سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد:
پایداری هوا در خوزستان تا پایان روز پنج‌شنبه

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از پایداری هوای استان تا پایان روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: روند دمایی بدون تغییر است.

خبرگزاری فارس: پایداری هوا در خوزستان تا پایان روز پنج‌شنبه

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: روند دمایی در خوزستان ثابت شده است و تغییرات آب و هوایی نیز وجود ندارد.
وی افزود: زبانه پر فشار در سطح زمین تا اواخر روز پنجشنبه هفته جاری بر روی استان مستقر خواهد بود. در لایه میانی جو نیز استان خوزستان تا تاریخ فوق تحت تاثیر جریانات پایدار خواهد بود.
این مقام مسئول تاکید کرد: آسمان استان صاف گاهی تا کمی ابری بعضا همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی با اشاره به نقشه‌های هواشناسی تهیه شده در این اداره کل درباره وضعیت هوای استان تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود.
دهملایی با اشاره به شرایط باد در استان تاکید کرد: جهت باد، شمال غربی تا شمال شرقی سرعت باد، 15 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
این مقام مسئول تاکید کرد: در شبانه روز گذشته شوش با 23.8 و بستان با 3.6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد