سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد / مسئولین به تیم استقلال صنعتی نیز ورود پیدا کنند

شوشان: با حضور تورک معاون دادستانی عمومی و انقلاب تهران جناب مهندس شهرباف به عنوان مدیرعامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران منصوب شد. مهندس محمد شهرباف پیش از این معاونت فنی و بهره برداری گروه ملی صنعتی فولاد ایران را برعهده داشت.

به گزارش شوشان ، وی در مراسم معارفه خود محوریت گسترش در تولید و ارتقاء در کیفیت را به عنوان برنامه های آتی در این شرکت صنعتی ذکر کرده است. همان طوری که می دانیم گروه ملی صنعتی فولاد ایران یکی از شرکت هایی است که طی روالی مبهم به گروه امیر منصور آریا واگذار شد.

 لازم است مسئولان استان در خصوص نقش مدیرعامل سابق این گروه در پرونده اختلاس بزرگ به طور شفاف اطلاع رسانی کنند. اگر مدیرعامل پیشین متهم و یا متخلف است به طور قانونی و شفاف با او برخورد شود تا عبرتی شود برای برخی از مدیرانی که خدای ناکرده قصد دارند از مسیر قانونی خارج شوند.

در این ارتباط سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در رابطه با پرونده فساد بانکی اخیر خبر داده و گفته: به زودی کیفرخواست این پرونده سنگین صادر و به دادگاه ارسال می‌شود.

محسنی اژه ای با اشاره به واگذاری برخی از کارخانه ها و املاک وابسته به این پرونده گفت: این موضوع رسیدگی شد و در این راستا 4، 5 نفر بازداشت شدند که اتهاماتی در این رابطه به مدیرعامل فعلی گروه ملی  فولاد ایران  وارد شد که وی در حال حاضر بازداشت است.

حال که مدیریت جدید گروه ملی فولاد ایران مشخص شده است شایسته است وی با همفکری با مسئولان و مدیریت ارشد استان قضیه تشکیل استقلال صنعتی خوزستان را نیز مشخص کنند. بسیاری از صاحبنظران و کارشناسان استان بر این باورند که فلسفه تشکیل این باشگاه در حالی که باشگاه صاحب نام و ریشه داری به همین نام وجود دارد قابل تامل بوده است.

 به نظر می رسد که اقدام به تاسیس این باشگاه نه تنها هیچ کمکی به ورزش استان نکرده است بلکه موجبات سردرگمی هواداران باشگاه استقلال را نیز فراهم کرده. پس شایسته است اگر این شرکت و یا سایر شرکت های متمول صنعتی و غیرصنعتی استان قصد دارند در عرصه ورزش استان نقش آفرینی کنند، بیایند و در رشته های پایه ای فوتبال و یا در دیگر رشته های ورزشی که نوجوانان و جوانان مستعد زیادی دارند اما بدلیل عدم حمایت و تمکن قادر به شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی نیستند، سرمایه گذاری نمایند تا شاهد رشد و توسعه ورزش استان در سال های آتی باشیم.

گفتنی است در نشست خبری دیروز حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای برخی از خبرگزاری های سراسری به اشتباه از قول سخنگوی قوه قضاییه خبر از بازداشت مدیرعامل کارخانه فولاد اهواز داده بودند که عبارت صحیح آن گروه ملی صنعتی فولاد ایران بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد