرما!
به‌دنبال انتشار خبری در مورد اتمام اعتصاب غذای مهدی خزعلی ، یک منبع آگاه خبر داد که مهدی خزعلی در این مدت اساساً اعتصاب غذای واقعی نداشته است. این منبع آگاه اظهار داشت: مهدی خزعلی از ابتدای بازداشت تا کنون، اعتصاب غذای واقعی نداشته است، بلکه از آنجا که تحصیلات پزشکی دارد، از طریق معجونی که با مخلوط کردن آب یا چای با عسل، قند و خرما تهیه می‌کند، یکی از سالم‌ترین زندانیان کشور است.
وی ادامه داد: همچنین بر اساس تصاویر موجود از دوربین‌های زندان، مهدی خزعلی به صورت پنهانی غذاهای مقوی و سالم مصرف می‌کند. مادر بزرگوار وی نیز چند روز یک‌بار با او ملاقات و ضمن نصیحت کردن فرزندش، غذاهای مناسب و مقوی به وی می‌دهد.

***فرار نفربرهای آمریکایی از ارتش ایرانفرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب ارتش، از فرار نفربرهای آمریکایی از مقابل رگبارهای مرزبانان ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ آمریکا و عراق خبر داد.
امیر سرتیپ سید علی محرابی فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب ارتش طی سخنانی ، به روایتی جالب از حضور نیروهای نظامی آمریکا در زمان اشغال عراق در کنار مرزهای کشورمان اشاره کرد و گفت: در آن زمان چند دستگاه از نفربرهای ارتش آمریکا به مرزهای کشورمان نزدیک شدند که البته این اقدام آنها با عکس‌العمل سریع سربازان مرزدار مواجه شد.
وی افزود: سربازان دلیر ارتش پس از حضور این نفر‌برها به سمت آنها رگبار گشودند و نفربرهای آمریکایی بلافاصله از مرزهای ما دور شدند.

محرابی تصریح کرد: اینکه نفربرهای آمریکایی در مقابل رگبار سربازان مرزبان ارتش پا به فرار گذاشتند نشان از ترس عمیق آنها از رشادت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد