سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

 سامانه نظارت الکترونیکی خدمات شهری اهواز رونمایی شد

 

 

اهواز- سامانه نظارت الکترونیکی خدمات شهری شهرداری اهواز طی مراسمی در تالار مهتاب این شهر رونمایی شد.به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز، مشاور سامانه الکترونیک خدمات شهری سازمان پسماند شهرداری اهواز در این مراسم گفت: این سامانه به منظور افزایش سرعت، دقت و سندیت نظارت بر پیمانکاران مجری سامانه مکانیزاسیون خدمات شهری طراحی شده است.
'مهشید فاطمی ' افزود: اهواز جزو کلانشهرهای پیشرو در نصب این سامانه است و طراحی سامانه ، استقرار آزمایشی و آموزش کاربران سامانه انجام شده است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه نظارت سنتی بر امور گفت: بر اساس اطلاعات وارد شده انواع جرایم پیمانکاران و مبالغ آن پیش‌بینی شده است همچنین تمهیداتی برای معتبرسازی اطلاعات وجود دارد.
فاطمی افزود: این سامانه در سازمان مدیریت پسماند مستقر شده و اطلاعات و صورت جلسات روزانه روی تلفن همراه مدیران و ناظران عالی شهرداری ارسال می‌شود.
وی همچنین گفت: در این سامانه سیستم‌های ردیاب (GPS) روی 170 دستگاه خودروی پسماند نصب شده که تمام تخلفات مرتبط با خودروهای این سازمان را اعم از غیبت و تخلیه غیرمجاز ثبت می‌کند.
بنا به این گزارش تمامی جرایمی که در سامانه ثبت شود به صورت خودکار در صورت وضعیت پیمانکاران محاسبه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد