سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

موسوی‌خوئینی‌ها:فتنه؛ یعنی خودم!
موسوی خوئینی‌ها با بیان اینکه انتخابات را تحریم نمی کنیم، اظهار داشت: اعلام کردیم که هر اصلاح‌طلبی که بخواهد و امکان رای آوردن داشته باشد، می‌تواند به انتخابات ورود کند.

دایی: مایلی‌کهن جرات دارد اسم مرا بیاورد سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در واکنش به اظهارات مایلی‌کهن گفت: از خدا می‌خواهم تمام مریض‌ها را شفاف دهد.
 
توصیه سردار نقدی به اوباما رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به رییس جمهور آمریکا توصیه می کنیم هنگام مطالعه نامه امام رحمه الله به گورباچف هر جا به واژه کمونیسم برخورد کرد؛ واژه سرمایه داری را جایگزین آن کند.
 
تغییر موضع خاتمی در کمتر از یک ساعت!
رئیس بنیاد باران در فاصله کمتر از یک ساعت و تنها پس از شرکت در مجلس ختم و دیدار با دوستان و همکاران سابق موضع خود را در خصوص شرکت اصلاح طلبان در انتخابات تغییر داد.
 
جزئیات شکنجه یک زن بدست صهیونیست‌ها
اسیر آزاده فلسطینی با تشریح شکنجه خود توسط نظامیان رژیم صهیونیستی، دلیل انجام عملیات استشهادی خود را شاد کردن دل مادران فلسطینی و انتقام از نظامیان صهیونیستی عنوان کرد.
 
پرونده انتخابات اتاق تعاون بسته شد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه با اعلام جزئیات رای قوه قضائیه درباره انتخابات جنجالی اتاق تعاون ایران، گفت: از نظر این وزارتخانه، پرونده این انتخابات بسته شده است.
 
ممنوعیت عرضه میوه وارداتی در شب یلدا
مدیرعامل تعاونی میوه و تره بار استان تهران هر کیلوگرم انار درب مغازه ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، گفت: براساس ابلاغیه وزارت جهادکشاورزی، حق فروش انواع میوه وارداتی حتی در بازار شب یلدا داده نمی‌شود.
 
انفجار در مسیر زائران ایرانی در عراق
مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت گفت: در انفجار امروز در مسیر کاروان زائران کشورمان، هیچ زائر ایرانی کشته نشده است.
 
برنامه‌ریزی غربی ها برای چالش در انتخابات
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق اخباری که از ماه‌ها قبل داشته‌ایم، برخی کشورهای غربی برای این انتخابات، برنامه‌ریزی‌های را انجام دادند تا بتوانند انتخابات مجلس نهم را نیز مانند انتخابات 88 به چالش بکشند.
 
اینفوگرافی: شجره نامه کیم جونگ ایل
قدرت در کره شمالی از پدر به پسر رسید تا امروز که با مرگ کیم جونگ ایل فرزند سومش زمام امور را در دست خواهد گرفت.

تظاهرات شب گذشته انقلابیون مصر +فیلم پس از سه روز، شب گذشته نیز شهر قاهره شاهد درگیری بین پلیس نظامی مصر و انقلابیون بود. بنا بر اعلام وزارت بهداشت مصر در درگیری ها سه روز گذشته قاهره، 110 نفر کشته و بیش از 400 نفر زخمی شده اند.
 
دلایل توقف سوآپ نفتی ازکشورهای حاشیه‌خزر
سید ناصر سجادی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش ایران پیشتر در گفتگویی، علت توقف سوآپ فرآورده های نفتی کشور را عدم نیاز فعلی شمال کشور به ورود فرآورده‌های نفتی اعلام کرده بود.
 
مارادونا مشتری جدید مجیدی دیروز مارادونا در مصاحبه با یکی از روزنامه های امارات ضمن تایید این خبر گفت هوش و تکنیک مجیدی به درد ما می خورد ضمن اینکه تجربه او برای بازی های آخر فصل به کار ما می آید.
 
کفاشیان:اینها عین منافق‌های جنگ عراقند
کفاشیان می‌گوید: اینکه هی می نویسند کروش می خواهد به آن تیم یا آن تیم برود، کار برخی رسانه های خارجی است اما شک نکنید او در تیم ملی خواهد ماند.
 
دلار دو رکورد را همزمان شکست
امروز نرخ رسمی دلار از سوی بانک مرکزی یکهزار و 100 اعلام شد تا رکورد شکاف قیمتی دلار بانکی و آزاد هم شکسته شود. بدین ترتیب این فاصله قیمتی به 328 تومان رسید.
 
حج فرصتی عظیم برای گسترش تفکر اسلامی بر مبنای «حضور دین در عرصه های مختلف زندگی» است
رهبر انقلاب اسلامی، ظرفیتهای حج را بالاتر و وسیع تر از این دانستند و افزودند: یکی از فرصتهای عظیم حج، امکان گسترش تفکر اسلامی بر مبنای «وحدت دیانت و سیاست» و «حضور دین در عرصه های مختلف زندگی» است که جا دارد معارف ناب اسلامی به صورت صحیح و متقن در اختیار تشنگان این حقایق قرار گیرد.
 
خاتمی گورباچف اصلاحات است! نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم با بیان اینکه نقش خاتمی در فروپاشی جبهه اصلاحات همانند نقش گورپاچف در فروپاشی شوروی سابق است، گفت: خاتمی با سیاست یک بام و دو هوای خود، همیشه موجب بروز اختلاف بین اصلاح‌طلبان شده است.
 
 
اژه‌ای:نامزدهای انتخاباتی قانون را مطالعه کنند
محسنی اژه ای گفت: نامزدهای انتخاباتی و هواداران اصلی آنها برای اینکه ناخواسته جرمی مرتکب نشوند قانون را در این زمینه مطالعه کنند.
 
بازی خطرناک رقبای عربی ـ یهودی ایران
خرازی مهم‌ترین دغدغه صهیونیست‌ها و اعراب و منافقین را تنظیم مناسبات و روابط ایران با آمریکا و اروپاست دانست و گفت: مهم‌ترین عامل بر هم زننده مناسبات ایران و آمریکا تلاش و حیله‌گری عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و موذی‌گری منافقین است. واقعیت این است که مناسبات ایران و ایالات متحده آمریکا در موارد زیادی با یکدیگر هم‌خوانی داشت. ما در موارد زیادی با یکدیگر همکاری داشتیم. ما تهدیدات مشترک داشتیم و عامل بر هم زننده این موضوع اعراب و صهیونیست‌ها بودند.
 
بازداشت مدیرعامل کارخانه فولاد اهواز سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت مدیرعامل کارخانه فولاد اهواز در رابطه با پرونده فساد بانکی اخیر خبر داد و گفت: به زودی کیفرخواست این پرونده سنگین صادر و به دادگاه ارسال می‌شود.
 
معاون رئیس‌جمهور عراق ممنوع الخروج شد
یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که با صدور حکم قضایی، طارق الهاشمی ممنوع‌الخروج شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد