سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رئیس HSE مناطق نفت‌خیز جنوب خبرداد:
راه‌اندازی آمبولانس هوایی در شرکت نفت

خبرگزاری فارس: رئیس HSE و پدافند غیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از راه‌اندازی آمبولانس هوایی در این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی آمبولانس هوایی در شرکت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، رامین هوشیار اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات ایمنی و درمانی و پزشکی به واحدهای عملیاتی خارج از مراکز ستادی گستره جغرافیایی مناطق نفت‌خیز جنوب که از مراکز درمانی و پزشکی دور هستند، آمبولانس هوایی را  به خدمت می‌گیریم.
وی که در جمع روسای HSE شرکت‌های 9 گانه تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در مسجدسلیمان سخن می‌گفت، افزود: به دستور مدیرعامل این مهم هرچه زودتر عملیاتی می‌شود.
هوشیار تصریح کرد: با به خدمت در آوردن یک دستگاه بالگرد مجهز به تجهیزات استاندارد پزشکی در صورت وقوع هرگونه حادثه و سانحه برای کارکنان واحدهای عملیاتی دور از مراکز درمانی و پزشکی این آمبولانس هوایی افراد حادثه دیده را در کوتاه‌ترین زمان به مجهزترین مرکز درمانی منطقه انتقال می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور پاسداشت و حفاظت منابع انسانی به عنوان  سرمایه و ارزش صنعت نفت و مناطق نفت‌خیز جنوب که دارای تجارت ارزشمند و منحصر به فردی در این صنعت هستند، در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد