سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

آیت‌الله خامنه‌ای می‌تواند اوباما را نابود کند
روزنامه 'واشنگتن تایمز" نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای می‌تواند زندگی باراک اوباما را به بدبختی بکشاند. خروج نظامیان آمریکا از عراق و نقش‌آفرینی احتمالی ایران در آینده این کشور، می‌تواند تاثیر منفی بر انتخاب مجدد اوباما بگذارد.
 
جبهه متحد در حال تدوین لیست انتخاباتی
عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان گفت که تهیه لیست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در دست اقدام است اما نهایی نشده است.
 
سناریوی جدید آمریکا علیه عراق کلید خورد
تحولات اخیر عراق نشان می دهد که سناریوی خطرناکی برای این کشور طراحی شده است که آمریکا آن را از مدتها پیش آماده کرده بود تا هنگام خروج نظامیان با استفاده از برخی شخصیتهای عراقی مسئله دار کلید بخورد.
 
احداث شهر آجیلی در مشهد
رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار کشور از راه اندازی شهرک تخصصی آجیل و خشکبار در مشهد خبر داد.
 
بمب زمستانی فتح‌الله‌زاده+عکس جی لوید ساموئل بزودی به تهران می آید تا برای استقلال بازی کند.
 
 
عرب‌ها سیستم سانسور می‌خرند
مجله امریکایی فارین پالیسی اخیرا در گزارشی اعلام کرده است که برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان، قطر، کویت، مصر و بحرین برای کنترل و سانسور اطلاعات از سیستم های تهیه شده از سوی شرکت های اروپایی و کانادایی استفاده می کنند.
 
دردسرهای ایران چک‌های معیوب اتفاق است و پیش می‌‌آید. شاید تقصیر کسی هم نباشد. یک اشتباه سهوی است که شاید برای من و شما و هر کس دیگری در هر نقطه کشور پیش بیاید و ...
 
جایگزین پیکان وانت مشخص شد
نماینده مردم تبریز گفت: وانت ال 90 جایگزین پیکان وانت تولیدی در ایران خودروی تبریز می‌شود.
 
ترجمه انگلیسی«دا» در راه ایران پال اسپراکمن در سفری که اسفندماه به ایران خواهد داشت، فایل نهایی ترجمه کتاب «دا» به زبان انگلیسی را با خود به ایران می‌آورد و قرار است پس از تایید این نسخه ترجمه در این کشور منتشر شود.
 
تشریح عوامل 6گانه تقلب 3000میلیارد تومانی
یک حسابرس ارشد با اعلام چگونگی شکل‌‌گیری تقلب 3000 میلیارد تومانی، 6 عامل موثر در این رویداد مهم را تشریح کرد.
 
تصاویر/نخستین سالگرد هدفمندی یارانه‌ها مراسم نخستین سالگرد اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها با حضور رییس جمهوری، جمعی از وزرا و مسوولان برگزار شد.
 
 
ماجرای دختر فرهاد مجیدی چیست؟
با پایان یافتن نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور و آغاز نقل و انتقالات فوتبالی، در شرایطی که همه اهالی فوتبال در انتظار اعلام نام سرمربی جدید سرخپوشان قرار داشتند، بار دیگر استقلالی ها بودند که به کانون اصلی توجهات و تیتر اول خبرهای تبدیل شدند.
هادی‌ غفاری: BBC راه رسیدن به حقیقت
هادی غفاری روحانی اصلاح طلبی که از حامیان سرسخت موسوی در انتخابات 88 بود، گفت: برای رسیدن به حقیقت باید سخنان بی بی سی را هم شنید!
 
تبرئه قاتل اولین شهید فتنه 88
با حکم دادگاه کیفری استان تهران، متهم به قتل شهید "حسین غلام‌کبیری" اولین شهید فتنه 88 از اتهام قتل عمد تبرئه و مقرر شد دیه وی از بیت‌المال پرداخت شود.
 
چوخه ایران با اقتدار قهرمان جهان شد
مسابقات کشتی چوخه قهرمانی بزرگسالان مردان جهان که در شهر پونا هند جریان داشت با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.
 
حساب سپرده طلا بانک صادرات مسدود شد
مدیر روابط عمومی بانک صادرات قم گفت: بر پایه دستورالعمل بانک صادرات کشور تمدید حساب سپرده طلا مسدود و برای متقاضیان جدید حساب سپرده باز نمی‌شود.
 
 
 
پروژه مهم دفاعی که امروز افتتاح شد
با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بالغ بر 20 پروژه مهم در حوزه‌های انرژی، فناوری نانو، میکروالکترونیک، اپتیک و لیزر، موشکی و دریایی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر افتتاح شد.
 
اوباما شخصیت اصلی پرفروش‌ترین کتاب آمریکا کتاب «هر آنچه اوباما درباره اقتصاد می‌داند» به تازگی در آمریکا منتشر شد که حاوی 200صفحه سفید است که حکایت از دانسته‌ها و دانش «باراک اوباما» رئیس جمهوری وقت آمریکا درباره وضعیت اقتصادی کشورش دارد.
 
 
 
افزایش بهای نفت پس از مرگ کیم جونگ ایل
پس از انتشار خبر مرگ کیم جونگ ایل - رهبر کره شمالی، که این کشور را در یک وضعیت نامشخص فرو برد، بهای نفت به دلیل نگرانی سرمایه‌گذاران درباره کره شمالی افزایش یافت.
 
نظر نوه امام (ره) درمورد انتخابات مجلس
سیدعلی خمینی گفت: با توجه به حضور همیشگی ملت ایران در صحنه به طور حتم حضور مردم در انتخابات مجلس نهم حتمی خواهد بود.
 
تصاویر/ چهلمین روز عروج شهدای غدیر
مراسم گرامیداشت چهلمین روز عروج شهدای غدیر، صبح امروز در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.
 
 
 
توقف اعزام دانشجوی ایرانی به انگلیس
مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم گفت : با موسساتی که بدون مجوز و به صورت غیرقانونی دانشجو اعزام می کنند قاطعانه برخورد می شود.
 
تائید مرگ 5 معترض بحرینی زیر شکنجه‏
کمیسیون مستقل تحقیق بحرین در تازه‌ترین گزارش خود فاش کرده است پنج معترض بحرینی زیر شکنجه ‌ماموارن امنیتی این رژیم، جان خود را از دست داده‎اند.
 
افتتاح نماد زندگی آمریکایی در 22 بهمن
حضور برندهای معتبر جهانی فارغ از این که مزایا و مضرات افتتاح نمایندگی های چندملیتی در جای جای کشورمان یک موضوع است و مدیریت بهره برداری های اقتصادی این شرکت ها از بازار بزرگ و پر رونق ایرانی معضلی مهم تر است.
 
متن کامل توافقات سوریه و اتحادیه عرب
اتحادیه عرب و سوریه دیروز پروتکلی را امضا کردند که به موجب آن ناظران این اتحادیه اجازه می‌یابند تا برای بررسی اوضاع جاری در این کشور عازم سوریه شوند.
 
جمع و جورترین آتش نشان دنیا+تصاویر
آتش نشان ها معمولا بزرگ و تنومند هستند، اما "Sibu Velasco" جوان 19 ساله آمریکایی، نشان داده که وضعیت ظاهری همیشه مهم نیست.
 
 
رحیمی: به امارات فقط تذکر دادیم
معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا روابط تجاری ایران با امارات از امروز متوقف شده است، یا خیر؟ گفت: خیر، به این سادگی نیست که روابط دو کشور همسایه یکباره قطع شود. به مسئولان این کشور تذکر دادیم که زیر بار فشار آمریکا نروند چرا که به صلاحشان نیست.
 
چه کسانی نباید دیگر یارانه بگیرند؟
مصباحی مقدم گفت: سه دهک بالا و موفق جامعه درحال حاضر بی‌دلیل یارانه دریافت می‌کنند که این میزان 20 میلیون نفر می‌باشند و در فاز دوم اجرای طرح هدفمندی این سه دهک باید حذف شوند.
 
ادعای خنده‌دار پورنجاتی درباره فیلم نوری‌زاد
احمد پورنجاتی از نمایندگان عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم که از فعالین تحصن مجلس ششم نیز بود، با انتشار نامه‌ای به دختران محمد نوری‎زاد، فیلم پخش شده از او در اینترنت را فتوشاپی خواند.
 
عکس/غافلگیری احمدی‌نژاد با دهان پر
همایش فرمانداران سراسر کشور با حضور رییس جمهور
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد