سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار اجتماعی خوزستان

مدیرکل دفتر آمار استانداری خوزستان با اشاره به اشتباهی‌بودن برخی پیامک‌ها:
پیامک انصراف از دریافت یارانه فقط برای 4 درصد خانوارهای استان ارسال شده است

اقتصادی  24/12/1390  14:36:18
9012-13074-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری خوزستان گفت: پیامک‌های هدفمندی یارانه‌ها مربوط به انصراف از دریافت یارانه نقدی خانوار تنها برای کمتر از 4 درصد از خانوارهای استان ارسال شده و این پیامک‌ها تنها یک پیشنهاد است و حالت اجبار و الزامی در آن وجود ندارد.

سیدلطف‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان، اظهار کرد: پیامک‌های انصراف از یارانه نقدی برای خانوارهایی ارسال شده که درآمد آن‌ها در ماه سه میلیون تومان است اما بنا بر ستاد هدفمندی یارانه‌ها بعضی از پیامک‌ها به صورت اشتباهی برای برخی خانوارها ارسال شده است.

وی افزود: در پیامک ذکر شده افرادی که دارای توانایی مالی هستند به صورت داوطلبانه می‌توانند نسبت به انصراف اقدام کنند اما این انصراف داوطلبانه است و دریافت این پیامک به معنای قطع دریافت یارانه نیست.

هاشمی تصریح کرد: در پیامک‌های ارسالی از خانوارها خواسته شده به صورت اختیاری از دریافت یارانه به صورت کامل انصراف در هنر یا متقاضی دریافت نیمی از مبلغ یارانه باشند و یا متقاضی دریافت ما به تفاوت یارانه نقدی ناشی از اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی به نفع اقشار آسیب‌پذیر باشند و یا اصلا از دریافت یارانه انصراف ندهند.

مدیرکل دفتر آمار استانداری خوزستان افزود: ستاد هدفمندی اعلام کرده که این پیامک‌ها با بررسی‌های صورت گرفته برای خانوارهایی با توانایی مالی بالا ارسال شده اما در برخی از این پیامک‌های ارسالی خطا وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد