سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

طلسم نشکست؛
صنعت نفت آبادان با 4 گل در خانه تحقیر شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته آخر مسابقات نیم فصل لیگ برتر کشور با قبول شکست چهار بر صفر در مقابل سایپای البرز در ورزشگاه تختی آبادان تحقیر شد.

خبرگزاری فارس: صنعت نفت آبادان با 4 گل در خانه تحقیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دیدار دو تیم نفت آبادان و سایپای البرز در حالی برگزار شد که چیزی حدود 10 هزار تماشاگر آبادانی در ورزشگاه تختی این شهرستان حضور داشتند.
در حالی که تا یک سوم ابتدایی دیدار هیچ خطر جدی دروازه دو تیم را تهدید نکرده بود، رسول نویدکیا درون محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد که ضربه هافبک تیم صنعت نفت از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.
در دقیقه 43 پاس مهدی خیری از کنار به کریم انصاری‌فرد رسید که ضربه این بازیکن در گوشه دروازه صنعت نفت آبادان آرام گرفت.
در ابتدایی‌ترین دقیقه نیمه دوم بازی باز هم این بازیکنان مجید صالح بودند که می‌توانستند دومین گل را به ثمر برسانند که ضربه عباس محمد رضایی با اثابت به دیرک دروازه صنعت نفت به زمین برگشت.
در شصت و هشتمین دقیقه مسابقه پاس عالی لطیفی به کریم انصاری‌فرد رسید که مهاجم سایپا بعد از عبور از دروازه‌بان صنعت نفت آبادان، خودش و سایپا را به دومین گل رساند.
در حالی که نفتی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند، فونیکه‌سی زمانی که تنها دروازه تیم حریف را پیش رو داشت نتوانست اختلاف گل‌ها را کاهش دهد.
در آخرین دقیقه مسابقه باز هم این سایپای البرز بود که برتری خود را به رخ کشید. میلاد غریبی بعد از عبور از مدافعان صنعت نفت برای سومین بار دروازه این تیم آبادانی را باز کرد.
بازیکنان مجید صالح که برای تحقیر صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان پا به میدان گذاشته بودند در نود سومین دقیقه بازی نیز برای چهارمین بار توسط سجاد شهباززاده به گل رسیدند.
صنعت نفت آبادان در حالی طلسم پیروز نشدن در خانه را تمدید کرد که این بار شکست سنگین و تاریخی چهار بر صفر را نیز در ورزشگاه تختی آبادان در این فصل تجربه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد