سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

کارگران فضای سبز منطقه 3 شهرداری اهواز؛
سه ماه حقوق نگرفتیم

خبرگزاری فارس: کارگران فضای سبز منطقه 3 شهرداری اهواز که برای پاکسازی پارک جنگلی شهروند آمده بودند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفتند که مدت سه ماه است که حقوق خود را دریافت نکردند

خبرگزاری فارس: سه ماه حقوق نگرفتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، 40 نفر از شاغلان زندان رأی باز اهواز پیش از ظهر امروز به مناسبت 28 آذر روز نمادین پاکسازی عمومی در پاکسازی پارک جنگلی شهروند مشارکت کردند.
مسئول اداره اشتغال اداره کل زندان‌های خوزستان هدف از حضور این مجموعه را شرکت مددجویان در برنامه‌های فرهنگی به منظور زمینه‌سازی برای حضور در اجتماع عنوان کرد.
نوذر مکوندی با اشاره به اقدامات تامینی و تربیتی در زندان‌های اهواز افزود: افرادی که به صورت رأی باز زندانی هستند مرتکب جرایم سبک شده‌اند و برای مواردی چون دیه، چک و مهریه دوره محکومیت خود را می‌گذرانند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور سرپرست خانوار و اشتغال وی برای خانواده بسیار حائز اهمیت است، این افراد در مشاغلی که این اداره کل تعیین می‌کند فعالیت و امرار معاش می‌کنند تا مخارج خانواده و بدهی‌هایشان تامین شود.
به گفته وی بسیاری از افرادی که به صورت رأی باز محکومیت خود را می‌گذرانند،‌ قابل اعتماد هستند و توانمندی‌های بسیاری دارند و در کارهای فرهنگی زیادی مشارکت می‌کنند.
مکوندی خاطرنشان کرد: پادگان الحدید در جاده اندیمشک برای انجام امور کشاورزی و صنعتی و تامین شغل مورد استفاده قرار گرفته است.
 
* سه ماه حقوق نگرفتیم
کارگران فضای سبز منطقه 3 شهرداری اهواز که برای پاکسازی پارک جنگلی شهروند آمده بودند،‌ حل مشکلات خود را خواستار شدند.
این کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفتند که مدت سه ماه است که حقوق خود را دریافت نکردند و با وجود تغییر پیمانکاران هنوز این مشکل پابرجاست و تغییری در وضعیت آنها به وجود نیامده است.
به گفته این کارگران،‌ قانون کار برای آنها رعایت نمی‌شود و حداقل حقوقی که به آنها پرداخت می‌شود بسیار کم و کفاف گذران زندگی آنها را نمی‌دهد؛ همچنین با وجودی که در روزهای تعطیل نیز کار می‌کنند حقوقی بابت روزهای تعطیل به آنها پرداخت نمی‌شود.
این کارگران که حدود 170 نفر هستند،‌ حل مشکل حقوق خود را از مسئولان شهرداری اهواز درخواست کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد