سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

مربی تیم فوتبال نفت آبادان:
استقلال هر چه داشت رو کرد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم فوتبال استقلال تهران در روز مسابقه با صنعت نفت هر چه داشت رو کرد.

خبرگزاری فارس: استقلال هر چه داشت رو کرد

مجتبی مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: خیلی خوب در مقابل استقلال تهران بازی کرده و شایسته پیروزی در مقابل بازیکنان پرویز مظلومی بودیم.
وی با اشاره به دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران افزود: به لحاظ تاکتیکی کنترل بازی را در دست گرفته و با در اختیار داشتن میدان توانستیم تیم پیروز مسابقه باشیم.
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: تمرین‌های خوبی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشته و با آماده کردن مجموعه از نظر روانی توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: صنعت نفت آبادان دست به کار بزرگی زد و استقلال تهران را در شرایطی شکست داده که این روزها با قرار داشتن در اوج آمادگی کمتر تیمی توان مقابله با آن را دارد.
مرتضوی تصریح کرد: آبی‌های تهران تمام تلاش خود را برای شکست دادن تیم ما به کار بسته و دیدید که در ادامه مسابقه هر چه بازیکن داشته را رو کرده تا شاید بازی را به تساوی بکشانند.
وی در پایان اضافه کرد: شکست دادن تیم فوتبال استقلال تهران در شرایط فعلی آن هم در ورزشگاه آزادی، موفقیت بزرگی بوده که بازیکنان صنعت نفت آبادان به آن دست یافتند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و با نتیجه دو بر یک از سد استقلال تهران گذشت.
نماینده آبادان در لیگ برتر کشور در هفته هفدهم رقابت‌ها از ساعت 15 روز بیست و هشتم آذر ماه به مصاف سایپای البرز می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد